FANDOM

  Nawałnica LB2 Błędy w animacji LB5 Za kulisami LisicaIkona Galeria PawIkona Transkrypt 
StormyWeather QuienEs
Nawałnica

Climatika

Nawałnica – pierwszy odcinek serialu.

Opis

Kiedy Aurore Beauréal nie udaje się wygrać konkursu na prezenterkę pogody, zostaje zaakumowana w złowieszczą Nawałnicę, która więzi w lodzie Alyę i Manon.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Na paryskim kanale KIDZ+ był organizowany konkurs na nową pogodynkę przez prowadzącego Aleca Cataldi, w którym do finału przeszły dwie kandydatki: Mireille Caquet oraz Aurore Beauréal. W głosowaniu brało udział 781250 osób, gdzie każdy mógł zagłosować na jedną spośród podanych zawodniczek. Po ogłoszeniu wyników, w których miażdżącą przewagę uzyskała Mireille, czyli głosy od 640625 osób (Aurore zdobyła głosy od 140625 osób) Aurore wybiega ze sceny zła i smutna.

Jest to fantastyczna okazja dla podstępnego Władcy Ciem, wroga Biedronki i Czarnego Kota, który wysyła akumę, małego motyla przeistoczonego w złą ćmę, by ta zawładnęła zrozpaczoną dziewczyną, przemieniając ją w super-złoczyńcę pod przydomkiem Nawałnica.

W tym samym czasie Marinette opiekuje się Manon, córką koleżanki mamy. Dziewczyna próbuje odebrać jej towarzyszce kapelusz, który miała zamiar dokończyć. Wspólnie jednak oglądają program o wyborze pogodynki, kiedy jej najlepsza przyjaciółka Alya przychodzi z fantastyczną wiadomością, o tym, że Adrien jest właśnie w parku i ma sesję zdjęciową.

We trzy wychodzą, by poobserwować Adriena oraz ułożyć plan jak Marinette ma go zaprosić do kina. Jednak Manon szybko się nudzi i chce iść na karuzelę. Marinette jej ulega i idą się pobawić. Alya je dogania i oferuje się zaopiekować dziewczynką, aby granatowo-włosa mogła wziąć udział w sesji zdjęciowej razem z chłopakiem. Niestety w parku atakuje Nawałnica.

Marinette przemienia się w Biedronkę i próbuje wszystkich uratować. Adrien tymczasem szuka Plagga, swojego kwami, by móc przemienić się w Czarnego Kota. Gdy mu się to udaje, dołącza do Biedronki, by pomóc jej powstrzymać złoczyńcę. Bohaterowie trafiają w sam środek śnieżno-wietrznej bitwy. Obmyślają plan, jak powstrzymać Nawałnicę, niestety, niezbyt łatwo to przychodzi.

Po paru uderzeniach ze strony wroga trafiają w sam środek pustego autobusu, skąd wyciąga ich jo-jo Biedronki. Wydostając się, zauważają reklamę na zepsutym telewizorze, gdzie zaakumowana Aurore mówi „Zdaje się, że Matka Natura zmieniła plany. Otóż lato w tym roku się wcale nie odbędzie!”, strasząc innych i obiecując zemstę na jej przeciwniczce, która wygrała w konkursie.

Po zobaczeniu tej prognozy pogody, Biedronce przychodzi pewien pomysł do głowy, z którym dzieli się z jej współpracownikiem.

Znajdują ją na dachu budynku studia nagraniowego. Tam Biedronka i Czarny Kot znowu wpadają w kolejną bitwę z Nawałnicą, gdzie super-bohaterka używa super-mocy Szczęśliwego Trafu, a Kot, żeby jej pomóc, korzysta z Kotaklizmu.

Po otrzymaniu przez Biedronkę wyczarowanego przedmiotu, którym okazuje się mały ręcznik, główna bohaterka postanawia wskoczyć na wentylator i zaskoczyć przeciwniczkę. Dzięki takiemu planowi z łatwością rozbija parasolkę o ziemię, skąd wylatuje mała akuma, którą przemienia z powrotem w normalnego, białego motyla.

Aurore, tak jak i cały Paryż wracają do normy dzięki magicznej mocy Biedronki, po czym superbohaterowie muszą się pożegnać, gdyż zaraz skończy się im czas na przemianę. Tradycyjnie, przybijają sobie piątkę i każdy wraca do swoich zajęć.

Chłopak wraca szybko do fotografa, a Marinette do Alyi i Manon. Idą szybko na sesję, jednak fotograf oświadcza, że nie będzie romantycznych zdjęć, zamiast tego angażuje Manon, mówiąc, że jest idealna, żeby pozować razem z Adrienem.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, który nie miał karty końcowej.
  • Akcja odcinka ma miejsce w pierwszym dniu lata, czyli 21 czerwca.
  • Odcinek swoją premierę miał w Korei jako pierwszy odcinek serii. Po tym czasie był on pierwszym odcinkiem w innych krajach. Od tego schematu odeszły jedynie Stany Zjednoczone, które wyemitowały odcinek jako trzeci.
  • Jeden ze scenopisarzy opublikowali GIFy z odcinka na portalu Tumblr.[1][2]
  • 25 grudnia 2015 roku Thomas Astruc opublikował roboczą wersję odcinka, co miało być prezentem świątecznym dla fanów.[3]
  • 5 maja 2018 został pokazany fragment odcinka w filmie "Putin 4.0".[4]

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

ve Odcinki Pokaż/Ukryj
KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiGorizillaCaptain HardrockZombizouSyrenRossignobleL'InsaisissableStyle QueenQueen WaspMalediktorFrozerReverserSandboyAnansiCatalysteMayura
TBA
Odcinki specjalne
PoczątkiMikołajdakHappy Birthday to You!Le Combat des ReinesLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska LegendaBiedronka w Nowym Jorku
Internetowe serie
Miraculum: Sekrety
Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNino
Miraculum: Opowieści z Paryża
RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet
Historie o Miraculum
Miraculous Chibi Show
Rooftop DinnerCatnip FragranceThe ChaseCuriosity Kicked the CatNeckRaceCutest Cat Fight
Inne media
Ladybug PVMiraculous Ladybug OVAMiraculous (film)Miraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)