FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
Co jeśli... nikt z was nie miał najmniejszego pojęcia, co naprawdę się wydarzy?

Thomas Astruc, na Twitterze

Sezon drugi serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot został potwierdzony na Instagramie Jeremy'ego Zaga[2]. Będzie mieć 26 odcinków[3]. W pierwszą rocznicę serialu Jeremy Zag zdradził, że 2 sezon zostanie wyemitowany w maju 2017 roku[4]. Po wielu rokowaniach, na SDCC 2017 na panelu Miraculous oświadczono, że data premiery została przesunięta na grudzień 2017 roku. We Francji natomiast data ustawiona jest na 26 październik 2017 roku na kanale TFOU.[5]

Opis

W szkole Marinette jest uważna, gdyż podstępna Lila chce skraść serce Adriena i stać się popularna poprzez kłamstwa i manipulację całą szkołą... Ale Marinette, Alya, jak również Chloé stoją na straży. W tym czasie Adrien walczy z Kagami, mistrzem szermierki i nie może narzekać na nudę.

Wracając do bohaterów, Biedronka w końcu spotkała Mistrza Fu, strażnika wszystkich Miraculum, który w zaufaniu podarował jej kolczyki i kwami Tikki. Uświadomił jej, że istnieją inne Miracula i może zdobyć nowe moce. [6]

Dwójka nowych uczniów dołączy do szkoły i zawróci w głowie Marinette oraz Adrienowi: Kagami i Luka. Mistrz Fu, uzdrowiciel Kwami oraz Strażnik, wezwie nowych bohaterów (Queen Bee, Rena Rouge oraz Carapace), aby od czasu do czasu stać się super-bohaterami "podczas szczególnie trudnych misji". Biedronka i Czarny Kot zyskają nowych sojuszników oraz nowe moce. Wszystko po to, aby zniweczyć straszny plan, który Władca Ciem "przygotowuje od dawna i zamierza wcielić go w życie".[7]

W szkole Kagami, nowa uczennica, zwraca na siebie uwagę Adriena, co nie pozostało niezauważone przez Marinette. Jednak z drugiej strony Marinette spotyka Lukę, który spowoduje małe zamieszanie w jej sercu...

Poznaje ona również Strażnica Miraculum, Mistrza Fu i odkrywa, że istnieją również inne Miracula. Dzięki nim będzie mogła w razie potrzeby wezwać do pomocy wybranych super-bohaterów podczas szczególnie trudnych misji.

W końcu dowiaduje się o okropnym planie Władcy Ciem, który przygotowywał przez długi czas, planując ich zabić, ją oraz Czarnego Kota!

Biedronka i Czarny Kot kontynuują walkę z Władcą Ciem, jednak pojawiają się nowi super-złoczyńcy!

Czy Marinette i Adrien są w stanie opanować swoje emocje?[8]

Historia

Rok 2015

10 grudnia 2015 roku, Wilfried Pain ogłosił na Twitterze, że zaczął pisać scenariusz do sezonu 2, ujawniając, że jest on w fazie skryptu[9]. Etap storyboard produkcji oficjalnie rozpoczął się w dniu 2 maja 2016 roku[10]. Później Jeremy Zag dodał, że w serialu mają się pojawić nowe postacie i nowi złoczyńcy. Ponadto sezon będzie zawierał dwa 40-minutowe odcinki - Najgorsze Boże Narodzenie i Chińska Legenda[11][12] - i 52-minutowy specjalny odcinek Halloweenowy[13] i pokazanych zostanie więcej miejsc w Paryżu[14].

Rok 2016

Pierwsze promocyjne zdjęcie Miraculum sezonu 2 zostało udostępnione 3 czerwca 2016 roku. Obraz przedstawił nazwę serii i logo „Zag Heroez”, oprócz tego na tle z motywem Biedronki widniał napis „Season 2/ Coming soon” co w tłumaczeniu znaczy „Sezon 2 / Wkrótce” [15]. 21 czerwca 2016 roku ogłoszono, że sezon jest w połowie skończony, jednak nie wiadomo czy chodzi o fazę skryptu czy o animację[16].

Podczas panelu Miraculous Ladybug 2016 w Los Angeles Anime Expo nowe informacje dotyczące sezonu zostały ujawnione i umieszczane przez uczestników w Internecie. Pojawi się spin-off, w którym pojawią się Tikki i Plagg, nowe moce dla Biedronki i Czarnego Kota oraz możliwość pojawienia się prawdziwej Volpiny (nie zaakumowanej Lily)[17]. Pojawiły się wiadomości o odcinkach specjalnych, m.in. w odcinku świątecznym dowiemy się czegoś więcej o mamie Adriena i zostanie ukazana moc żółwia[18]. Stwierdzono również, że Marinette pojedzie odwiedzić babcię w „Chińskiej Legendzie” i ten odcinek specjalny będzie w wersji 2D ze względu na wysokie koszty produkcji w CGI[19][20].

5 lipca 2016 roku Wilfried Pain potwierdził na Twitterze, że 10 odcinków zostało już napisanych[21]. Po UEFA Euro 2016 w dniu 10 lipca 2016 roku jako podziękowanie fanom za wsparcie w francuskiej piłce nożnej Thomas potwierdził kilka informacji dotyczące kolejnych sezonów. Pojawią się nowe Miraculum, nowi członkowie rodziny, zobaczymy matkę Adriena, rozwinie się wątek miłości Marinette do Adriena i Czarnego Kota do Biedronki i będzie miało miejsce jakieś duże odkrycie[22].

Thomas ujawnił później w dniu 15 lipca 2016 roku, że kreatywny zespół stworzył nową postać do sezonu 2.[23] 13 sierpnia 2016 roku opracował jej charakter, nadając kobiecie imię – Anansi[24][25].

16 lipca 2016 roku na Japan Expo 2016 Thomas wyjaśnił, że pierwsze gotowe odcinki 2 sezonu prawdopodobnie będą dostarczone w okresie marca-kwietnia 2017 roku, ale nie jest to data, w którym zostaną wyemitowane[26].

W San Diego Comic Con okazało się, że posiadacz Miraculum Pszczoły i Miraculum Lisa pojawi się w sezonie 2 albo w sezonie 3, a do Władcy Ciem dołączy nowy złoczyńca[27][28]. W sezonie 2 dowiemy się, czy Kwami może zostać zaakumizowane[29].

Jeremy Zag w wywiadzie z Lindalee zapowiedział kilka nowości nadchodzących w nowych sezonach, m.in. odcinek mówiący o początkach kwami, a w serialu pojawi się nowy super-złoczyńca, przy którym Władca Ciem ma „wyglądać jak dziecko”. Zobaczymy też wszystkie kwami w jednym miejscu. Jeremy Zag zaznaczył, że odcinki z sezonu 2. i 3. są tworzone jednocześnie, aby fani nie musieli czekać długo pomiędzy sezonami[30].

1 września 2016 roku Jeremy napisał, że premierę sezonu 2 ogłosi tego samego dnia z okazji pierwszej rocznicy premiery serialu w Korei[31]. Kilka godzin później opublikował grafikę, która informowała o początku 2. sezonu w maju 2017 roku[32].

Thomas Astruc nie potwierdził daty premiery 2. sezonu ujawnionej przez Jeremego Zaga twierdząc, że „Ogrodnik uprawiający pomidory nie wie, kiedy kucharz zaserwuje pizzę”. W tej przenośni jako ogrodnika można odebrać Thomasa Astruca, a kucharza jako Jeremego Zaga[33].

Stylequeen

Style Queen

7 września 2016 roku Jeremy Zag opublikował grafikę postaci związaną z sezonem 2, którą nazwał Style Queen (ang. Królowa Mody). Wystąpi ona w 30 odcinku tak samo nazwanym. Do obrazu dołączył następujący napis: „Miraculous Season2, new powers, new vilains!”(ang. Miraculum Sezon 2, nowe moce, nowi złoczyńcy!)[34]
Marinettechatnoirseason2

Szkic kadru z sezonu 2 opublikowany przez Wilfrieda

Wilfried Pain 9 września 2016 roku, na swoim koncie na twitterze, zamieścił szkic przedstawiający kadr z sezonu 2. Podpisał go następująco: „You drive a hard bargain, but what am I supposed to do? Here is the spoiler „Two words: balcony scene” #YesSpoiler” – (ang: Jedziesz w trudnych warunkach, ale co powinienem zrobić? Oto spoiler „Dwa słowa: Scena balkonowa” #TakSpoiler). Na zdjęciu widać Marinette i Czarnego kota wspólnie na balkonie w pokoju Marinette[35].

9 września 2016 ogłoszono, że scenariusze odcinków sezonu 2 zostały już napisane. Thomas stwierdzając na Twitterze: „Bohaterowie dnia: Mélanie Duval, Sébastien Thibaudeau, Matthieu Choquet, Fred Lenoir. Finał S2 napisany. #epicness” [36]On również zrobił scenę jako znak zaakumowanego pisarza zastąpiła odrzucona skryptu 20 września[37].Tego samego dnia, 20 września angielski aktor Christopher Smith napisał tweet o koniecznej sesji nagraniowej dla Miraculum wraz z napisem: „Sezon 2 się szykuje?” [38]

7 października na Comic Conie w Nowym Jorku tożsamość właścicielki Miraculum Pszczoły i właścicielki Miraculum Lisa zostały ujawnione. Zdradzono imiona kwami lisa i pawia – Trixx i Duusu oraz pokazano koncepcje dwóch nowych postaci – The Collector i Le Paon[39].

Na panelu Comic Con w Paryżu Astruc ujawnił, że istnieje specjalny odcinek, nad którym pracowało 5 osób.[40] Czarny Kot będzie odgrywać większą rolę w sezonie[41].

25 października Thomas przedstawił cztery szkice z nadchodzącego odcinka z dopiskiem: „Miraculous Lunch Break Spoileeeeeers!” [42].

Rok 2017

27 lutego 2017 Winny powiedział, że jeśli lubisz Chloé to należy się cieszyć sezonem 2, a następnego dnia ogłosił, że epizod z pocałunkami jest w ostatecznej animacji[43][44].

Zwiastun sezonu 2 zostanie zaprezentowany w marcu lub kwietniu.[45]. Data 2 sezonu została przesunięta na koniec lata/początek jesieni. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana[46][47]. Okazało się, że ten post nigdy nie był potwierdzony przez Zag i został usunięty. Oficjalny Tumblr o Miraculum podaje datę: lato 2017. 27 marca na oficjalnym Tumblrze napisali, że w 2 sezonie odcinki będą uporządkowane chronologicznie, pojawią się miłosne „momenty” między Marinette i Adrienem a także między pozostałymi postaciami oraz zadebiutuje wcześniej rodzeństwa Alyi[48][49][50].

15 kwietnia Thomas potwierdził na Twiterze imię kwami Pszczoły – Pollen[51].

16 maja Jeremy na Instagramie poinformował, że 17 maja odbędzie się wydarzenie na żywo dotyczące sezonu 2 serialu Miraculum, w tym pojawi się również ekskluzywna zapowiedź sezonu[52]. Niestety, nie pojawiła się. Thomas Astruc pochwalił jakość zapisu odcinków, która poprawiła się w stosunku do sezonu pierwszego. Wyjaśnił, że teraz cały zespół pisarzy spotyka się w celu omówienia planów odcinków. Wszyscy wspólnie pracują nad każdym odcinkiem, aby poprawić zwięzłość. Wspomniał też, że pomagał w tworzeniu fabuły. Siedemdziesiąt cztery odcinki zostały napisane w różnych porach roku, w tym sezon trzeci, czwarty oraz piąty. Ujawniono nową postać, Chrisa – młodszego brata Nino Lahiffe, jak również postacie LGBTQ do dodatkowych serii. Potwierdzono, że pod koniec 2 sezonu pojawi się również Le Paon. Zaplanowano również odcinki związane z basenem oraz jazdą na rolkach[53].

Marichat balkon
29 maja Winny na Twitterze ukazał scenę balkonową w graficznie zaawansowanej wersji. Oznacza to, że wkrótce zakończą się prace nad odcinkiem zawierającym tą scenę.[54] Nazajutrz, 30 maja ujawnił pierwszą scenę z Królową Pszczół, która brzmi następująco:

"Królowa Pszczół: Jestem Chloé Bourgeois, a teraz będę waszą nową superbohaterką: Królową Pszczół!"[55]

3 czerwca 2017 roku Ezray powiadomił w komentarzu na portalu YouTube, iż sesja dubbingowa w języku angielskim nie została jeszcze rozpoczęta, natomiast w ubiegłym tygodniu otrzymał tymczasowy harmonogram nagrywania sesji dla angielskich aktorów, potwierdzając, że prace nad nagraniami wkrótce się rozpocznie [56]. Następnego dnia, 4 czerwca 2017 roku, Jeremy ustanowił nową datę sezonu 2: wrzesień/październik/listopad 2017 w głównych krajach.[57]

Na panelu MLDokomi17 zostały ujawnione kolejne informacje: Thomas i Winny przekazali informacje o tym, że cztery osoby pracowały w serii ujęć do sezonu 2 i 3 a także Marinette i Adrien zostaną parą w tym i następnym sezonie[58], Władca Ciem będzie miał pomocnika[59], częściej będą występować Nino i Alya[60], niektóre przyjaźnie/związki prawdopodobnie się rozpadną.[61]

16 czerwca Jeremy na Instagramie napisał: "Czy jesteś gotowy na San Diego Comic Con 2017?! Duży pokój, ale miejsca ograniczone!!! Przyjedź wcześniej!!! Sezon 2 nagrania ;))"[62]

29 czerwca Ezra Weisz opublikował na swoim Instagramie post, w którym poinformował o nagraniach angielskiego dubbingu do drugiego sezonu serialu. W tym czasie opublikował również angielski oraz francuski tytuł jednego z odcinków: Le Collectionneur. [63]

11 lipca na Japan Expo Thomas ogłosił, że zakończył odcinek ze shipu MariChat[64] Nagrania do francuskiego dubbingu rozpoczną się w lipcu.[65]

SDCC Dec 2017 Date

Dnia 20 lipca 2017 roku ogłoszono, że data premiery sezonu 2 została przesunięta na grudzień 2017 roku. W tym czasie pokazano również urywek scenariusza jednego z odcinków sezonu: L'Insaisissable.

23 lipca 2017 Thomas Astruc opublikował post z projektem jednej z lokacji, która pojawi się w sezonie 2.[66] Megu, autorka projektu, zdradziła, że jest to projekt świątyni Shaolin, nad którym aktualnie pracuje.[67]

24 lipca 2017 roku Winny na Twitterze opublikował krótką animację przedstawiającą scenę balkonową.[68].

20731295 792897677557076 1609452343 n

4 sierpnia 2017 roku został ujawniony trailer jednego z odcinków. Pod koniec sierpnia odbędzie się konferencja, na której dowiemy się o dacie 2 sezonu we Francji.[69]

8 sierpnia 2017 roku Ezra na swoim instagramie udostępnił nagranie, które pokazywało pracę jednego z aktorów dubbingowych nad drugim sezonem[70] oraz na Insta Story pokazał grafikę biegnącej Marinette. Dwa dni później na tej samej stronie został opublikowany post zawierający kolejne nagranie oraz dopisek "Wszyscy jesteśmy podekscytowani pracą nad MLBS2".[71]

Kilka dni później, 17 sierpnia 2017 roku, Thomas Astruc opublikował na swoim twitterze scenę pochodzącą z odcinka Riposte, gdzie został również zdradzony kod produkcji epizodu. Można na nim ujrzeć Biedronkę trzymającą Jo-jo w jednej ręce,
LB207 Adrien and Ladybug Animation Shot
drugą zaś obejmuje Adriena. Scena rozgrywa się na dachu jednego z paryskich domów. Thomas skomentował ten tweet w następujący sposób: "Some days, beautiful things are more needed than others. So here are two lovely dorks to cheer us all. #love". (w tłumaczeniu: Czasami piękne rzeczy są ważniejsze od innych. Więc tutaj mamy dwójkę zakochanych aby nas rozweselić).

[72] Dnia następnego Jeremy Zag opublikował obraz z odcinka Le Collectionneur z dopiskiem: "Przygotuj się na sezon 2".[73]

Adrienette tańczy
24 sierpnia 2017 roku Jeremy udostępnił na Instagramie grafikę przedstawiającą taniec Adriena i Marinette. W tle można zobaczyć wnętrze hotelu Le Grand Paris.[74]

Inna z grafik przedstawia Chloé Bourgeois stojącą na balkonie, która patrzy na przebieg owego przyjęcia.[75]

Natomiast Thomas opublikował gifa, który przedstawia Biedronkę jadącą na łyżwach. Nie wiadomo z jakiego odcinka pochodzi scena.[76]
Bal w sezonie 2
W odpowiedzi na pytanie jednego z fanów, Winny potwierdził, że scena ta pochodzi z sezonu 2.[77]

28 sierpnia Ezra na Instagramie opublikował dwie grafiki z nieznanego odcinka o kodzie produkcyjnym 204, potwierdzając swoją pracę przy sezonie 2.[78]

31 sierpnia na konferencji prasowej TFOU ujawniono, że premiera 2 sezonu we Francji odbędzie się jesienią 2017 roku oraz udostępniono kilka nowych informacji w materiale promocyjnym:[79]
🐞 Pokazano nowe sceny z odcinka "Le Collectionneur"
🐞 Wystąpi francuski komik Dany Boon jako super-złoczyńca Gagotor
🐞 Nino będzie posiadaczem Miraculum Żółwia
🐞 Chloé Bourgeois będzie nazywać się Queen B, Nino LahiffeCarapace, a Alya CésaireRena Rouge
🐞 Biedronka, Czarny Kot oraz Tikki i Plagga zyskają nowe moce i stroje
🐞 Pokazano 11 nowych Kwami
🐞 Zaprezentowano nowe lokacje w Paryżu, które się pojawią
🐞 Pojawią się dwa odcinki specjalne: trylogia "Le Combat des Reines" oraz dwuczęściowy "Le Jour des Héros"
🐞 Ujawniono nowych super-złoczyńców
🐞 Przedstawiono scenopisy niektórych odcinków.

1 września Ezra na Instagramie udostępnił kolejne dwie grafiki.[80] Z okazji 2 lat serii SAMG grafiki przedstawiające Marinette i Adriena w nowych projektach strojów.[81] 2 września TFOU udostępniło kolejne video, które prezentuje seriale na stacji, pojawiły się nowe sceny z odcinków oraz Ezra na swoim Insta Story pokazał zdjęcie Marinette i Alya'i z odcinka o kodzie produkcyjnym 204.

22 września odbyła się konferencja prasowa TF1 na której przedstawiono prasie 2 pierwsze epizody.[82] Na konferencji okazało się, że rzeczone odcinki sezonu 2 są pełne rewelacji, humoru i akcji, a także zawierają nowe informacje o tajemnicach i przeszłości[83][84]. Chociaż oficjalna data wydania we Francji nie została ujawniona, zakres ten odnotowano na okolice końca października i początku listopada 2017 r.[85] Jednocześnie potwierdzono, że dokładna data dla sezonu 2 we Francji pojawi się w przyszłym tygodniu we wtorek lub w następnym tygodniu.[86] Oficjalna data premiery sezonu we Francji to 27 październik.[87]

26 września Jeremy na Instagramie udostępnił grafikę przedstawiających złoczyńców sezonu 2.[88] 29 września niemiecki Disney Channel ujawnił trailer sezonu 2.[89]

3 października TFOU na swoim profilu na Facebooku ogłosili oficjalną datę premiery: 26 październik.[90] Tego samego Dnia Disney Channel UK w odpowiedzi fanki napisało na Twitterze, że brytyjska premiera sezonu 2 odbędzie się w listopadzie 2017r.[91], w tym dniu również na kanał Miraculous Ladybug Germany został przesłany film, mówiący o tym, że premiera 2 sezonu w Niemczech odbędzie się 17 listopada 2017. [92]

5 października Gloob ujawniło nowe postacie: Luka (brat Juleki), Befana (babcia Marinette), Markov (robot Maxa) i Audrey (mama Chloé).[93] Następnego dnia (6 października) Gloob na swoim profilu na Facebooku udostępniło plakat ,,Novos Episódios 03/11'' co oznacza ,,Nowe odcinki 03/11''[94]

7 października Disney Channel EMEA powiadomił iż planuje wyemitować odcinek świąteczny w te święta, a sezon 2 pojawi się w ramówce od grudnia do dwóch miesięcy. Obejmuje to Bułgarię, Rumunię, Węgry, Czechy, Polskę, Grecję, Szwecję, Norwegię, Danię, Finlandię, Islandię, Izrael, Turcję, a także kraje Ligi Państw Arabskich i Ameryki Łacińskiej.[95] 10 października Gloob udostępniło nowy zwiastun sezonu 2.[96] 12 października portugalskie Disney Channel przesłało pierwsze 2 minuty odcinka "Le Collectionneur".[97] 13 października TFOU pokazało kolejny trailer sezonu 2.[98]

16 października przesłany został krótki teaser sezonu 2.[99] Tego samego dnia TFOU udostępniło zdjęcia nowych złoczyńców.[100][101][102]

17 października hiszpański Disney Channel udostępnił następny zwiastun.[103]

27 października rosyjskie Miraculum napisało że premiera sezonu 2 w Rosji odbędzie się w grudniu. Wspomiano również że zamówiono dubbing dla 15 języków.[104]

9 listopada Thomas poinformował nas na Twitterze, że nagrali dubbing do kolejnych odcinków z postaciami: Alya, Lila i Kagami.[105]

Odcinki

Główny artykuł: Odcinki i Przewodnik po odcinkach.
Sezon Odcinki Data premiery Data finału
2 26 2017
N° FR # Tytuł Francuski tytuł Data Kod
27 27 1 "Le Collectionneur"

Le Collectionneur 2017 201
Kiedy Biedronka próbuje odkryć tajną tożsamość Władcy Ciem, Gabriel Agreste, ojciec Adriena, zmienia się w Kolekcjonera. Czy Biedronka i Czarny Kot zdołają go powstrzymać i ujawnić tożsamość Władcy Ciem?[106]
? 28 2 "Doudou Vilain"

Doudou Vilain 2017 204
Adrien radzi Chloé, aby inni pozostali jej przyjaciółmi, ta powinna być dla nich milsza. Dziewczyna decyduje się zorganizować przyjęcie, na które zaprasza wszystkich swoich znajomych.
? 29 3 "Audimatrix"

Audimatrix 2017 ??
Nadja Chamack staje się ofiarą Władcy Ciem zmieniając się w Audimatrix. Uzbrojona w inteligentny zegarek, chce zmusić Biedronkę i Czarnego Kota, aby wyznali miłość do siebie, aby ludzie zaczęli o tym plotkować. Bohaterowie nie mogą pozwolić na to, aby zniszczono ich reputację.[107]
? 30 4 "La Béfana"

La Béfana 2017 ??
Nadszedł wyjątkowy dzień, urodziny Marinette. Wszyscy przyjaciele, włącznie z rodziną, łączą siły i szykują przyjęcie niespodziankę dla niej. Do Paryża na czas świętowania przybywa babcia jubilatki. Niestety nie wszystko potoczyło się tak, jak by wszyscy chcieli, gdyż Władca Ciem znalazł nową ofiarę - babcię, która stała się Befaną. Super-bohaterowie muszą przerwać zabawę i uratować Paryż przed kolejnym niebezpieczeństwem.
? 31 5 "Riposte"

Riposte 2017 207
Tajemniczy, zamaskowany szermierz czuje się upokorzony przez Adriena po pojedynku. Przepełniony gniewem, za pomocą Akumy przekształca się w Riposte, żądając zemsty. Czy Biedronka może pokonać super-złoczyńcę oraz uratować Adriena?[108]
? 32 6 "Robostus"

Robostus 2017 ??
Markow, mały robot Maxa, przedstawia się klasie. Jego zachowanie nie podoba się Pani Mendeleiev, przez co zostaje skonfiskowany przez dyrektora i zamknięty w jego gabinecie. Posiadając uczucia podobne do żywych istot, staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem i zamienia w super-złoczyńcę - Robostusa. Biedronka i Czarny Kot muszą poradzić sobie z nowym przeciwnikiem, który jest w stanie kontrolować przedmioty elektroniczne.
? 33 7 "Le Hibou Noir"

Le Hibou Noir 2017 ??
TBA...
? 33 7 "Gigantitan"

Gigantitan 2017 ??
TBA...
? ? ? "L'Insaisissable"

L'Insaisissable 2017 205
TBA...
? ? ? "Style Queen"

- 2017 ??
TBA...
? ? ? "Queen Wasp"

- 2017 ??
TBA...
? ? ? "Malediktor"

- 2017 ??
TBA...
? ? ? "Gagotor"

- 2017 ??
TBA...
? ? ? "Rossignoble"

- 2017 ??
TBA...
? ? ? "Frozer"

- 2017 ??
TBA...

Galeria

Przypisy

  1. https://twitter.com/MiraculousKOR/status/893359229238624257
  2. https://www.instagram.com/p/-Td9YnSQ0P/
  3. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/671958967967457280
  4. https://www.instagram.com/p/BJ1LArMAqWe/?taken-by=jeremy_zag
  5. https://www.facebook.com/TFOU/videos/vb.202900666511998/1083072548494801/?type=2&theater&comment_id=1083083388493717&notif_t=video_comment&notif_id=1507042766688269
  6. https://pandasuite.com/viewer/2.0.20/59a6c26e48abe6f53a002dc9/?t=1
  7. http://tvmag.lefigaro.fr/programme-tv/miraculous-les-secrets-de-la-saison-2-de-ladybug-et-chat-noir_d32cc720-a2c3-11e7-b619-f944cd28c6f6/
  8. http://adala-news.fr/2017/09/le-plein-dinformations-sur-lanime-miraculous-ladybug-saison-2/
  9. https://twitter.com/WinnyGZ/status/674869633300697088
  10. https://twitter.com/WinnyGZ/status/727165858930429952
  11. http://ferisae.tumblr.com/post/144787114356/edit-yes-this-is-real-its-on-his-instagram-look
  12. http://agathadraws.tumblr.com/post/144996416129/new-concept-art-for-the-miraculous-ladybug
  13. https://www.instagram.com/p/BGFuWR0yQ6r/?hl=en
  14. https://twitter.com/WinnyGZ/status/735915276265508870
  15. https://www.instagram.com/p/BGNNap0yQxq/
  16. https://twitter.com/WinnyGZ/status/745125987659046912
  17. http://miraculousdaily.tumblr.com/post/146862694551/tweets-from-someone-in-the-panel-part-2-x
  19. http://ms-redrose.tumblr.com/post/146909886874/ml-ax2016-panel-summary-news-character-questions
  21. https://twitter.com/WinnyGZ/status/750248385660190721
  26. https://www.youtube.com/watch?v=05M5IlepBts&feature=youtu.be&t=41
  27. https://twitter.com/dramadraws/status/756965427809439744
  28. https://twitter.com/MoonieBalloonie/status/756961142962917376
  30. https://www.youtube.com/watch?v=n1avxPB4txE
  31. https://www.instagram.com/p/BJ0swptASB_/?hl=en
  34. https://www.instagram.com/p/BKErf4SAb8C/
  35. https://twitter.com/WinnyGZ/status/773814546549051392
  38. https://twitter.com/GetMeSmith/status/778403001056702465
  39. https://www.youtube.com/watch?v=-UURD3NcjWE&feature=youtu.be
  40. https://twitter.com/MLadyblogFrance/status/790636727786405888
  43. https://twitter.com/WinnyGZ/status/836335814787334144
  44. https://twitter.com/WinnyGZ/status/836660022385967104
  45. https://twitter.com/Ladybug_Cartoon/status/836646043295055874
  47. https://twitter.com/Crystal_Bampton/status/844633358101594114
  48. https://officialmiraculousladybug.tumblr.com/post/158908080592/will-season-two-have-a-plot-line-like
  49. https://officialmiraculousladybug.tumblr.com/post/158906706187/will-there-be-more-shipping-moments-for-pairings
  50. https://officialmiraculousladybug.tumblr.com/post/158908299022/are-we-going-to-see-more-of-alyas-little-sisters
  52. https://www.instagram.com/p/BULC8uaBL1J/
  53. https://www.pscp.tv/w/1yNxaqRQrMqxj
  54. https://twitter.com/WinnyGZ/status/869419736219750401
  55. https://twitter.com/WinnyGZ/status/869479308775088128
  56. https://www.youtube.com/watch?v=YuQH0WKWtjM&lc=z131vxmjbwrxz55cq22zwnboyqmgzhlk3.1496497025714852
  57. https://www.instagram.com/p/BU6Uvr_A5pM/
  62. https://www.instagram.com/p/BVZb-tcAVJJ/
  63. https://www.instagram.com/p/BV7cg02AH6F/
  67. https://twitter.com/megugu/status/889122468685914112
  68. https://twitter.com/WinnyGZ/status/889501351327272960
  69. https://twitter.com/DamienMercereau/status/890659786508963840
  70. https://www.instagram.com/p/BXiwjWkgMl_/?taken-by=ezraweisz
  71. https://www.instagram.com/p/BXoBMENgf7o/?taken-by=ezraweisz
  73. https://www.instagram.com/p/BX8jorJHU21/?taken-by=jeremyzag
  74. https://www.instagram.com/p/BYLwxFPHhlY/?taken-by=jeremyzag
  75. https://www.instagram.com/p/BYMVBmDHVeL/
  77. https://twitter.com/WinnyGZ/status/901513606138912771
  78. https://www.instagram.com/p/BYXVrzQgJ4e/
  79. https://data.pandasuite.com/videos/59a3e7def643f27d7300131b-universal_1024_1024_20_main_3-0.mp4
  80. https://www.instagram.com/p/BYeWLleAJeZ/?taken-by=ezraweisz
  81. https://www.facebook.com/MiraculousLadybugPolska/posts/1944538472483024
  86. https://twitter.com/ClalaPurpl3/status/911260085401391110
  88. https://www.instagram.com/p/BZg2ST6n097/
  89. https://www.youtube.com/watch?v=j3KfS2cnPew
  91. https://twitter.com/DisneyChannelUK/status/915245486134763520
  92. https://www.youtube.com/watch?v=IRmmEw6S6bI
  93. http://www.ouniversodatv.com/2017/10/gloob-estreia-novos-episodios-de.html
  94. https://www.facebook.com/mundogloob/photos/a.383352595040850.84414.321869024522541/1592428527466578
  95. https://vk.com/bemiraculous?z=photo-122455412_456245630%2Falbum-122455412_00%2Frev
  97. https://www.youtube.com/watch?v=p6wUkaAhuPI
  98. https://www.facebook.com/TFOU/videos/1088475501287839/
  99. https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=oP7npIu4nZo
  100. http://miraculousladybug.wikia.com/wiki/File:New_Villains_1.png
  103. https://www.youtube.com/watch?v=BuXh9swnZF8
  104. https://vk.com/bemiraculous?w=wall-122455412_41709
  106. https://www.fernsehserien.de/miraculous/folgen/2x01-der-sammler-1142808
  107. https://www.fernsehserien.de/miraculous/folgen/2x02-prime-queen-1143806
  108. https://www.fernsehserien.de/miraculous/folgen/2x03-riposte-1147771

Zobacz też...