FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
 Penny Rolling LB2 Galeria 
Penny Rolling

PennyRolling

Troublemaker2 (1)

Informacje produkcyjne
Głos: Magdalena Krylik-Gruziel (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Miejsce zamieszkania: Paryż
Broń: długopis

Penny Rolling – asystentka gwiazdy rocka, Jaggeda Stone.

Osobowość

Penny wydaje się być pośrednikiem pomiędzy Jagged'em i Bob'em. W odcinku Guitar Villain stara się dojść do porozumienia, biorąc pod uwagę zdanie Bob'a oraz respektując decyzje i styl Jagged'a.

Wkrótce

Wygląd

Penny to szczupła, ciemnoskóra kobieta o piwnych oczach. Jej włosy są krótkie, u góry różowe, zaś u dołu w kolorze fioletowym. Nosi czarną skórzaną kurtkę ze srebrną sprzączką i zamkiem, białą bluzkę, czarne spodnie oraz buty w tym samym kolorze. Na jej szyi można ujrzeć naszyjnik z zielonym wisiorkiem. W prawym uchu znajdują się dwa kolczyki w kształcie kółek. Na prawym nadgarstku wisi czarno-różowa bransoletka, zaś na lewym – różowa. Jej usta pomalowane są różową szminką.

Skóra kobiety po przemianie jest całkowicie biała. Ma ona mocny makijaż w kolorze czerni. Różowe włosy ułożone są na irokeza, w białymi końcówkami.

W stroju super-złoczyńcy dominuje kolor czerni, z różowymi wzorami oraz białymi krawędziami na nogach i butach. W tych samych kolorach utrzymane są również rękawiczki. TroubleMaker ubrana jest również w kurtkę w dwóch odcieniach różu oraz z ćwiekami na ramionach. Na szyi ma różową obrożę z ćwiekami, a na piersi biały znak w kształcie czaszki z czterema różowymi kolcami. Buty są na wysokiej koturnie.

Występowania

Ciekawostki

  • Na SDCC zdradzono, że pojawi się w drugim sezonie jako super-złoczyńca.

Zobacz też...