Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Pani Agreste

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij
 Pani Agreste LB2.png Galeria 
Pani Agreste
PAgreste.png
Pani Agreste w wieku 17 lat
Informacje dodatkowe
Płeć: Żeńska ♀
Rodzina: Adrien Agreste - syn

Gabriel Agreste - mąż

Pani Agreste – jest żoną Gabriela Agreste i matką Adriena. Jej aktualny stan i miejsce pobytu są nieznane, jak powiedział Adrien w webpizodzie: "zniknęła bez śladu, zmieniając ojca na całkiem innego człowieka". Zaginęła mniej więcej rok przed wydarzeniami z odcinka świątecznego[1], jednak data nie jest dokładnie znana.

Wygląd

Jest szczupłą osobą. Ma trójkątną twarz, mały, zadarty nos oraz wąskie różowe usta i duże zielone oczy. Średniej długości blond włosy najczęściej możemy zobaczyć związane w kucyk. Ma jasne brwi. Na jej twarzy zazwyczaj widnieje delikatny uśmiech.
Najczęściej ubiera czarną tunikę (ew. bluzkę), na którą narzuca cienki płaszczyk w kolorze pudrowego różu. Nosi broszkę w kształcie gwiazdy.

Relacje

Jest jej mężem, po jej zaginięciu jego charakter bardzo się zmienił.

Syn kocha ją tak samo, jak przed zniknięciem. Tęskni za nią.

Występowania

Ciekawostki

  • W odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) widać, jak Władca Ciem trzyma zdjęcie przypominające ją.
  • Jeden z jej portretów inspirowany jest obrazem Adele Bloch-Bauer I, zwanym również Złotą Adelą.
  • Nieznane są jej obecne losy, ani dlaczego zniknęła.
  • Adrien jest bardzo do niej podobny z wyglądu i prawdopodobnie z charakteru. Może to być powodem chęci ochrony i izolacji syna przez ojca.
  • Chloé ma taką samą broszkę jak Pani Agreste (jedyną różnicą jest brak perły w broszce Chloé, ponieważ nosi tą perłę jako naszyjnik). Zapytany o to Thomas Astruc odpowiedział, iż jest to przedmiot zaprojektowany przez Gabriela Agreste, a podobieństwo nie ma nic wspólnego z obiema postaciami.
  • W odc. 24 pt. "Lisica" widać jej zdjęcie w sejfie Gabriela. Obok leży prawdopodobnie Miraculum Pawia i Księga Miraculum
  • Fotografia Pani Agreste, którą Adrien ma ustawioną jako tapętę swojego komputera, zostało wzorowane lub przerobione ze zdjęcia Tary Strong. Jedyną różnicą jest kolor sukienki oraz twarz kobiety.
  • W odcinku świątecznym mieliśmy poznać więcej informacji na jej temat, jednak nie zostały one ujawnione.[2]

Przypisy

  1. W tym odcinku Adrien spędza pierwsze Święta bez swojej mamy.
  2. https://twitter.com/Danielamargare7/status/749736620451045377

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki