Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Płyty CD

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rock Giant
Rockgiant.png
Informacje
Typ: Album z płytą CD
Właściciel: Bob Roth
Jagged Stone
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Guitar Villain"

Rock Giant (pol. Rockowy Gigant) - album Jaggeda, który został wydany przez Bob Roth Music. Okładka została zaprojektowana przez Marinette Dupain-Cheng z pomocą jej tabletu.

Wygląd

Obraz został utrzymany w większości w ciemnych barwach. Przedstawia sylwetkę Jaggeda grającego na gitarze. Ciemna postać została oświetlona jedynie światłem kontrowym. Artysta stoi na planecie Ziemia, a wokół jego nóg pojawiają się kłęby dymu. W tle znajdują się gwiazdy oraz słońce.

Na samej górze zostało umieszczone imię i nazwisko piosenkarza, które jest w kolorze srebrnym. Poniżej znajduje się czerwony napis- nazwa albumu. Na samym dole, po lewej stronie została umieszczona pachnąca naklejka.

Ciekawostki

  • Album stał się #1 w sprzedaży, tym samym obalając płytę XY - Number One.
  • Początkowo okładka albumu miała przypominać płytę młodego piosenkarza XY - Number One.

Number One
Numberone.png
Informacje
Typ: Album z płytą CD
Właściciel: XY
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Guitar Villain"

Number One (pol. Numer Jeden) - album muzyczny autorstwa XY.

Wygląd

Tło płyty jest koloru różowego, gdzie znajduje się również przybliżenie na twarz piosenkarza. Po lewej stronie znajduje się portret XY, zaś po prawej, na czarnym pasku, nazwa albumu. Na dole, przy lewej krawędzi, umieszczono biały napis z pseudonimem piosenkarza.

Ciekawostki

  • Ze względu na popularność XY, Bob Roth chce, aby Jagged Stone upodobnił swój styl do młodego piosenkarza oraz nagrał z nim wspólną płytę.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki