FANDOM

 Miraculum: Opowieści z Paryża LB2 Galeria 

Miraculum: Opowieści z Paryża - seria internetowych odcinków tworzonych w animacji 2D. Jej projektantką jest Angie Nasca[1].

Serial opowiada o przygodach Marinette Dupain-Cheng oraz uczniów z klasy pani Bustier.[2] [3]

Zgodnie ze słowami André Lake Mayer, "format 2D pozwala nam odkrywać nowe, kreatywne wykonanie, zachowując wierność stylowi Zag, inspirującej opowieści, intrygującej wizualnie, zabawnej, trafnej i wysokiej jakości zawartości".

Odcinki

N° FR Tytuł Polska premiera
1 Répétition TBA
Marinette wstydzi się rozmawiać z Adrienem. Tikki postanawia pomóc przyjaciółce, aby mogła  przezwyciężyć wstyd przed rozmową z chłopakiem.
2 Inspiration TBA
Marinette tworzy kreację na szkolną imprezę, inspirując się otaczającym ją światem. W czasie pracy dziewczynie pomaga jej Kwami, Tikki.
3 Grosse journée TBA
Tego dnia Marinette spędza czas w piekarni. Mimo szansy na zdobycie Adriena, dziewczyna była zmuszona pomóc rodzicom przy pracy. Jej najlepsza przyjaciółka, Alya, oferuje jej pomoc.
4 L'exposé TBA
Marinette musi przygotować prezentację na temat osoby, która ją inspiruje. Wraz z Tikki probuje znaleźć pomysł. Kwami proponuje, aby wykonać prezentację o Adrienie, w którym zakochana jest dziewczyna. Marinette nie jest na to gotowa. W końcu decyduje się, aby zrobić prezentację o swoich rodzicach.
5 Le carnet TBA
Marinette, Alya oraz Juleka chcą pokazać Rose, że jej notes jest wyjątkowy.

Ciekawostki

  • Początkowo webisody miały być projektowane przez Nathanaël'a Bronn'a, jednak w chwili obecnej nie wiadomo, dlaczego twórcy zrezygnowali z pomysłu.
    • Seria ta miała opowiadać o życiu Marinette.
  • Pierwotnie twórcy zakładali powstanie 52 odcinków w serii, jednak liczba ta uległa zmianie i planowanych odcinków aktualnie jest 26.[4]
  • Odcinki są dostępne do obejrzenia w serwisie Youtube na oficjalnym kanale Miraculous Ladybug. [5]
  • Pojawi się kilka odcinków skupiających się na kwami.[6]
  • W jednym z webisodach pojawi się Lindalee Rose, młoda youtuberka, która przeprowadzała wywiady z pracownikami Zagtoon.[7]

Przypisy

Zobacz też...