FANDOM

 Pani Mendeleiev LB2.png Galeria 
Pani Mendeleiev
Mendeleive.png
Informacje produkcyjne
Głos: Izabela Dąbrowska (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Miejsce zamieszkania: Paryż
Wrogowie: Tępi uczniowie

Pani Mendeleiev – nauczycielka chemii, fizyki i matematyki w paryskiej szkole Collège Françoise Dupont.

Osobowość

Kobieta jest surowa, uszczypliwa i zrzędliwa. Oczekuje, że jej uczniowie będą pracowici, skupieni oraz dobrze wychowani. Kiedy tak nie jest, uczeń może wpaść w poważne problemy. Jest rozdrażniona w pobliżu ludzi wokół niej, ale pokazuje pewną obawę, kiedy sama znajduje się w poważnych tarapatach, co wynika z jej spotkania z Arycgliną w odcinku o tej samej nazwie.

Wygląd

Pani Mendeleiev jest wysoka, ma ciemnoniebieskie oczy i krótkie, purpurowe włosy.

Ubiera się w biały fartuch, fioletową koszulę, niebieskie spodnie do których nosi brązowy pasek, brązową bransoletkę ze sznurka i czerwone szpilki. Dodatkowo ma czarne okulary z fioletowymi oprawkami i pieprzyk na lewym policzku.

Występowania

Ciekawostki

  • Jej nazwisko jest oparte na nazwisku Dmitrij'a Mendeleiev'a, rosyjskiego chemika, który był założycielem i kompilatorem nowoczesnego okresowego układu pierwiastków.
  • Jest wychowawczynią takich uczniów jak: Aurore Beauréal, Mireille Caquet oraz Jean Duparc.
  • Mimo że posiada własną klasę, w odcinku Antybiedrona uczy w klasie Caline Bustier.
  • W odcinku ArcyGlina można zobaczyć, że jej koszula jest cała zapisana wzorami chemicznymi i pierwiastkami.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki