FANDOM

  Nawałnica LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji PawIkona Za kulisami 
StormyWeather QuienEs
Nawałnica

Climatika

Nawałnica – pierwszy odcinek serialu.

Opis

Kiedy Aurore Beauréal nie udaje się wygrać konkursu na prezenterkę pogody, zostaje zaakumowana w złowieszczą Nawałnicę, która więzi w lodzie Alyę i Manon.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Na paryskim kanale KIDZ+ był organizowany konkurs na nową pogodynkę przez prowadzącego Aleca Cataldi, w którym do finału przeszły dwie kandydatki: Mireille Caquet oraz Aurore Beauréal. W głosowaniu brało udział 781250 osób, gdzie każdy mógł zagłosować na jedną spośród podanych zawodniczek. Po ogłoszeniu wyników, w których miażdżącą przewagę uzyskała Mireille, czyli głosy od 640625 osób (Aurore zdobyła głosy od 140625 osób) Aurore wybiega ze sceny zła i smutna.

Jest to fantastyczna okazja dla podstępnego Władcy Ciem, wroga Biedronki i Czarnego Kota, który wysyła akumę, małego motyla przeistoczonego w złą ćmę, by ta zawładnęła zrozpaczoną dziewczyną, przemieniając ją w super-złoczyńcę pod przydomkiem Nawałnica.

W tym samym czasie Marinette opiekuje się Manon, córką koleżanki mamy. Dziewczyna próbuje odebrać jej towarzyszce kapelusz, który miała zamiar dokończyć. Wspólnie jednak oglądają program o wyborze pogodynki, kiedy jej najlepsza przyjaciółka Alya przychodzi z fantastyczną wiadomością, o tym, że Adrien jest właśnie w parku i ma sesję zdjęciową.

We trzy wychodzą, by poobserwować Adriena oraz ułożyć plan jak Marinette ma go zaprosić do kina. Jednak Manon szybko się nudzi i chce iść na karuzelę. Marinette jej ulega i idą się pobawić. Alya je dogania i oferuje się zaopiekować dziewczynką, aby granatowo-włosa mogła wziąć udział w sesji zdjęciowej razem z chłopakiem. Niestety w parku atakuje Nawałnica.

Marinette przemienia się w Biedronkę i próbuje wszystkich uratować. Adrien tymczasem szuka Plagga, swojego kwami, by móc przemienić się w Czarnego Kota. Gdy mu się to udaje, dołącza do Biedronki, by pomóc jej powstrzymać złoczyńcę. Bohaterowie trafiają w sam środek śnieżno-wietrznej bitwy. Obmyślają plan, jak powstrzymać Nawałnicę, niestety, niezbyt łatwo to przychodzi.

Po paru uderzeniach ze strony wroga trafiają w sam środek pustego autobusu, skąd wyciąga ich jo-jo Biedronki. Wydostając się, zauważają reklamę na zepsutym telewizorze, gdzie zaakumowana Aurore mówi „Zdaje się, że Matka Natura zmieniła plany. Otóż lato w tym roku się wcale nie odbędzie!”, strasząc innych i obiecując zemstę na jej przeciwniczce, która wygrała w konkursie.

Po zobaczeniu tej prognozy pogody, Biedronce przychodzi pewien pomysł do głowy, z którym dzieli się z jej współpracownikiem.

Znajdują ją na dachu budynku studia nagraniowego. Tam Biedronka i Czarny Kot znowu wpadają w kolejną bitwę z Nawałnicą, gdzie super-bohaterka używa super-mocy Szczęśliwego Trafu, a Kot, żeby jej pomóc, korzysta z Kotaklizmu.

Po otrzymaniu przez Biedronkę wyczarowanego przedmiotu, którym okazuje się mały ręcznik, główna bohaterka postanawia wskoczyć na wentylator i zaskoczyć przeciwniczkę. Dzięki takiemu planowi z łatwością rozbija parasolkę o ziemię, skąd wylatuje mała akuma, którą przemienia z powrotem w normalnego, białego motyla.

Aurore, tak jak i cały Paryż wracają do normy dzięki magicznej mocy Biedronki, po czym superbohaterowie muszą się pożegnać, gdyż zaraz skończy się im czas na przemianę. Tradycyjnie, przybijają sobie piątkę i każdy wraca do swoich zajęć.

Chłopak wraca szybko do fotografa, a Marinette do Alyi i Manon. Idą szybko na sesję, jednak fotograf oświadcza, że nie będzie romantycznych zdjęć, zamiast tego angażuje Manon, mówiąc, że jest idealna, żeby pozować razem z Adrienem.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostałe postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 1 września 2015 roku w Korei.
  • To pierwszy odcinek, który nie miał karty końcowej.
  • Akcja odcinka ma miejsce w pierwszym dniu lata, czyli 21 czerwca.
  • Odcinek swoją premierę miał w Korei jako pierwszy odcinek serii. Po tym czasie był on pierwszym odcinkiem w innych krajach. Od tego schematu odeszły jedynie Stany Zjednoczone, które wyemitowały odcinek jako trzeci.
  • Jeden ze scenopisarzy opublikowali GIFy z odcinka na portalu Tumblr.[1][2]
  • 25 grudnia 2015 roku Thomas Astruc opublikował roboczą wersję odcinka, co miało być prezentem świątecznym dla fanów.[3]
  • 5 maja 2018 został pokazany fragment odcinka w filmie "Putin 4.0".[4]

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiSandboyCatalysteMayura

TBA

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWszystkiego Najlepszego!Wielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRose

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVA

Nieznane odcinki

Gagotor