FANDOM

Pokój Chloé
Pokoj.png
Informacje
Typ: Pokój mieszkalny
Właściciel: Chloé
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Ilustrachor"

Pokój Chloé – znajduje się w hotelu Le Grand Paris.

Wygląd

Pokój Chloé mieści się na najwyższym piętrze Le Grand Paris. Na ścianach dominuje przede wszystkim biel. Pokój został podzielony na trzy sekcje: przedsionek, sypialnia oraz salon. Każde z pomieszczeń zostało oddzielone od siebie różową kotarą.

Na środku przedsionka znajduje się ciemnobrązowy dywan ze złotymi zdobieniami oraz biały stolik, na którym jest wazon z czerwonymi kwiatami. Po obu stronach drzwi znajdują się szafki. Na każdej z nich znajduje się lampka oraz zawieszone u góry lustro. Na bocznych ścianach można ujrzeć również dwa obrazy podświetlone od góry. Oszklone drzwi prowadzą na taras.

Po lewej stronie znajduje się sypialnia dziewczyny. Duże łóżko oraz siedzisko zostały usadowione na podwyższeniu. Otaczają je cztery kolumny z motywem róż. Ten sam motyw można ujrzeć u góry ścian. Obok łóżka znajduje się wejście do łazienki. Można tam znaleźć drewniane meble z umywalką, duże lustro z obramowaniem z motywem plastrów miodu oraz ubikację z 24 karatowego złota. Drzwi znajdujące się obok łazienki prowadzą do garderoby. Tylna ściana szafy skrywa za sobą schowek, w którym Chloé ukrywa przebranie Biedronki.

Po prawej stronie przedsionka jest salon. Na podłodze położono purpurową wykładzinę z motywem różanym. Dookoła niskiego, szklanego stolika usadowiono różowo-biały zestaw wypoczynkowy Na końcu pomieszczenia jest duży telewizor oraz głośniki.

Z salonu oraz przedsionka można wyjść na duży taras. Można tam znaleźć biały zestaw wypoczynkowy oraz szklany stolik. Taras zdobią duże, białe doniczki, w których posadzone są drzewka.

Ciekawostki

  • Obramowanie lustra w łazience Chloé posiada motyw plastra miodu.
  • Przy wejściu na taras można zauważyć dywan w kształcie biedronki.
  • Na łóżku leży maskotka przypominająca biedronkę.

Galeria

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki