FANDOM

Informacje

Ta strona jest poświęcona cyklicznemu konkursowi na Najlepszy One-Shot, w którym udział wziąć może każdy użytkownik. Co sześćdziesiąt dni odbywa się rekrutacja, w której każdy może zgłosić swoje opowiadanie o wyznaczonej tematyce. Zgłoszenia można wysyłać na tablice użytkowniczek PinkieStyle i Asiula Frozen - organizatorek konkursu. Następnie odbywa się głosowanie, na to, które OS zostanie tym najlepszym i zostanie polecone na stronie głównej.
Każdy, niezależnie czy zgłaszający czy głosujący, ma obowiązek zapoznania się z regulaminem wiki oraz konkursu.

Głosowanie

Na dole możesz oddać głos na opowiadanie, które Ci się spodobało. Jak to zrobić? Edytuj sekcję, w której znajduje się Twój wybór. Pamiętaj, aby numerować swój głos poprzez wstawienie #. Następnie podpisz się czterema tyldami (~~~~).
Głosowanie trwa do końca wyznaczonego miesiąca.
Można głosować na dowolną ilość fanfiction!

Podstrony

Jeżeli chciałbyś zobaczyć poprzednie zwycięskie prace oraz ich autorów kliknij tutaj.
Jeśli interesuje Cię przebieg ostatnich głosowań zajrzyj tu.
Wszystkie zgłoszone opowiadania możesz zobaczyć pod tym linkiem.

Głosowanie

Poniżej znajduje się drugie głosowanie na Najlepszy One-Shot, którego tematyka to "Walentynki".

Prace można zgłaszać do 31 stycznia. Po zamknięciu zgłoszeń odbędzie się głosowanie. Na czas zgłaszania prac możliwość edycji zostaje wyłączona.

"Opowiadanie #1"

"Opowiadanie #2"

Opowiadanie #1

Głosy za:

  1. ...
  2. ...
  3. ...

Głosy przeciw:

  1. ...
  2. ...
  3. ...

Opowiadanie #2

Głosy za:

  1. #Nicole2233~~~~
  2. ...
  3. ...

Głosy przeciw:

  1. ...
  2. ...
  3. ...

Dyskusja

Wikiowe Konkursy

Konkurs na One-ShotKonkurs na Fan-ArtKonkurs na Fanowską Postać