FANDOM

 Plagg LB2.png Galeria 
Plagg
PlaggInfobox.png
Informacje produkcyjne
Głos: Mateusz Weber (polski)

Thierry Kazazian (francuski)
Max Mittelman (angielski)

Informacje dodatkowe
Gatunek: Kwami
Płeć: Nieznana ø
Wiek: 5000+
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Adrien Agreste - właściciel
Przyjaciele: Adrien Agreste
Tikki
Moce i umiejętności: Przemiana Adriena w Czarnego Kota

Dlaczego patrzysz na mnie? Nie zjadłem go! Przysięgam.

—Plagg, "Kotowtór"

Plagg – kwami połączone z pierścieniem Czarnego Kota, którego obecnym właścicielem jest Adrien Agreste. Pomaga chłopakowi przemienić się w superbohatera, Czarnego Kota, aby mógł zwalczać zło zagrażające Paryżowi.

Osobowość

Plagg jest złośliwy, leniwy i zawsze w złym humorze. Nie jest za bardzo pomocny i nie bierze sytuacji na poważnie, jak powinien. Kocha jeść ser, zwłaszcza Camembert. Jest to sposób na przekupienie kwami, stosowany przez Adriena.

Wygląd

Plagg to małe czarne stworzonko z głową większą od ciała. Jego wygląd przypomina kota. Ma kocie uszy, ogon i dwa kły. Jego oczy są w jasnozielonym kolorze. Posiada jeden włos na czubku głowy oraz długie, kocie wąsy.

Relacje

Plagg and Adrien.png
Plagg pomaga Adrienowi przemienić się w Czarnego Kota, ale to nie znaczy, że okazuje oddanie wobec niego. Adrien śmieje się z niego, ponieważ jedyną jego miłością jest ser Camembert, za to Plagg wyśmiewa się z Adriena za jego niemożliwą miłość do Biedronki. Od czasu do czasu Plagg pokazuje, że dba o chłopaka, choć często się z nim droczy.

Występowania

Ciekawostki

  • Plagg wie, że Marinette jest Biedronką.
  • Można go przekupić serem.
  • Lubi błyskotki - pokazane jest to w odcinkach ArcyGlina oraz Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1).
  • Adrien uważa, że Plagg może zjeść wszystko. Widać to w odcinku Kotowtór, kiedy chłopak szuka swojego smartfona.
  • Plagg, podobnie jak inne Kwami, nie ma płci, ale możemy uznać, że jest chłopakiem.
  • Podobnie do innych Kwami, je tylko jedną potrawę. Jednak w odcinku Lalkarka dowiadujemy się, że Adrien obiecał mu popcorn.
  • W odcinku Lady Wifi możemy zauważyć, że Plagg ma inny głos

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki