FANDOM

  Nawałnica LB2.png Błędy w animacji LB5.png Za kulisami LisicaIkona.png Galeria PawIkona.png Transkrypt 
Nawałnica
Nawałnica

Climatika
"Nawałnica"
Sezon 1, Odcinek 1
SW Startcard.jpeg
Kod prod.: 101
Francuski tytuł: Climatika
Angielski tytuł: Stormy Weather
Emisja we Francji: 19.10.2015
Emisja w USA: 20.12.2015
Emisja w Polsce: 6.12.2015
Emisja w Korei Południowej: 1.09.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"-"
Następny
"Bańkor"

Nawałnica – pierwszy odcinek serialu.

Streszczenie

Marinette opiekuje się córką koleżanki mamyManon, gdy nagle wpada Alya z wiadomością, że Adrien pozuje w parku. Dziewczyny razem wychodzą do parku i szykują plan, aby zdobyć jego serce. Jednak dziewczynka chce pójść na karuzelę. Wtedy nagle zjawia się Nawałnica – nowy super-złoczyńca stworzony przez wroga Biedronki i Czarnego Kota. Superbohaterowie muszą ocalić Paryż od nagłego nawiewu zimnego powietrza...

Opis

Nawałnica
Na paryskim kanale KIDZ+ był organizowany konkurs na nową pogodynkę przez prowadzącego Aleca Cataldi, w którym do finału przeszły dwie kandydatki: Mireille Caquet oraz Aurore Beauréal. W głosowaniu brało udział 781250 osób, gdzie każdy mógł zagłosować na jedną spośród podanych zawodniczek. Po ogłoszeniu wyników, w których miażdżącą przewagę uzyskała Mireille, czyli głosy od 640625 osób (Aurore zdobyła głosy od 140625 osób) Aurore wybiega ze sceny zła i smutna.

Jest to fantastyczna okazja dla podstępnego Władcy Ciem, wroga Biedronki i Czarnego Kota, który wysyła akumę, małego motyla przeistoczonego w złą ćmę, by ta zawładnęła zrozpaczoną dziewczyną, przemieniając ją w super-złoczyńcę pod przydomkiem Nawałnica.

W tym samym czasie Marinette opiekuje się Manon, córką koleżanki mamy. Dziewczyna próbuje odebrać jej towarzyszce kapelusz, który miała zamiar dokończyć. Wspólnie jednak oglądają program o wyborze pogodynki, kiedy jej najlepsza przyjaciółka Alya przychodzi z fantastyczną wiadomością, o tym, że Adrien jest właśnie w parku i ma sesję zdjęciową.

We trzy wychodzą, by poobserwować Adriena oraz ułożyć plan jak Marinette ma go zaprosić do kina. Jednak Manon szybko się nudzi i chce iść na karuzelę. Marinette jej ulega i idą się pobawić. Alya je dogania i oferuje się zaopiekować dziewczynką, aby granatowo-włosa mogła wziąć udział w sesji zdjęciowej razem z chłopakiem. Niestety w parku atakuje Nawałnica.

Marinette przemienia się w Biedronkę i próbuje wszystkich uratować. Adrien tymczasem szuka Plagga, swojego kwami, by móc przemienić się w Czarnego Kota. Gdy mu się to udaje, dołącza do Biedronki, by pomóc jej powstrzymać złoczyńcę. Bohaterowie trafiają w sam środek śnieżno-wietrznej bitwy. Obmyślają plan, jak powstrzymać Nawałnicę, niestety, niezbyt łatwo to przychodzi.

Po paru uderzeniach ze strony wroga trafiają w sam środek pustego autobusu, skąd wyciąga ich jo-jo Biedronki. Wydostając się, zauważają reklamę na zepsutym telewizorze, gdzie zaakumowana Aurore mówi „Zdaje się, że Matka Natura zmieniła plany. Otóż lato w tym roku się wcale nie odbędzie!”, strasząc innych i obiecując zemstę na jej przeciwniczce, która wygrała w konkursie.

Po zobaczeniu tej prognozy pogody, Biedronce przychodzi pewien pomysł do głowy, z którym dzieli się z jej współpracownikiem.

Znajdują ją na dachu budynku studia nagraniowego. Tam Biedronka i Czarny Kot znowu wpadają w kolejną bitwę z Nawałnicą, gdzie dziewczyna używa super-mocy Szczęśliwego Trafu, a Kot, żeby jej pomóc, korzysta z Kotaklizmu.

Po otrzymaniu przez Biedronkę wyczarowanego przedmiotu, którym okazuje się mały ręcznik, główna bohaterka postanawia wskoczyć na wentylator i zaskoczyć przeciwniczkę. Dzięki takiemu planu, z łatwością rozbija parasolkę o ziemię, skąd wylatuje mała akuma, którą przemienia z powrotem w normalnego, białego motyla.

Aurore, tak jak i cały Paryż wracają do normy dzięki magicznej mocy Biedronki, po czym superbohaterowie muszą się pożegnać, gdyż zaraz skończy się im czas na przemianę. Tradycyjnie, przybijają sobie piątkę i każdy wraca do swoich zajęć.

Chłopak wraca szybko do fotografa, a Marinette do Alyi i Manon. Idą szybko na sesję, jednak fotograf oświadcza, że nie będzie romantycznych zdjęć, zamiast tego angażuje Manon, mówiąc, że jest idealna, żeby pozować razem z Adrienem.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver.jpeg

LB2.png Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5.png Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2.png Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5.png Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki