FANDOM

 Mroczny Amor LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
DarkCupid FotoEpisodio
Mroczny Amor

Dislocœur
"Mroczny Amor"
Sezon 1, Odcinek 10
Dark Cupid
Kod prod.: 105
Francuski tytuł: Dislocœur
Angielski tytuł: Dark Cupid
Emisja we Francji: 29.10.2015
Emisja w USA: 7.10.2015
Emisja w Polsce: 23.02.2016
Emisja w Korei Południowej: 3.11.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Ilustrachor"
Następny
"Postraszycielka"

Mroczny Amor – dziesiąty odcinek serialu.

Streszczenie

Są walentynki. Marinette zdecydowała wyznać uczucia Adrienowi, dlatego pisze do niego walentynkę. Tymczasem chłopak postanawia wyznać miłość Biedronce. Chciał napisać dla niej wiersz, lecz mu nie wychodziło, więc postanowił jej to powiedzieć prosto w twarz. Jak już wszyscy wyznają sobie miłość, Kim postanawia też to zrobić. Niestety Chloé go krytykuje i poniża. Zrozpaczony chłopak przemienia się w Mrocznego Amora, który strzałami niszczy wszystkie relacje międzyludzkie. Jedną z jego ofiar jest Czarny Kot, który, po trafieniu przez strzałę, postanawia zawrzeć z nim sojusz przeciwko Biedronce. Czy super – bohaterce uda się pokonać akumę?

Opis

Mroczny Amor
Są Walentynki. Uczniowie na zajęciach omawiają temat miłości, który występuje w bajkach i baśniach. Tylko miłość może przezwyciężyć zło, a pocałunek miłości może zdjąć każdą klątwę.

Wszyscy uczniowie przysłuchują się nauczycielce, oprócz Adriena, który zawzięcie coś pisze. Lecz kiedy nauczycielka pyta go o zajęcia, odpowiada bardzo dobrze, na co Marinette oddycha z ulgą. Następuje koniec lekcji i wszyscy wychodzą. Gdy Adrien wychodzi z klasy, jest bardzo przygnębiony i wyrzuca, to co pisał do kosza.

Na korytarzu zatrzymują go Chloé i Sabrina, która chce, aby chłopak podpisał jej plakat z „petycją”. Marinette tymczasem po cichu podchodzi do kosza i wyciąga, to co napisał Adrien. Widzą to Chloé i Sabrina i oczywiście naśmiewają się z dziewczyny, na szczęście Adriena już nie ma w pobliżu. Gdy odchodzą, Marinette czyta wiersz znajdujący się na kartce. Zastanawia się, kim mógł on być. Tikki przekonuje ją, że właśnie o niej, Marinette.

Dziewczyna jest bardzo szczęśliwa. Tymczasem na zewnątrz Kim przy pomocy Maxa, przygotowuje się do swojej misji. Chce wręczyć dziewczynie, która mu się podoba, broszkę oraz prosić ją o zostanie jego walentynką. Alya zauważa chłopaków i chce się koniecznie dowiedzieć, o kogo chodzi, jednak Kim nie chce zdradzić imienia.

Marinette wtrąca się do rozmowy i dopinguje Kima, aby nie bał się i wyznał swoje uczucia, że wszystko będzie dobrze. Zachęcony chłopak biegnie na spotkanie. Marinette także decyduje się wyznać Adrienowi, to co czuje. Chloé tymczasem wszystkim pokazuje plakat podpisany przez Adriena, jakoby to ona byłą jego wybranką.

Marinette próbuje wymyślić coś, aby napisać list miłosny. Wbiega Alya z idealną kartką walentynkową. Po paru próbach Marinette odpisuje na wiersz wcześniej napisany przez Adriena. W tym samym czasie Adrien rozmyśla nad Biedronką. Rozmawia z Plaggiem na temat zakochania i miłości.

Chciałby wiedzieć, kim ona jest i móc powiedzieć jej, jak bardzo ją kocha. Plagg jednak stwierdza, że ser jest o niebo lepszy niż dziewczyny. Tymczasem Kim dotarł na wyznaczone miejsce i czeka na swoją wybrankę, którą okazuje się... Chloé. Chłopak staje naprzeciwko dziewczyny i próbuje jej wszystko wyznać, ale się bardzo stresuje i zaczyna się jąkać. Na co Chloé zaczyna go przedrzeźniać. Niezrażony chłopak klęka, wyjmuje pudełko z broszką i pyta się Chloé czy zostanie jego walentynką. Jednak wszystko idzie nie tak. Klękając, trafia na kałużę, zostaje ochlapany przez przejeżdżającego rowerzystę, a przez silny wiatr, zostaje trafiony lecącą torbą. Chloé robi mu zdjęcie i wysyła do wszystkich znajomych.

Naśmiewa się z Kima i mówi, że jej serce należy do kogoś bardziej wyjątkowego niż on. Chłopak jest zrozpaczony i naprawdę skrzywdzony. Jest to wyśmienita okazja dla Władcy Ciem, który za sprawą swojej akumy, może zawładnąć duszą zranionego chłopaka. Kim zamienia się w Mrocznego Amora, który za pomocą strzał, miłość przeradza w nienawiść.

Marinette i Alya tymczasem biegną wysłać list dla Adriena. Natrafiają na Mrocznego Amora, który trafia Alyę. Zaczyna ona mówić Marinette naprawdę przykre rzeczy. Marinette biegnie do parku, aby się przemienić. Już jako Biedronka próbuje dogonić nowego złoczyńcę. Ten leci w stronę Chloé, aby trafić ją swoją strzałą. Chloé tymczasem wydziera się na dostawców, którzy pomylili się w dostawie złotej ramy specjalnie wykonanej dla plakatu podpisanego przez Adriena.

Mrocznemu Amorowi prawie udaje się strzelić do dziewczyny, ale powstrzymuje go Biedronka. Zaczynają walczyć. Nasza bohaterka odpiera ataki i chowa się za budynkiem. Tak zastaje ją Czarny Kot, który ma zamiar wyznać jej wszystkie swoje tłumione uczucia. Już prawie ma to zrobić, gdy widzi Mrocznego Amora za plecami Biedronki i zakrywa ją własnym ciałem przed lecącą strzałą. Zamiast miłości wyznaje jej nienawiść. Biedronka ucieka i trafia do holu, gdzie ukrywają się Chloé i Sabrina. Tymczasem Mroczny Amor proponuje Czarnemu Kotowi współpracę, a on się zgadza. Mają zamiar wspólnie złapać Biedronkę. Atakują dziewczyny. Biedronka szybko łapie Chloé i każe jej natychmiast uciekać.

Sama zostaje zatrzymana przez Czarnego Kota. Zaczynają ze sobą walczyć, aż nasza bohaterka przypomina sobie o dzisiejszej lekcji, że tylko miłość może pokonać zło. Zamierza pokonać Czarnego Kota....pocałunkiem. Bohater jednak ucieka i tym razem to Biedronka go goni po całym mieście. Tymczasem Mroczny Amor dopadł Chloé. Po licznych upadkach jest ona cała brudna i potargana. Gdy złoczyńca do niej celuje jedynym, o co martwi się dziewczyna, jest jej wygląd. Złoczyńca w końcu zauważa jej prawdziwą twarz.

Twarz zimnej dziewczyny o nieczułym sercu i odlatuje. Klęczącą i brudną Chloé zastaje Sabrina, która jest pod wpływem strzały Mrocznego Amora. Robi zdjęcie Chloé i rozsyła je do wszystkich znajomych. Tak jak Chloé zrobiła to wcześniej z Kimem. Tymczasem Biedronka dalej próbuje pocałować Czarnego Kota. Już prawie jej się to udaje, gdy nadlatuje Mroczny Amor. Jest dwóch na jedną. Nasza bohaterka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, aby ich pokonać. Wymyśla chytry plan, jak odwrócić uwagę Złoczyńcy, aby mogła zająć się zamroczonym bohaterem. Wykorzystuje nie uwagę Czarnego Kota i w końcu go całuje.

Czar zostaje zdjęty, a Biedronka rzucając Czarnym Kotem na Mrocznego Amora ratuje Paryż i wypędza akumę. Wszystko wraca do normy. Czarny Kot zatrzymuje Biedronkę, aby z nią porozmawiać. Biedronka mówi mu, że ten pocałunek to był tylko sposób, aby zdjąć czar, jednak Czarny Kot nie wie, o czym ona mówi. Chce jej wyznać swoje uczucia. Biedronka mu przerywa i ucieka, bo kończy jej się czas do przemiany.

Adrien wraca smutny do domu. Plagg tymczasem przeszukuje stertę listów miłosnych, które dostał chłopak. Jeden mu się szczególnie spodobał i rzuca go Adrienowi. Chłopak czyta list, który jest odpowiedzią na jego wyrzucony wiersz. Zastanawia się, kto go napisał, ponieważ kartka nie jest podpisana. Nagle nadlatuje biedronka. Zauroczony chłopak zastanawia się, czy to jest znak, że list jest od jego ukochanej. W tym samym czasie Alya śmieje się z gapiostwa Marinette, która nie pamięta, czy podpisała swój list.

Bohaterowie

Główni Bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz także...