FANDOM

 Postraszycielka LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
Horrificator FotoEpisodio
Postraszycielka

Horrificator

Postraszycielka – jedenasty odcinek serialu.

Opis

Podczas kręcenia horroru w klasie Marinette przerażona gwiazda Mylène zostaje zaakumowana we wstrętnego potwora, który żywi się strachem innych.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Uczniowie z klasy Marinette i Adriena kręcą film, aby wziąć udział w konkursie. Główną rolę gra Adrien jako „oficer Jones” oraz Mylene jako „agentka Smith”. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem, ponieważ Mylene za każdym razem, kiedy Ivan wkłada maskę, krzyczy i chowa się pod biurko.

Wszyscy są już tym zmęczeni, a zwłaszcza Chloé, która raz po raz zaczyna dokuczać biednej Mylene. Dziewczyna wybiega zapłakana i bardzo przybita. Marinette nie wie co robić, jest wściekła na Chloé.

Ivan natomiast wybiega z sali za dziewczyną. Stara się ją pocieszyć, dając jej swoją wyjątkową przypinkę. Dziewczyna jednak dalej nie wierzy w siebie i znów ucieka. Jest to fantastyczna okazja dla Władcy Ciem, aby wypuścić swoją akumę i zawładnąć duszą przerażonej dziewczyny. Tymczasem w klasie przyjaciele zastanawiają się co robić dalej. Chloé ogłasza, że to ona może być główną aktorką.

Marinette nie może do tego dopuścić, ponieważ pod koniec sceny główni bohaterowie się całują. Próbuje wszystkich uspokoić oraz ogłasza, że to Mylene jest główną aktorką, więc powinni zrobić coś, aby wróciła. Wychodzi z klasy poszukać dziewczyny. Mylene w tym czasie ukrywa się w łazience, ale znajdują ją akuma i przekształca w Postraszycielkę.

Marinette zagląda do łazienki, ale nie widzi niczego oprócz fioletowej mazi. Nie może się nad tym zastanowić dłużej, bo nadbiega Alya mówiąc, że Chloé zaraz pocałuje się z Adrienem. Gdy dziewczyny wbiegają do klasy, przerywają akurat ostatnią scenę.

Alya i Nino kłócą się o scenariusz, a Chloé wtrąca swoje niedorzeczne pomysły. Marinette chce się pozbyć Chloé dlatego przyznaje jej rację i namawia, aby poszukała razem z Sabriną, Kimem oraz Maxem potrzebnych rekwizytów. Zadufana dziewczyna wychodzi ze swoją świtą i wszyscy oddychają z ulgą. Jednak znów nie ma głównej bohaterki. Alya zgłasza kandydaturę Marinette. Po krótkiej namowie dziewczyna się zgadza. Do Chloé natomiast dociera, że chyba została oszukana. Każe Kimowi i Maxowi zająć się szukaniem, a sama z Sabriną wracają do klasy. Wpadają do niej akurat w momencie, gdy Adrien miał pocałować Marinette. Chloé jest wściekła, jednak przyjaciele mają w tej chwili inne zmartwienie, ponieważ słyszą krzyki chłopaków. Wszyscy wybiegają z klasy sprawdzić co to za hałasy.

Nino nie traci czasu i włącza kamerę, by wszystko nagrać. Marinette znajduje opaskę Kima, a obok niej pełno fioletowo-różowej mazi. Cała paczka biegnie do dyrektora, oprócz Adriena, który szuka miejsca, aby przemienić się w Czarnego Kota.

Zostawia swój but w klasie, aby wyglądało to tak jakby i on został porwany. Tymczasem w gabinecie dyrektora nikogo nie ma. Marinette po cichu wymyka się, tak aby nikt jej nie zauważył, zostawia swój telefon tak, pozostali myśleli, że i ona została porwana i przemienia się w Biedronkę. W tym samym czasie Postraszycielka oblepia cały budynek swoją mazią. Jest ona nie do przebicia. Wszyscy zostają uwięzieni w szkole.

Nino wszystko dokumentuje na swoim telefonie. Jest w siódmym niebie, bo oto w jego filmie zjawia się Biedronka, a zaraz za nią Czarny Kot. Bohaterowie starają się uspokoić przyjaciół. Czarny Kot bierze na stronę Biedronkę, aby obmyślić plan. W tej samej chwili złoczyńca zamyka swoje ofiary w piwnicy zrobionych z mazi wielkich kokonach, a ich strach powoduje, że cały czas rośnie.

Chloé i Sabrina postanawiają odłączyć się od grupy, aby schować się w bezpiecznym miejscu. Reszta natomiast biegnie do jednej z sal, gdzie znajdują trampek Adriena oraz ukrywającą się Postraszycielkę. Zostają zaatakowani, udaje im się uciec, jednak złoczyńca nie odpuszcza tak łatwo i unieruchamia naszych bohaterów swoją mazią i ucieka, zabierają kolejnych dwoje uczniów.

Tymczasem Chloé i Sabrina siedzą w sali, gdzie znajduje je Postraszycielka. Reszta słyszy krzyk Chloé jednak przybiegają za późno. Postanawiają śledzić potwora po śladach mazi. Prowadzi ich to, aż do piwnicy, gdzie odkrywają kryjówkę Postraszycielki.

Tam odkrywają kokony z porwanymi osobami, ale atakuje ich potwór. Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, aby pokonać złoczyńcę. Gdy im się to udaje Mylene wraca do swojej normalnej postaci i całuje się z Ivanem.

Następnego dnia Nino pokazuje swój film burmistrzowi, jednak ten odrzuca go, twierdząc, że jest słabo wykonany i niewiarygodny.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Ciekawostki

  • TFOU na swojej stronie ogłosiło odcinek jako specjalny z okazji Halloween.
  • W odcinku Tikki nie wypowiada żadnej kwestii.
  • Przezwisko, którego używa Biedronka w odniesieniu do Nino ("Ty też, panie Spielberg"), nawiązuje do Stevena Spielberga.

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz też...

ve Odcinki Pokaż/Ukryj
NawałnicaBańkorKotowtórCzasołamaczkaFaraonPan GołąbLady WifiIlustrachorArcyGlinaMroczny AmorPostraszycielkaCzarny MieczMimKung ZupWonna KsiężniczkaGraczPantermanLalkarkaSimon MówiDiablo RockmanReflektaPixelatorAntybiedronaBiedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)Kamienne Serce (Początki - część 2)Lisica
KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiGorizillaCaptain HardrockZombizouSyrenRossignobleL'InsaisissableStyle QueenQueen WaspMalediktorGagotorFrozerReverser
TBA
Odcinki specjalne
MikołajdakBiedronka na HalloweenChińska LegendaBiedronka w Nowym JorkuLe Combat des Reines (Style QueenQueen WaspMalediktor) • Le Jour des HérosHappy Birthday to You!
Internetowe serie
Miraculum: Sekrety
Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNino
Miraculum: Opowieści z Paryża
RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet
Historie o Miraculum
Inne media
Ladybug PVMiraculous Ladybug OVAMiraculous (film)Miraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Chibi ShowMiraculous Ladybug (brazylijski musical)