FANDOM

 Pan Gołąb LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
MrPigeon MatarPájaros
Pan Gołąb

M. Pigeon
"Pan Gołąb"
Sezon 1, Odcinek 6
Mr. Pigeon Title Card
Kod prod.: 106
Francuski tytuł: M. Pigeon
Angielski tytuł: Mr. Pigeon
Emisja we Francji: 23.10.2015
Emisja w USA: 13.12.2015
Emisja w Polsce: 15.02.2016
Emisja w Korei Południowej: 29.09.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Faraon"
Następny
"Lady Wifi"

Pan Gołąb – szósty odcinek serialu.

Opis

W klasie zostaje ogłoszony konkurs na kapelusz, dokładniej: melonik. Niestety Marinette w swoim szkicowniku nie ma żadnego projektu. Udaje się więc przed Wieżę Eiffla, aby coś wymyślić. Tam poznaje miłośnika gołębi. Strażnicy jednak nie popierają jego zachowania, dlatego wyrzucono go z parku. Zostaje zainfekowany akumą. Biedronka i Czarny Kot będą musieli stawić czoło gołębiom...

Streszczenie

Pan Gołąb
W szkole zostaje zorganizowany konkurs mody, ogłoszony przez pana Agresta, na zaprezentowanie swoich projektów melonika. Projekt, który wygra pojawi się w następnej sesji, w której modelem będzie Adrien. Marinette jest wniebowzięta i zdeterminowana by wygrać. Jednak jest pewien problem...w swoim szkicowniku nie ma ani jednego projektu tego nakrycia głowy. Pokazuje swój szkicownik Alyi, kiedy nadchodzi Adrien. Podobają mu się projekty ze szkicownika dlatego chwali Alyę, jednak ta wyprowadza go z błędu i mówi, że to wszystko dzieło Marinette.

Chłopak mówi jej, że ma szanse wygrać. Słyszy to Chloe, która postanawia ukraść projekt Marinette i przedstawić go jako własny. Marinette tym czasem udaje się na plac koło Wieży Eiffla by wymyślić projekt melonika. Pojawia się mężczyzna, który naśladuje gołębie i je karmi, w tym właśnie momencie Marinette przychodzi genialny pomysł na projekt.

Zaczyna szkicować i jest bardzo zadowolona z projektu, jednak nie wie, że śledzi ją Sabrina oraz Chloe i robią zdjęcia jej szkicu. Marinette jest też świadkiem, jak policjant wyrzuca biednego pana Ramiera. Nasza bohaterka biegnie jednak do domu by przygotować swój melonik. W tym czasie pan Ramier rozgniewany i zły nie może zrozumieć dlaczego nikt go nie rozumie. Jest to doskonała okazja dla Władcy Ciem, by mógł wypuścić swoją akumę.

Xavier zamienia się w Pana Gołębia i organizuje inwazję gołębi, aby porwały wszystkich policjantów z całego miasta. Marinette dowiaduje się o tym dopiero gdy autobus, którym jedzie zatrzymuje się na środku drogi przez gigantyczne korki oraz gołębi, które siedzą na ulicach. Szybko przemienia się w Biedronkę i biegnie szukać źródła tej inwazji. Na dachu budynku spotyka Czarnego Kota, który jak się okazuje, ma alergię na ptasie pióra. Nasi bohaterowie wymyślają plan jak mogliby dostać się do Pana Gołębia.

Czarny Kot wciela się w strażnika parku. Śledzi ich jeden ze szpiegów Pana Gołębia i informuje swojego pana o planie Czarnego Kota i Biedronki. Pan Gołąb wysyła swoją armię, by uprowadzili naszych bohaterów. Doprowadzają ich na dach domu pana Burmistrza. Zostają zamknięci w klatce jednak udaje im się uwolnić dzięki Czarnemu Kotowi, który użył swojej mocy. Zbiegają na dół, gdzie wszyscy, wraz z burmistrzem już na nich czekają i zastanawiają się co robić.

Czarny Kot musi szybko się gdzieś schować, aby nie przemienić się na oczach wszystkich. Biegnie do wolnego pokoju, a służba Burmistrza przynosi mu ser. Po przemianie Plagg marudzi, że jest jest tak zmęczony, że wszystko go boli, jednak gdy wyczuwa swój przysmak od razu odzyskuje siły.

Adrien znów szybko przemienia się w Czarnego Kota, by dołączyć do Biedronki i razem odnajdują kryjówkę Pana Gołębia i powstrzymują go. Gdy wszystko wraca już do normy, Marinette szybko biegnie po swój projekt melonika i pędzi na konkurs. Na miejscu okazuje się, że Chloe ma identyczny projekt jak ona.

Alya jest wściekła, jednak Marinette uspokaja ją. Opowiada komisji o swoim projekcie i pokazuje dowód, że to jest jej własny pomysł. Wygrywa konkurs. Adrien jej gratuluje i już ma założyć melonik, gdy nagle zaczyna kichać. Przyznaje, że ma alergię na pióra, a Marinette robi wielkie oczy, ponieważ Czarny Kot też jest uczulony.

Bohaterowie

Główne postacie

Pozostali

Ciekawostki

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz także...