FANDOM

 Sabrina Raincomprix LB2 Galeria 
Sabrina Raincomprix/Znikawica

Sabrina

Sabrina akuma

Informacje produkcyjne
Głos: Karolina Bacia (polski)
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Dziewczyna na posyłki (przez Chloé)
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Roger Raincomprix (ojciec)
Przyjaciele: Chloé Bourgeois
Moce i umiejętności: Niewidzialność (jako super-złoczyńca)

Sabrina Raincomprix – uczennica szkoły Collège Françoise Dupont. Jest najlepszą przyjaciółką Chloé Bourgeois. W odcinku Antybiedrona zostaje zainfekowana akumą i staje się super-złoczyńcą – Znikawicą.

Charakter

KoncepcjaML7

Sabrina w koncepcji

Sabrina jest cicha, trochę nieśmiała oraz bardzo lojalna i potulna wobec Chloé. Stara się zaimponować swojej przyjaciółce i zawsze staje po jej stronie, aby jej pomóc oraz wykonuje jej polecenia. Czuje się winna, kiedy popełni jakiś błąd.

Jako super-złoczyńa jest podła i nienawistna. Chce za wszelką cenę upokorzyć Chloe i zemścić się na dziewczynie za to, co jej zrobiła.

Wygląd

Sabrina jest średniego wzrostu, ma rude włosy sięgające jej do ramion oraz oczy koloru morskiej zieleni.

Nosi białą opaskę, okulary oraz delikatny makijaż. Ubiera się w sweterek ze wzorem w zielono-fioletowe romby, białą koszulę, miętowe szorty, czarne rajstopy i białe buty.

Jako super-złoczyńca Sabrina ma przydomek Znikawica – nie widać żadnej części jej ciała. W jednej ze scen można zobaczyć jedynie jej twarz, która jest koloru fioletowego.

Relacje

Chloe i Sabrina

Chloe i Sabrina przebrane za Biedronkę i Czarnego Kota

Dziewczyna jest najlepszą przyjaciółką Sabriny. Chloé nazywa ją dziewczyną na posyłki, ponieważ wie, że jej przyjaciółka zrobi wszystko, co jej rozkaże. Nieważne, czy chodziłoby o kradzież projektu, czy o ośmieszenie Marinette przed innymi. Sabrina pomaga również przyjaciółce skraść serce Adriena, w którym panna Bourgeois jest zakochana. Mimo złego traktowania Sabriny przez Chloé, tak naprawdę bardzo ją lubi.

Sabrina bardzo kocha swojego ojca. Jako jedyna w odcinku ArcyGlina rozpoznała swojego ojca pod postacią super-złoczyńcy.

Sabrina nie ma szczególnych związków z Marinette. W odcinku Ilustrachor była wyjątkowo miła dla dziewczyny, ponieważ zgodziła się, aby zrobić z nią projekt do szkoły na fizykę. Kiedy jednak Marinette odmówiła spotkania, ponieważ „wyskoczyło jej coś ważnego”, Sabrina zezłościła się na nią, porównując do Chloé. Ostatecznie, pomimo że potem wybaczyła Marinette, Sabrina i tak zrobiła projekt z Chloé.

Występowania

Ciekawostki

  • Została zaakumowana z winy Chloé Bourgeois, która po ich kłótni udawała, że nie widzi dziewczyny. Stąd też wzięły się jej moce.
  • Pierwotnie, Chloé i Sabrina miały być w trio razem z Alix, co było nawiązaniem do głównej trójki (Sam, Clover i Alex) z serialu Odlotowe agentki[1].
  • W piosence tytułowej, gdy Marinette  upada, Chloé się śmieje, a Sabrina ze smutkiem się patrzy na nią. Dowodzi to, że nie jest tak złośliwa, jak jej przyjaciółka.
  • Akuma ukryła się w jej broszce, którą dostała od Chloé. Po jej zniszczeniu Chloé  podarowała jej nową.
  • Broszka, którą dostała od Chloé, jest bardzo podobna do tej, którą miała Pani Agreste. Została ona zaprojektowana przez Gabriela Agreste.
  • W odcinku Ilustrachor możemy poznać jej numer telefonu: +33615248.
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane[2].
  • Jest jedną z dwóch zaakumowanych postaci, które nie miały własnego odcinka. Drugą z nich jest Jean Duparc.

Przypisy

Zobacz też...