FANDOM

 Rose Lavillant LB2 Galeria 
Rose Lavillant/Wonna Księżniczka

CharaImage Rose

CharaImage Fragrance

Informacje produkcyjne
Głos: Magdalena Krylik-Gruziel (polski)
Erin Fitzgerald (angielski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Przyjaciele: Juleka Couffaine
Miłosne zainteresowania: Książę Ali
Broń: Flakonik z perfumami

Rose Lavillant – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont oraz najlepsza przyjaciółka Juleki. W odcinku Wonna Księżniczka opętała ją akuma, zmieniając dziewczynę w super-złoczyńcę.

Charakter

KoncepcjaML6

Rose w koncepcji

Rose jest słodka, naiwna oraz optymistycznie nastawiona. Zawsze stara się wszystkim pomóc (np. w odcinku Czasołamaczka starała się uspokoić Alix). Lubi rozdawać kanapki kolegom i koleżankom z klasy, a także dzielić się napojami. Jej życzliwość może czasami być jej słabszą stroną. Wierzy, że miłość zawsze przezwycięża nienawiść. Jest bardzo przyjacielska i romantyczna.

Jako Wonna Księżniczka robi wszystko, aby zdobyć Księcia Ali'ego. Nazywa go swoim "księciem" i planuje go poślubić. Pragnie uczynić Paryż swoim królestwem, a ludzi śpiewającymi poddanymi.

Wygląd

Rose jest niska, ma krótkie, blond włosy i duże, niebieskie oczy. Ubiera się na różowo. Nosi koszulkę z krótkimi rękawami w jasne pasy, ze srebrnymi skrzydłami anioła z tyłu oraz sznurek służący jako pasek, zawiązany wokół jej bioder. Ma także różową spódniczkę z dwiema białymi falbankami, białe legginsy i różowe buty. Na prawym nadgarstku ma różową bransoletkę.

Jej strój wyglądem przypomina flakonik perfum. Jest on czarno-różowy ze wzorem mgiełki perfum na klatce piersiowej. Twarz Wonnej księżniczki jest zielona i zakrywa ją czarna maska. Włosy, z wyglądu przypominające pompkę do perfum, przybrały kolor różowy, tak samo jak usta i białka w oczach. Jej broń produkuje perfumy, które sprawiają, że ludzie, którzy je poczuli stają się posłuszni i słuchają rozkazów księżniczki, śpiewając przy tym. 

Relacje

Juleka jest najlepszą przyjaciółką Rose. Trzymają się razem na przerwach, siedzą razem w ławce na lekcjach, pomagają sobie w trudnych chwilach, a także robią wspólnie projekty.

Rose uwielbia księcia za jego dobroczynność. Jest w nim zakochana i jest jego wielką fanką.

Występowania

Ciekawostki

  • Jest wielką fanką Księcia Ali'ego.
  • Jest leworęczna.
  • Dawniej miała długie włosy. Możemy to zobaczyć w odcinku Reflekta.
  • "Rose" w języku francuskim oznacza różowy, lub różę.
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[1]

Przypisy

Zobacz też...