FANDOM

 Parfum Corsé LB2 Galeria LB5 Za kulisami 
Webisod2Początek
Parfum Corsé

Parfum Corsé – drugi odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

Opis

Czarny Kot próbuje uwieść Biedronkę, używając nowych perfum, którym nie sposób się powstrzymać. Wkrótce zaczyna zdobywać serca... ale nie tej, której chciał![1]

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Akcja odcinka zaczyna się z Biedronką siedzącą na dachu. Przegląda ona gazetkę ze zdjęciami Adriena. Przy jednym ze zdjęć jej oczy powiększają się, a ona zaczyna się cieszyć. Niedaleko niej stoi Czarny Kot i jej się przygląda z ukrycia. Wyciąga on z kieszeni pudełko z perfumami. Można zobaczyć w jego myślach że ma zamiar spryskać się perfumami, żeby rozkochać w sobie Biedronkę. Zaczyna się śmiać i pryska się perfumami. Czarny Kot idzie do Biedronki, a pobliskie koty wyczuwają jego zapach.

Biedronka patrzy rozmarzona na zdjęcia Adriena, kiedy nagle jej uwagę przykuwa Czarny Kot. Bawi on się swoim ogonem, a potem podskakuje do góry. Widać różowy błysk, po czym zaczyna on się obracać z różą po każdej stronie. Posyła on jedną różę w stronę Biedronki, która bez entuzjazmu patrzy jak kwiat opada na ziemię. Kot ląduje przed Biedronką i zaczyna do niej iść na rękach, i można zobaczyć że Biedronka jest strasznie zawstydzona. Ich uwagę przykuwa jednak wielki, czarny cień, który stworzony jest z tysięcy kotów, które zaczynają lecieć w stronę Czarnego Kota. On zaczyna krzyczeć i spada z dachu, a za nim lecą wszystkie koty.

Czarny Kot zaczyna się turlać po dachu, jednak szybko łapie równowagę i staje na nogi. Obok niego ląduje jeden kot, a po nim drugi. Kot skacze do góry z krzykiem, a za nim chmara kotów. Biedronka patrzy na całe zajście z dachu. wzrusza ramionami i wraca do czytania gazetki.

Czarny Kot w tym czasie przeskakuje przez Paryż w ucieczce, a na nim koty. Nagle wpada on na pewien pomysł, i wskakuje do rzeki. Koty siadają na brzegu, próbując wywąchać Kota, ale panuje tam taki smród, że odchodzą. Po pewnym czasie zjawia się Biedronka i wyławia Kota za pomocą swojego jojo. Kot próbuje pocałować bohaterkę, ale przez smród jakiego się nałapał w rzece, Biedronka zatyka tylko nos i ochodzi, tym samym wrzucając Kota z powrotem do rzeki.

Postacie

Ciekawostki

  • W magazynie, który czyta Biedronka można zobaczyć napis "How to be the best dressed man on the planet", co w języku polskim oznacza "Jak być najlepiej ubranym mężczyzną na planecie".

Video

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

Chameleon

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor