FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
SW called by Hawk Moth
Super-złoczyńcy

Akumatized villains

Super złoczyńcy – ludzie przekształceni przez Władcę Ciem i jego akumy. Zgadzają się na pakt z nim, ponieważ są we władaniu złych emocji i działając w afekcie robią głupstwa; pragną zemsty. W zamian za moce, Władca Ciem chce, aby zdobyli dla niego miracula.

Transformacja

Zawsze, gdy osoba odczuwa silne negatywne emocje, np. gniew, zazdrość czy smutek, Władca Ciem wykrywa je i wysyła do niej akumę. Motyl opętuje ważną rzecz dla danej osoby i tak telepatycznie łączy ją ze złoczyńcą. Pojawia się wtedy fioletowe światło w kształcie motyla dookoła twarzy osoby i Władcy Ciem. Następnie mężczyzna przedstawia propozycję nie do odrzucenia. Kiedy osoba się zgadza, czarno-fioletowy dym wnika do obiektu i otacza osobę. Gdy znika, człowiek staje się super-złoczyńcą, czyli dostaje super-moce i zmienia się jego wygląd.

Pokonanie

Aby pokonać złoczyńcę i uwolnić akumę, Biedronka niszczy zainfekowany przedmiot. Wylatuje z niego czarny motyl. Następnie dziewczyna używa swojego jo-jo i chwyta akumę, aby ta nie rozmnożyła się na tysiące innych i nie infekowała więcej ludzi. Potem moce uwolnione przez super-bohaterkę naprawiają wszystkie szkody i powodują, że złoczyńcy znowu stają się sobą i nic nie pamiętają.

Film

Miraculous Ladybug - Tu as assez fait de mal, petite Akuma Je te libère du mal ! French

Sezon 1

Imię Odcinek Opis Złoczyńca
Nawałnica Nawałnica Włada pogodą (tworzy lodowce, huragany).
Nawałnica
Lady Wifi Lady Wifi Wykorzystuje swój telefon komórkowy do atakowania, nagrywania oraz zatrzymywania przeciwników (pauza, blokowanie, nagrywanie, przewijanie). Może również teleportować się przez telefony komórkowe.
Lady Wifi
Bańkor Bańkor Wytwarza bańki mydlane. Dzięki temu ma możliwość obrony, atakowania i wysłania dorosłych w inne zakątki świata. Jedyny znany sposób zniszczenia baniek to użycie Kotaklizmu.
Bubbler
Kotowtór Kotowtór Posiada takie same moce i broń co Czarny Kot, pod którego się podszywa.
CC S01EP05 (320)
Czasołamaczka Czasołamaczka Zabiera ludziom energię, aby się cofnąć w czasie i uratować swój bezcenny zegarek. Osoba ta wòwczas znika. Im więcej energii zbierze, tym jest szybsza.
Alex1
Pan Gołąb Pan Gołąb Włada gołębiami za pomocą gwizdka.
Monsieur pigeon2
Faraon Faraon Może zmieniać swoją głowę w różnych starożytnych egipskich bożków i zyskiwać ich moc (np. Tocie, daj mi czas!, Sechmecie, daj mi swą siłę!, Anubisie, daj mi mumie!). Potrafi odegrać starożytny rytuał przywracający do życia Nefertiti.
CRHqqQYVAAA3 O
Ilustrachor Ilustrachor Dzięki tabletowi umieszczonemu na ręce oraz rysikowi, może dowolnie manipulować prawdziwymi przedmiotami lub je tworzyć i niszczyć (wymazywać). Kiedy jeden z przedmiotów stworzonych przez niego zostaje uszkodzony, to znika bez śladu.
Ilustrachor
Arcyglina ArcyGlina Na wybrane osoby nakłada kajdanki, dzięki którym osoby te muszą robić to, co im każe.
Arcyglina
Postraszycielka Postraszycielka Tworzy fioletowo-różową substancję przypominającą śluz. Staje się silniejsza i większa, kiedy ktoś się jej boi. Maleje, gdy nie wyczuwa strachu.
Postraszycielka
Mroczny Amor Mroczny Amor Osoba postrzeloną strzałą Mrocznego Amora odczuwa tylko nienawiść do swojej drugiej połówki lub przyjaciela.
Amor
Czarny Miecz Czarny Miecz Za pomocą miecza, super-złoczyńca może zamieniać cywili w swoich żołnierzy, a pojazdy w machiny bojowe. Potrafi, używając flagi z herbem swojej rodziny, zmienić całe miasto w swoje, a mieszkańców w swoich żołnierzy.
DB S01EP12 (806)
Mim Mim Może tworzyć nieistniejące przedmioty. Kiedy tworzy następny przedmiot, poprzedni znika.
Mim
Kung Zup Kung Zup Wszystkie osoby, które zjadły Niebiańską Zupę, są mu posłuszne. Z torby wyjmuje "jedzeniową" broń, którą daje swoim sługom.
Kungzup
Wonna Księżniczka Wonna Księżniczka Za pomocą perfum zmienia ludzi w swoich poddanych. Potrafi ich używać by się przemieszczać (latać).
Wonnaksiezniczka
Czarodziej Nieszczęść Wonna Księżniczka Może sprawić,że dany przedmiot zniknie w chmurze dymu.
Jean2
Gracz Gracz Posiada takie same umiejętności co jedna z postaci z gry Ultimate Mecha Strike III - MX-01. Zamienia ludzi i pojazdy na punkty, aby zyskać większy poziom swojego robota.
Maxakuma
Kamienne Serce Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)

Kamienne Serce (Początki - część 2)

Jest niezwykle silny. Każdy cios sprawia, że rośnie i staje się coraz silniejszy.
OR2 lq (601)
Panterman Panterman Jest w stanie przybrać formę każdego zwierzęcia, nawet wymarłego. Każda z przemian odbiera mu siły.
Pantera
Lalkarka Lalkarka Ma moc ożywiania lalek oraz władania osobami, które owe zabawki przedstawiają.
Lalkarka
Simon Mówi Simon Mówi Wykorzystuje talię kart do rozkazywania ludziom, żeby robili to, co chce.
Simon Says
Diablo Rockman Diablo Rockman Może atakować innych za pomocą swojej gitary. Korzysta również z pomocy Fanga, który staje się smokiem.
Guitar Villain ID
Reflekta Reflekta Za pomocą lusterka może zamienić innych ludzi w swoje podobizny.
Reflekta-Juleka
Pixelator Pixelator Dzięki okularowi super-złoczyńca może zdigitalizować ludzi i uwięzić ich.
Num2
Znikawica Antybiedrona Jest całkowicie niewidzialna.
Sabrina akuma
Antybiedrona Antybiedrona Ma takie same umiejętności jak Biedronka, ale całkowicie przeciwne.
CB Antibug
Lisica Lisica Posiada moc iluzji. Podaje się za superbohaterkę Lisicę.
CharaImage Volpina

Sezon 2

Imię Odcinek Opis Złoczyńca
Kolekcjoner Kolekcjoner Posiada książkę, dzięki której może "wchłaniać" wszelkie rzeczy oraz osoby, kiedy tylko "broń" ich dotknie. Kiedy dana rzecz zostanie przez niego zabrana, pojawia się na jednej ze stron książki.
Collectortrailer
Miś Goryczek Miś Goryczek Kiedy tylko dotknie danej osoby, jest w stanie ją kontrolować.
Butler Akumatized villain
Królowa Wizji Królowa Wizji Dzięki swojemu zegarkowi, jest w stanie przemieszczać się poprzez ekrany, tak jak i przedmioty oraz inne osoby.
Prine Queen Infobox
Befana Befana Za pomocą swojej broni, jest w stanie zamieniać innych ludzi w węgiel lub anioły, które jej służą.
Befana - Temporary Infobox Image
Riposta Riposta Bardzo dobrze włada mieczem.
Zaakumowana Kagami
Robotus Robotus Kontroluje maszyny.
RobostusAkuma
Bobogigant Bobogigant Po zaakumowaniu staje się gigantem.
Base
Mroczna Sowa Mroczna Sowa Dzięki gadżetom zwiększa swoją sprawność i umiejętności w walce.
Le hibou nori info
Mrożownik Mrożownik Glaciator jest ogromny i potrafi strzelać pociskami z rąk, dzięki czemu zamraża ludzi.
GlaciatorInfobox
Sapotiki Sapotiki Dzięki jedzeniu potrafią tworzyć swoje kopie. Aby się bronić lub walczyć, potrafią również przekształcić się w niewielkie piłeczki.
Sapotis - Header Image-0

Odcinki Specjalne

Imię Odcinek Opis Złoczyńca
Mikołajdak Mikołajdak Obdarowuje innych prezentami, w których można znaleźć nietoperze, pająki, karaluchy, itp.
MikołajAkum

Zobacz też...

ve Postacie Pokaż/Ukryj
Superbohaterowie
Właściciele miraculum
Adrien AgresteMarinette Dupain-Cheng
Kwami
NoorooPlaggTikkiTrixxWayzz
Poprzedni właściciele miraculum
Bọ rùaCernunnosEgipski posiadacz MiraculumHeraklesHippolytaJoanna d'ArcLa CoccinelleLa MariquitaMicazoyolinMistontliMudekudekuTentomushiTomoe GozenSasuke SarutobiStarożytna egipska BiedronkaSun Wukong
Wrogowie
Główni przestępcy
AkumaGabriel AgresteSuper-złoczyńcy
Pozostałe postacie
Dzieci i nastolatkowie
Alix KubdelAlya CésaireAugusteAurore BeauréalChloé BourgeoisElla i Etta CésaireIvan BruelJean DuparcJuleka CouffaineKagami TsurugiKim Lê ChiênKsiążę AliLila RossiLuka CouffaineManon ChamackMax KantéMireille CaquetMylène HaprèleNathanaël KurtzbergNino LahiffeOndineRose LavillantSabrina RaincomprixWayhem
Dorośli
Alec CataldiAnarka CouffaineAndréAndré BourgeoisArletteArmand D'ArgencourtBob RothCaline BustierChrisClara ContardClara NightingaleEmilie AgresteFred HaprèleGina DupainJagged StoneJalil KubdelLokaj JeanMama AugusteMarlena CésaireMistrz FuNadja ChamackNathalie SancoeurOpiekunka księcia AliegoOtis CésairePan DamoclesPani MendeleievPani TsurugiPan KubdelPenny RollingPortier hotelowyRoger RaincomprixSabine ChengSarahSimon GrimaultSzofer AdrienaThéo BarbotTom DupainVincentVincent AzaWang ChengXavier RamierXYZakon Strażników
Inne
AlbertMarkov
Zwierzęta
FangKonie
Odcinki specjalne
Święty Mikołaj
Zapowiedziane
Nadchodzące postacie
Audrey BourgeoisCarapaceChris LahiffeFrozerGagotorLe PaonLindalee RoseMarcMatka SabineNieznany posiadacz MiraculumNora CésaireSandboyThomas AstrucVivica
Zapowiedziane Kwami
DuusuKwami BawołaKwami KogutaKwami KoniaKwami KozyKwami KrólikaKwami MałpyKwami PsaKwami SmokaKwami SzczuraKwami ŚwiniKwami TygrysaKwami WężaPollen
Postacie nienależące do uniwersum Miraculum
Andy (GhostForce)Liv (GhostForce)Pixie Girl (postać)Sam (GhostForce)
Inne
Koncepcje
Komiksy
AdamBirdyBreakerCamilla HombeeDoormanGhetto BlasterHowardJorgenKenyaKillabeeKnightowlMajestiaMetal Face DPublic EnemyShaolin SoulSilurusTrash KrakkenTwórca MiraculumUncanny ValleyZamożna kobieta