FANDOM

Miraculum Biedronki
Ladybug miraculous.png
Informacje
Typ: Miraculum
Właściciel: Marinette Dupain-Cheng
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Nawałnica"

Miraculum Biedronki – kolczyki zamieszkane przez Tikki, pozwalają przemienić posiadacza w super-bohaterkę, Biedronkę. Dają one zdolność tworzenia czegoś z niczego. Obecnie posiada je Marinette.

Wygląd

Normalnie kolczyki są okrągłe, płaskie i czarne. Podczas przemiany, kiedy kolczyki "wciągają" kwami, robią się one czerwone z pięcioma czarnymi kropkami.

Moce

Mocą posiadacza Miraculum biedronki jest zdolność tworzenia. Dzięki super-mocy Szczęśliwego Trafu wyczarowuje przedmiot, z pomocą którego może pokonać złoczyńcę, a także usuwa skutki jego działań (Niezwykła Biedronka).

Miraculum biedronki moce.png

Nowe moce miraculum

Miraculum Biedronki prawdopodobnie posiada inne, nieznane dotąd magiczne moce, które wydają się być powiązane z przedmiotami. Są to: Kamień Słońca, Perła Morza, Perła Tajemnic, Perła Serca, Kamień Księżyca.[1]

  • Kamień Słońca - Moc latania
  • Perła Morza - Oddychanie i pływanie pod wodą
  • Perła Tajemnic - Nieskończony Szczęśliwy Traf
  • Perła Serca - Leczenie zaakumowanych (?)
  • Kamień Księżyca - Latanie i oddychanie w przestrzeni

Właściciele

Bohaterowie

  • Starożytna japońska biedronka - posiadaczka Miraculum ukazana w Księdze Miraculum.
  • Hippolyta - Królowa amazonek znana z mitologii greckiej.
  • Mudekudeku - Pochodzi z grupy etnicznej zwanej OmuHimba.
  • Starożytna egipska Biedronka - Egipcjanka z tajną tożsamością Biedronki, urodzoną około 5000 lat temu. Powstrzymała króla Echnatona od poświęcenia niewinnej kobiety bogowi słońca Ra.
  • Joanna d'Arc - Francuska bohaterka wojenna oraz narodowa, która żyła około 600 lat temu.
  • Marinette Dupain-Cheng - Francuska nastolatka i obecna właścicielka Miraculum. Od kiedy zostało jej podarowane od Mistrza Fu, pracuje po to, aby powstrzymać Władcę Ciem i jego Super - złoczyńców.

Opiekunowie

Ciekawostki

  • Pod koniec czołówki bajki, miracula Biedronki i Czarnego Kota znajdują się w Szkatułce Mistrza Fu i tworzą symbol Yin i Yang.
  • Biedronki są symbolem szczęścia i miłości.
  • Bohater musi mieć założone oba kolczyki, aby móc się przemienić.
    Tumblr o4e7c4vVNy1u3fs1yo5 1280.png

    Kolejność pojawiania się kropek

  • Kiedy Biedronce kończy się czas przemiany, kropki kolejno znikają z kolczyków. Każda kropka znika co minutę.
    • Podczas gdy w czasie przemiany w Biedronkę, kropki pojawiają się w odwrotnej kolejności.
  • W wersji PV Marinette zawsze ma pięć kropek na kolczykach.

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki