FANDOM

 Pani Agreste LB2 Galeria 
Pani Agreste
PAgreste
Pani Agreste w wieku 17 lat
Informacje dodatkowe
Płeć: Żeńska ♀
Rodzina: Adrien Agreste - syn

Gabriel Agreste - mąż

Pani Agreste – jest żoną Gabriela Agreste i matką Adriena. Jej aktualny stan i miejsce pobytu są nieznane, jak powiedział Adrien w webpizodzie: "zniknęła bez śladu, zmieniając ojca na całkiem innego człowieka". Zaginęła mniej więcej rok przed wydarzeniami z odcinka świątecznego[1], jednak data nie jest dokładnie znana.

Wygląd

Jest szczupłą osobą. Ma trójkątną twarz, mały, zadarty nos oraz wąskie różowe usta i duże zielone oczy. Średniej długości blond włosy najczęściej możemy zobaczyć związane w kucyk. Ma jasne brwi. Na jej twarzy zazwyczaj widnieje delikatny uśmiech. Najczęściej ubiera czarną tunikę (ew. bluzkę), na którą narzuca cienki płaszczyk w kolorze pudrowego różu. Nosi broszkę w kształcie gwiazdy.

Relacje

Jest jej mężem, po jej zaginięciu jego charakter bardzo się zmienił.

Syn kocha ją tak samo, jak przed zniknięciem. Tęskni za nią.

Występowania

Ciekawostki

  • W odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) widać, jak Władca Ciem trzyma zdjęcie przypominające ją.
  • Jeden z jej portretów inspirowany jest obrazem Adele Bloch-Bauer I, zwanym również Złotą Adelą.
  • Nie wiadomo, dlaczego zniknęła, nieznane są także jej obecne losy.
  • Adrien jest bardzo do niej podobny z wyglądu i prawdopodobnie z charakteru. Może to być powodem chęci ochrony i izolacji syna przez ojca.
  • Chloé ma taką samą broszkę jak Pani Agreste (jedyną różnicą jest brak perły w broszce Chloé, ponieważ nosi tę perłę jako naszyjnik). Zapytany o to Thomas Astruc odpowiedział, iż jest to przedmiot zaprojektowany przez Gabriela Agreste, a podobieństwo nie ma nic wspólnego z obiema postaciami.
  • W odc. 24 pt. "Lisica" widać jej zdjęcie w sejfie Gabriela. Obok leży prawdopodobnie Miraculum Pawia i Księga Miraculum
  • Fotografia Pani Agreste, którą Adrien ma ustawioną jako tapetę swojego komputera, zostało wzorowane lub przerobione ze zdjęcia Tary Strong. Jedyną różnicą jest kolor sukienki oraz twarz kobiety. Prawdopodobnie będzie dubbingować ją w angielskiej wersji.
  • W odcinku świątecznym mieliśmy poznać więcej informacji na jej temat, jednak nie zostały one ujawnione.[2]

Przypisy

  1. W tym odcinku Adrien spędza pierwsze Święta bez swojej mamy.
  2. https://twitter.com/Danielamargare7/status/749736620451045377

Zobacz też...