FANDOM

 Nooroo LB2.png Galeria 
Nooroo
Nooroo (1).png
Informacje dodatkowe
Gatunek: Kwami
Płeć: Nieznana ø
Współpracownik/cy: Władca Ciem

Ale... Panie... Miraculum nie powinny być

używane do czynienia zła...

—Nooroo, "Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)"

 Nooroo – kwami ćmy zamieszkujące miraculum ćmy. Posiada moc przemiany. Po raz pierwszy pojawia się w czołówce serialu, jednak poznajemy je dopiero w odcinku 25.

Osobowość

Nooroo jest spokojny oraz opanowany. Niechętnie pomaga Władcy Ciem w zdobyciu Miraculum Biedronki i Czarnego Kota, jednak w końcu ulega. Jest zmartwiony, że Miraculum Ćmy zostanie wykorzystane do złych celów.

Wygląd

Kwami ćmy jest w jasnym odcieniu fioletu. Ma widoczne skrzydełka, które wyglądem przypominają skrzydła owada, w tym samym kolorze co reszta ciała. Duże, fioletowe oczka kwami nie wyrażają żadnych emocji. Na główce ma, w lekko ciemniejszym odcieniu fioletu, znaczek w kształcie spirali.

Występowania

Ciekawostki

  • Początkowo nie wiedziano, dlaczego ta postać występuje w piosence czołówkowej i kim ona może być.
  • Zostaje zmuszone do służenia Władcy Ciem.
  • Księga, z której Nooroo korzystał, by tłumaczyć o boskiej sile na początku odcinka Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1), jest tą samą księgą, którą Adrien znalazł w sejfie ojca.
  • Nooroo nie popiera działań Władcy Ciem w odebraniu miraculum Biedronki i Czarnego Kota. Zmienia jednak zdanie, ponieważ uważa go za swojego mistrza i pana.
  • W wersji francuskiej jest dubbingowany przez mężczyznę, zaś w koreańskiej, tak jak w polskiej - przez kobietę.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki