FANDOM

 Nino Lahiffe LB2 Galeria 
Uwaga! Ta postać jest przyszłym właścicielem Miraculum Żółwia. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat, kliknij tutaj.
Nino Lahiffe/Bańkor

Nino pic

Bubbler pic

Informacje produkcyjne
Głos:

Otar Saralidze (polski)
Kliknij "rozwiń" aby zobaczyć pełną listę

Ben Diskin (angielski)
Alexandre N'guyen (francuski)

Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Przyjaciele: Adrien Agreste
Miłosne zainteresowania: Marinette Dupain-Cheng (dawniej)
Alya Césaire (aktualnie)
Wrogowie: Dorośli (jako Bańkor)
Biedronka (jako Bańkor)
Czarny Kot (jako Bańkor)
Broń: Bańki mydlane (jako super-złoczyńca)
Dorośli zawsze muszą wszystko psuć.

—Nino, „Bańkor

Nino Lahiffe – najlepszy przyjaciel Adriena. Uczęszcza do paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W jednym z odcinków przez wściekłość na dorosłych zostaje super-złoczyńcą i przyjmuje imię Bańkor.

Osobowość

KoncepcjaML3

Nino w koncepcji

Nino jest zabawny, entuzjastyczny, przyjazny i współczujący. Inni ludzie bardzo dobrze się z nim dogadują. Lubi być DJ-em na imprezach i spotykać się z przyjaciółmi. Kiedy jego przyjaciel jest smutny, robi wszystko, aby go pocieszyć i rozweselić. Czuje się sfrustrowany, kiedy ktoś postępuje niesprawiedliwie, tak jak wtedy, gdy ojciec Adriena nie wyraził zgody na zorganizowanie imprezy urodzinowej. Nie trzyma jednak w sobie urazy przez długi czas i chętnie pomaga innym.

Jako Bańkor, chłopak staje się agresywny. Nienawidzi dorosłych i używa swoich mocy, aby się ich pozbyć. Jego celem jest zorganizowanie imprezy urodzinowej dla Adriena. Denerwuje się, kiedy ktoś nie słucha jego rozkazów i nie chce tańczyć na imprezie.

Wygląd

Nino jest wysoki, ma krótkie brązowe włosy oraz złote oczy. Nosi zwykłą, czerwoną czapkę z daszkiem i czarne okulary. Zakłada niebieską koszulkę z okiem i szare spodnie. Nosi również czarno-pomarańczowe słuchawki i kolorowe bransoletki na prawym nadgarstku.

Ma niebieską skórę, czerwono-brązowe oczy i dwa czarne kręgi wokół nich. Oprócz tego, na twarzy ma jeszcze dwie inne czarne plamy. Nosi jaskrawy, czerwono-niebiesko-żółty strój. Ma czerwony kask, czarne buty i spodnie. Na plecach nosi pojemnik z płynem do baniek mydlanych.

Relacje

TB Nino bumping Adrien

Adrien jest najlepszym przyjacielem Nino. Lubią się spotykać, siedzą razem w pierwszej ławce. Nino zdaje sobie sprawę z problemów Adriena z ojcem, więc stara się mu pomóc jak może. Często go pociesza.

Wcześniej Nino i Alya byli przyjaciółmi, ale po odcinku Panterman, gdy zostali przez Biedronkę zamknięci w klatce w zoo na kilka godzin, zakochali się w sobie i od tamtego czasu są parą.

Nino był zakochany w Marinette. Podczas próby zaproszenia jej do zoo, stresował się – uciekał lub też nie mógł wypowiedzieć ani jednego słowa. Jednakże po wizycie w zoo, Marinette przestała być miłosnym zainteresowaniem Nino. Obecnie są dość dobrymi przyjaciółmi.

Umiejętności

Nino jest utalentowanym DJ'em, jest w stanie stworzyć niesamowite rytmy do każdej piosenki. Potrafi również świetnie reżyserować filmy.

Występowania

Ciekawostki

  • W wolnym czasie jest DJ-em.[1]
  • Zarządza stacją radiową w szkole[2].
  • Ma 177 centymetrów wzrostu.
  • Jego rodzina pochodzi z Maroko[3].
  • W odcinku 16 Alya wyjawia mu, że Marinette jest zakochana w Adrienie. Mimo to Nino udaje, że nie wie, w kim się zakochała dziewczyna.
  • Kiedy się dowiedział, w kim zakochana jest Marinette, zaproponował, że porozmawia z chłopakiem na ten temat.
  • W 22 odcinku sprawił, że André Bourgeois kiwał głową w rytm jego muzyki, chociaż sam burmistrz uważał, że jest to niewykonalne.
  • W odcinku Bańkor chłopak ma czarne włosy.
  • W odcinku Postraszycielka Nino kręci swój film wraz z Alyą, jest reżyserem. Podczas rozmowy Czarnego Kota i Biedronki, Marinette woła do Nino Ty też, panie Spielberg, przezwisko jest nawiązaniem do sławnego reżysera Stevena Spielberga.
  • Wyglądem przypomina Mercury'ego.
  • Thomas Astruc na swoim twitterze ujawnił jego nazwisko, wcześniej było ono nieznane[4].
  • W drugim sezonie zostanie zdradzonych więcej informacji o nim oraz na temat jego rodziny[5].
  • Zapowiedziano, że będzie on przyszłym właścicielem Miraculum Żółwia.

Przypisy

Zobacz też...