FANDOM

Informacje

Ta strona jest poświęcona comiesięcznemu konkursowi na Fan-Art, w którym udział wziąć może każdy użytkownik. Co trzydzieści dni administracja wybiera nową kategorię, na podstawie której społeczność tworzy własne rysunki. Zgłoszenia należy wysyłać na e-mail Yuria1423@gmail.com Następnie odbywa się głosowanie, na to, który fan-art zostanie tym najlepszym i znajdzie się na stronie głównej.
Każdy, niezależnie czy zgłaszający czy głosujący, ma obowiązek zapoznania się z regulaminem wiki oraz konkursu.

Głosowanie

Na dole możesz oddać głos na rysunek, który Ci się spodobał. Jak to zrobić? Edytuj sekcję, w której znajduje się Twój wybór. Pamiętaj, aby numerować swój głos poprzez wstawienie #. Następnie podpisz się czterema tyldami (~~~~).
Głosowanie trwa do końca miesiąca.
Można głosować na dowolną ilość prac!

Podstrony

Jeżeli chciałbyś zobaczyć poprzednie zwycięskie prace oraz ich autorów kliknij tutaj.
Jeśli interesuje Cię przebieg ostatnich głosowań zajrzyj tu.
Wszystkie zgłoszone prace możesz zobaczyć pod tym linkiem.

Głosowanie

Poniżej znajduje się głosowanie na Fan-Art, którego tematyka to "...".

Prace można zgłaszać do ... włącznie. Po zamknięciu zgłoszeń odbędzie się głosowanie. Na czas zgłaszania prac możliwość edytowania zostaje wyłączona. Głosowanie zakończy się ... o północy.

Praca 1

Głosy:

  1. ...
  2. ...
  3. ...

Praca 2

Głosy:

  1. ...
  2. ...
  3. ...

Praca 3

Głosy:

  1. ...
  2. ...
  3. ...

Dyskusje na temat prac

Wikiowe Konkursy

Konkurs na One-ShotKonkurs na Fan-ArtKonkurs na Fanowską Postać

Fan-Art

Więcej z Fandomu

Losowa wiki