FANDOM

Miraculum: Sekrety – seria internetowa składająca się z 10 odcinków.

Do stworzenia webisodów wykorzystano sceny z odcinków z sezonu pierwszego. Najczęściej odcinek jest w formie zapisków z pamiętnika Marinette, gdy opowiada ona o sobie lub innych osobach ze swojego otoczenia, swoich zainteresowaniach lub ulubionych miejscach w Paryżu. Dziewczyna jest narratorem i opowiada o danej historii. Trzy webisody odchodzą od tej reguły, a rolę narratora przejmują inne osoby: Alya (jeden odcinek) oraz Adrien (dwa odcinki).

W języku francuskim seria jest dostępna na platformie TFOU, natomiast w języku angielskim – na Nickelodeon. Odcinki nie zostały jeszcze wyemitowane w Polsce.

Odcinki

Nr Tytuł Polska premiera
1 Chat Noir vu par Marinette TBA
Marinette opowiada o swoim wspólniku, Czarnym Kocie.
2 Marinette et Adrien TBA
Marinette opowiada o swoich uczuciach do Adriena.
3 La double vie de Marinette TBA
Marinette opowiada o swoim codziennym życiu oraz obowiązku, jakim jest bycie super-bohaterem.
4 La fête d'anniversaire TBA
Marinette planuje swoje urodziny. Z tej okazji tworzy listę gości. Dziewczyna chce zaprosić również Adriena, jednak nie może zdobyć się na odwagę.
5 Marinette et Alya TBA
Marinette i Alya są najlepszymi przyjaciółkami. Zobacz, jak spędzają razem czas i wzajemnie się wspierają.
6 Marinette et Paris TBA
Marinette opowiada o trzech ulubionych miejscach w Paryżu.
7 Marinette et la mode TBA
Marinette bardzo się stara, aby stać się dobrą projektantką mody i dąży do spełnienia swojego celu.
8 Ladyblog TBA
Alya opowiada o swoim blogu, na którym pisze o paryskiej super-bohaterce, Biedronce.
9 La double vie d'Adrien TBA
Adrien opowiada o swoim codziennym życiu oraz obowiązku, jakim jest bycie super-bohaterem.
10 Ladybug vue par Adrien TBA
Adrien opowiada o Biedronce, do której chce napisać list.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki