FANDOM

 Mylène Haprèle LB2 Galeria 
Mylène/Postraszycielka

Mylene

Horrificator

Informacje produkcyjne
Głos: Aleksandra Radwan (polski)
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Ślinawica (przez Czarnego Kota, podczas zaakamunowania)
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Fred Haprèle (ojciec)
Miłosne zainteresowania: Ivan Bruel (chłopak)
Wrogowie: Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Moce i umiejętności: Plucie mazią i zamykanie ludzi w kokonach (jako super-złoczyńca)

Mylène Haprèle – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Postraszycielka zostaje super-złoczyńcą z powodu wyśmiewek Chloè, z jej strachu przed potworem (granym przez Ivana w filmie Nino).

Charakter

Mylène jest łagodna i serdeczna. Mimo, że stara się być dzielna i przezwyciężyć strach, nie wychodzi jej to. Ze strachu przed wystąpieniem w filmie Nino i przykrych uwag ze strony Chloé została super-złoczyńcą. Lubi mówić prawdę, dobre słowa, zwłaszcza o Ivanie, w którym jest zakochana. Nienawidzi zaczepek Chloé Bourgeois.

Jako Postraszycielka próbuje spowodować strach u wszystkich, jest pewna siebie, gotowa do podjęcia ważnych decyzji.

Wygląd

Mylène jest niska i tęga. Ma piwne oczy i blond włosy. Jej fryzura to kolorowe dredy. Na głowie nosi także bandamkę koloru różowego. Nosi zieloną bluzę z przyczepionymi różnymi broszkami, niebieski t-shirt ze wzorem w białego ptaka, brązowe szorty, rajstopy i fioletowe trampki. Jako dodatek ma naszyjnik z niebiesko-zielonej kości słoniowej.

W wersji super-złoczyńcy Mylène jest fioletowo-niebiesko-czerwonym potworem, ma włosy podobnego koloru, troje żółtych oczu i długi ogon. Jej umiejętność to plucie mazią.

Relacje

Dziewczyna jest w nim zakochana ze wzajemnością. Obydwoje bardzo się szanują. Kiedy dziewczyna zostaje poniżona przez Chloè, Ivan próbuje ją pocieszyć. Po zaakumowaniu nie atakuje chłopaka. Po uwolnieniu akumy, od razu biegnie do Ivana i przytula się do niego.

Mylène bardzo kocha swojego ojca, docenia jego pracę jako mim, jest dumna z niego.

Występowania

Ciekawostki

Zobacz też...