Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Sparrow

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tumblr nyjiatQP951qkj6s6o5 1280.png
Non-Kanon
Ta strona to koncepcja postaci/odcinka/serialu, który nie został jeszcze wyemitowany. Czytasz na własną odpowiedzialność.
Sparrow
SparrowInfo.jpg
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Przyjaciele: Czarny Kot
Biedronka
Mercury
Melodie

Sparrow - jest postacią ze starej, nieużytej koncepcji serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Miał należeć do drużyny o nazwie Quantic Kids (co można przetłumaczyć jako Niezwykłe Dzieciaki), do której należą także Félix, Melodie, Mercury i Marinette.

Został zastąpiony Kid Mime'm.

Wygląd

W koncepcji Thomasa Astruca, chłopak jest ubrany w brązowy płaszcz z kapturem przypominający orła z białymi i czarnymi przebłyskami, pod spodem ma biały kombinezon, szare rękawiczki i kieszeń na spodniach od kombinezonu, które są tego samego koloru, co rękawiczki, na stopach nosi beżowe buty dosięgające do ud. Można też zauważyć, że postać ma maskę zasłaniającą twarz z czerwonymi okularami.

Broń

W koncepcji, broń chłopaka przypomina coś w stylu łuku (prędzej strzały łuczniczej). Można to zauważyć, gdy wysuwa swój wskazujący i środkowy palec.

Ciekawostki

  • Sparrow był jednym z "prawdziwych" członków Niezwykłych Dzieciaków, jednak został zastąpiony Kid Mime'm.[1]

Galeria

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki