FANDOM

 Nathanaël Kurtzberg LB2 Galeria 
Nathanaël Kurtzberg/Ilustrachor

CharaImage Nathanaël

CharaImage Evillustrator

Informacje produkcyjne
Głos: Sebastian Cybulski (polski)
Michael Sinterniklaas (angielski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Miłosne zainteresowania: Marinette Dupain-Cheng (stan nieznany)
Wrogowie: Chloé Bourgeois
Broń: Tablet graficzny i stylus (jako super-złoczyńca)

Nathanaël Kurtzberg – uczeń z paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. Był zakochany w Marinette Dupain-Cheng, w swoim notatniku robił bardzo dużo rysunków o niej i Biedronce. Staje się ofiarą zaczepek Chloé Bourgeois, z tego powodu zostaje super-złoczyńcą – Ilustrachorem.

Charakter

Nathanaël jest spokojny i cichy, posiada artystyczną duszę. Uwielbia rysować, zwłaszcza komiksy i rysunki na temat Marinette, w której jest zakochany (obecnie już nie), a później Biedronki. Nienawidzi zaczepek i komentarzy Chloé Bourgeois. Jest bardzo wrażliwy.

Jako super-złoczyńca chce zemścić się na Chloé za to, że go wyśmiała przy wszystkich i pokazała jego tajemne rysunki, ujawniając przy tym jego uczucia do Marinette. Ilustrachor zaprasza Marinette na randkę, podczas której dziewczyna planowała odebrać mu akumę ukrytą w stylusie (rysiku do tabletu).

Wygląd

Ma turkusowe oczy i rude, cieniowane włosy. Ubrany jest w szarą marynarkę z podwiniętymi rękawami, czerwoną bluzkę z nadrukiem przypominającym logo ze star wars, purpurowe spodnie oraz szaro-białe tenisówki.

Skóra Ilustrachora przybiega fioletowy odcień. Chłopak jest ubrany w kombinezon we wzór w biało-czarne paski, na klatce piersiowej widnieje nadruk barw podstawowych (niebieski, czerwony, żółty). Na głowie czarny beret, a na twarzy maskę tego samego koloru. Jego włosy układają się w kształt przypominający jesienne liście, mają również taki kolor. Na ręce ma przyczepiony tablet, a w dłoni trzyma rysik.

Relacje

Images-3

Chłopak uwielbia robić rysunki na jej temat. W odcinku Ilustrachor Chloé ujawniła przy wszystkich jego sekretne uczucia do dziewczyny. Jeszcze jako Ilustrachor powiedział, że dla niej jest w stanie zrobić wszystko. Kiedy jednak Marinette, razem z Czarnym Kotem, próbowała zabrać mu rysik, porównał ją do Chloé i znienawidził. Ponieważ osoba opętana przez Akumę, po jej złapaniu nic nie pamięta, nie wiadomo czy stan ten trwa nadal. Wiadomo jednak, że nie jest już w niej zakochany. Pod koniec odcinka można zobaczyć jego nowe rysunki przedstawiające Biedronkę, z narysowanymi pod nią 3 sercami oraz przekreślonymi rysunkami z Marinette.

Nathanaël nienawidzi dziewczyny za to, co mu zrobiła. Pod postacią Ilustrachora pragnie zemsty na niej, dlatego atakuje to ona stała się jego celem.

Występowania

Ciekawostki

Rysunki Nathanaela

Rysunki wykonane przez chłopaka

  • Ma 167 centymetrów wzrostu, lecz w swoim śnie, w którym ratuje Marinette (166 cm), jest od niej wyraźnie wyższy.
  • Siedzi w ostatniej ławce, tak, aby nauczyciel nie widział, że rysuje.
  • Jest drugim super-złoczyńcą opętanym w dniu swoich urodzin. Pierwszym była Alix.
  • Odziedziczył imię po dyrektorze rysunku serialu, Nathanaël'u Bronn.
  • W języku francuskim nazwano go Le Dessinateur, czyli ilustrator, rysownik lub projektant.
  • Jest leworęczny.
  • Na jego bluzce widnieje logo starego, francuskiego zespołu Magma.
  • Chociaż w odcinku Ilustrachor wyraźnie coś czuje do Marinette, w odcinku ArcyGlina już wydaje się nie być w niej zakochany. Co więcej, oburza się, kiedy Marinette mówi, że jest podejrzany.
  • Jest pierwszym z dwóch chłopaków, którzy zakochali się w Marinette- drugim był Nino.
  • Zarówno jako Ilustrachor, jak i jako Nathanaël, podpisuje swoje rysunki znaczkiem- obramowanym wykrzyknikiem.
  • W odcinkach Czasołamaczka i Czarny Miecz miał zmieniony głos, a w Mim jego głosu używał Chris.
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jego nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[1]

Przypisy

Zobacz też...