FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM

Uwaga, spoiler!

 Nathalie Sancoeur LB2 Galeria 
Już wcześniej cię szukał, ale gdzieś sobie poszedłeś. Przekażę mu, że na niego czekasz. Tylko lepiej tym razem nie znikaj z pokoju.
—Nathalie; "Mikołajdak"

Nathalie Sancoeur — asystentka Gabriela Agresta. Zarządza posiadłością Agrestów i zajmuje się Adrienem. W odcinku Catalyste zostaje zaakumowana przez Władcę Ciem, aby wcielić jego nikczemny plan w życie.

W odcinku Mayura (Le Jour des Héros - Partie 2) wchodzi w posiadanie Miraculum Pawia, które jest połączone z kwami o imieniu Duusu. Przemienia się w tytułową bohaterkę, aby przyzwać dla Władcy Ciem pomocnika w walce w super-bohaterami oraz pomóc mu w ucieczce.

Osobowość

Normalnie

Nathalie jest bardzo zimna, oschła, poważna i zachowuje się w sposób formalny. Pracuje bardzo pilnie i poważnie podchodzi do obowiązków, które powierzy jej Gabriel Agreste. Nie chce rozczarować swojego szefa, dlatego jak najlepiej wywiązuje się z każdego zadania, nawet jeśli musiałaby zrobić coś nieuczciwego. Taką sytuację widać w odcinku Bańkor, kiedy daje Adrienowi prezent urodzinowy Marinette, twierdząc, że jest on od ojca chłopaka. Pod czujnym okiem pilnuje syna sławnego projektanta. Jej spojrzenie jest bardzo chłodne, a sama Nathalie nie okazuje zbyt często swoich emocji, zwłaszcza publicznie. Chociaż nie okazuje ciepła, potrafi być bardzo serdeczna. Dba o Adriena i okazuje troskę wobec niego. Sama przekształca harmonogram chłopaka, aby ten mógł chodzić do szkoły. Jest wierna wobec Gabriela i pomaga mu w jego planie. Kiedy mężczyzna traci wiarę, Nathalie jest dla niego wsparciem.

Catalyste

Charakter Catalyste nie zmienia się po zaakumowaniu. Kobieta została przemieniona dobrowolnie, chcąc zrealizować długo wyczekiwany plan Władcy Ciem, aby ostatecznie pokonać Biedronkę oraz Czarnego Kota. Jest skupiona na swoim celu, wiernie pomagając Władcy Ciem w realizacji jego niecnych planów. W tym celu przekazuje mu nowe moce, aby stał się potężniejszy niż dotychczas.

Mayura

Zabiera Miraculum Pawia z sejfu Gabriela, aby pomóc Władcy Ciem. Czując rozpacz mężczyzny, wysyła do niego pióro, za jego pomocą tworząc wielką ćmę do pomocy. Robi wszystko, aby pomóc Gabrielowi w ucieczce przed super-bohaterami i nie zważa na konsekwencje, jakie płyną z korzystania z Miraculum.

Wygląd

Normalnie

Nathalie posiada niebieskie oczy oraz krótkie, czarne włosy przechodzące w czerwień i zaczesane na lewą stronę. Nosi czarne okulary z czerwonym paskiem po środku. Oczy maluje jasnofioletowym cieniem do powiek. Ubiera czerwony golf, czarną marynarkę, czarne spodnie oraz buty w tym samym kolorze na wysokich obcasach. Na uszach ma rownież małe, okrągłe kolczyki w kremowym kolorze.

Catalyste

Catalyste posiada niebieską skórę oraz czerwone usta. Jej głowę oraz oczy zasłania czarny, metaliczny hełm. Na środku nakrycia głowy znajduje się odstający element przypominający kolec, którego zakończenie jest koloru czerwonego. Z tyłu hełmu umiejscowiony jest również czarno-czerwony szpic, skierowany w dół. Na wysokości oczu kobiety widnieje czerwony wzór. Kiedy przemawia do swojego współpracownika, przy jej twarzy pojawia się czerwony, świetlisty znak. Przypomina on motyli kształt, który pojawia się na twarzy Władcy Ciem, kiedy komunikuje się z super-złoczyńcami oraz pełni taką samą funkcję. Catalyste ubrana jest w czarny garnitur z usztywnianymi ramionami. Rękawy łączą się z czarnymi rękawiczkami, których palce są koloru czerwonego. Na biodrach znajdują się czarne elementy. Nosi również czarne spodnie, które łączą się z obuwiem na wysokich, czerwonych obcasach. Z przodu marynarki można zauważyć bordowy kołnierz z jaśniejszym, czerwonym wzorem, który kształtem przypomina strzałę.

Mayura

Kolorystyka Mayury została zachowana w niebieskich i różowych barwach.

Jej skóra jest koloru niebieskiego, natomiast usta ma pomalowane granatową szminką. Oczy kobiety są koloru różowego z niebieskimi białkami oraz czarnymi, grubymi rzęsami. Krótkie, granatowe włosy są starannie ułożone, a na policzki opadają kosmyki włosów. We włosy wpięta jest granatowo-różowa ozdoba przypominająca pawie pióro z przezroczystą woalką w kolorze białym.

Wygląd Mayury nie został w całości ukazany. Jest ona ubrana w długą, granatową suknię z długim rękawem. Przy nadgarstkach oraz kołnierzu suknia została przyozdobiona granatowym futerkiem. Dół sukni kształtem przypomina pawi ogon. Na każdym z "piór" znajduje się ciemnoniebieski oraz różowy okrąg, natomiast krawędzie sukni zostały wykończone przezroczystym materiałem koloru białego. Nosi również wysokie, granatowe buty na obcasie.

Występowania

Ciekawostki

Serialowe

  • Wie, że Gabriel Agreste jest Władcą Ciem.
  • Pomimo swojego zimnego podejścia, charakteru oraz bezwzględnego posłuszeństwa wobec poleceń Gabriela Agreste, wykazuje ciepłe uczucia wobec Adriena. 
  • Jest leworęczna. 
  • Jej numer telefonu to +33628139
  • Sans cœur z francuskiego oznacza bez serca.
  • Jest drugą osobą, która została zaakumowana dobrowolnie.
  • W odcinku Mayura (Le Jour des Héros - Partie 2) wchodzi w posiadanie Miraculum Pawia.
  • Wie jaki jest szyfr do skrytki Gabriela za obrazem Emilie.

Pozostałe

  • Zapowiedź wizerunku Catalyste po raz pierwszy można było zobaczyć w zapowiedzi 2 sezonu.[1]
  • Po raz pierwszy część ciała Mayury można było zobaczyć na panelu na San Diego Comic Con 2016. W zaprezentowanej sklejce można było ujrzeć buty postaci.
  • Pełen wygląd Mayury został ujawniony na panelu New York Comic Con 2017. [2]
    • Początkowo była przedstawiana jako Le Paon.
  • Jej imię, Mayura, zostało zdradzone 26 czerwca 2018 roku podczas konferencji prasowej TF1.[3]
    • Słowo mayura w sanskrycie oznacza pawia, jednego ze świętych ptaków w mitologii hinduskiej.[4]
  • Będzie ona kimś w rodzaju "szefa" dla Władcy Ciem.[5]

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Postacie
Superbohaterowie
Właściciele miraculum

Adrien AgresteMarinette Dupain-Cheng

Poprzedni właściciele miraculum

Bọ rùaCernunnosEgipski posiadacz MiraculumFlecista z HamelnHeraklesHippolytaJoanna d'ArcLa CoccinelleLa MariquitaMicazoyolinMistontliMudekudekuTentomushiTomoe GozenSasuke SarutobiStarożytna chińska BiedronkaStarożytna chińska posiadaczka Miraculum LisaStarożytna egipska BiedronkaStarożytny chiński Czarny KotStarożytny chiński posiadacz Miraculum ĆmyStarożytny chiński posiadacz Miraculum PawiaStarożytny chiński posiadacz Miraculum PszczołySun Wukong

Kwami
Główne Kwami

PlaggTikki

Pozostałe Kwami

BarkkDaizziFluffKaalkiLonggMulloNoorooOrikkoPollenRoaarSassStomppTrixxWayzzXuppuZiggy

Wrogowie
Główni przestępcy

AkumaGabriel AgresteSuper-złoczyńcy

Pozostałe postacie
Dzieci i nastolatkowie

Alix KubdelAlya CésaireAugusteAurore BeauréalBezimienny chłopiecChloé BourgeoisElla i Etta CésaireIvan BruelJean DuparcJuleka CouffaineKagami TsurugiKim Lê ChiênKsiążę AliLila RossiLuka CouffaineManon ChamackMarc AncielMax KantéMireille CaquetMylène HaprèleNathanaël KurtzbergNino LahiffeOndineRose LavillantSabrina RaincomprixWayhem

Dorośli

Alec CataldiAnarka CouffaineAndréAndré BourgeoisArletteArmand D'ArgencourtAudrey BourgeoisBob RothCaline BustierChrisClara ContardClara NightingaleEmilie AgresteFred HaprèleGina DupainJagged StoneJalil KubdelLokaj JeanMama AugusteMarlena CésaireNadja ChamackNathalie SancoeurNauczyciel plastykiNora CésaireOpiekunka księcia AliegoOtis CésairePan DamoclesPan KubdelPani MendeleievPani RossiPani TsurugiPenny RollingPhilippePortier hotelowyRoger RaincomprixSabine ChengSarahSimon GrimaultSzofer AdrienaŚwięty MikołajThéo BarbotTom DupainVincentVincent AzaWang ChengWang FuXavier RamierXYZakon Strażników

Inne

AlbertMarkovPosiadacze Miraculum

Zwierzęta

FangKonie

Zapowiedziane
Nadchodzące postacie

Dziadek MarinetteGagotorLindalee RoseMatka SabineNieznany posiadacz MiraculumNoel LahiffeVivica

Zapowiedziane Kwami

Duusu

Inne
Koncepcje

Komiksy

AdamBreakerCamilla HombeeDoormanGhetto BlasterHowardJorgenKenyaKillabeeKnightowlMajestiaMetal Face DPublic EnemyRybakShaolin SoulSparrowTrash KrakkenTwórca MiraculumUncanny ValleyZamożna kobieta