FANDOM

 Simon Grimault LB2 Galeria 
Simon Grimault/Simon Mówi

Simon

Simon Says

Informacje produkcyjne
Głos: Sebastian Machalski (polski)
Ezra Weisz (angielski)
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Simon Mówi (jako super-złoczyńca)
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż
Broń: Talia kart

Simon – magik, mieszkaniec Paryża. W odcinku Simon Mówi zostaje super-złoczyńcą o tej samej nazwie, co odcinek. Mężczyzna pojawia się w czołówce każdego odcinka serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Niesprawiedliwie przegrał (nie miał szansy występu od Gabriela Agresta) z Nino w telewizyjnym konkursie.

Charakter

Simon jest osobą wstydliwą i nerwową. Lubi swoją pracę hipnotyzera i nie kłamie na temat swoich umiejętności. Czuje się zdenerwowany, kiedy musi zahipnotyzować ojca Adriena. Czuje się skrzywdzony i upokorzony kiedy zostaje wyrzucony ze studia, chociaż była to wina Gabriel'a.

Jako super-złoczyńca jest szczery, władczy, arogancki i ekscentryczny. Wykorzystuje karty, aby zmuszać ludzi do robienia tego co chce.

Wygląd

Simon ma brązowe, kręcone włosy i szare oczy.

Ubiera się w fioletowy strój magika we wzór w lawendowe diamenty, czarny kołnierz z białym paskiem i czarnymi guzikami oraz muchę tego samego koloru, co kołnierz i guziki.

Jako super-złoczyńca mężczyzna jest ubrany w zielono-fioletowy kombinezon i czarną muchę. Jego twarz oraz szyja są białe, a na oczach ma czarną maskę. Na głowie nosi fioletowo-zielony cylinder.

Występowania

Ciekawostki

  • Simon w wersji super-złoczyńcy występuje w rysowanej animacji czołówki serialu. Jego imienia nie możemy rozpoznać po sylwetce, tak jak u innych zaakumowanych postaci.[1]
  • Simon Mówi to popularna gra towarzyska.
  • Wyglądem przypomina Harrego Houdini.

Przypisy

Zobacz też...