Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Super-złoczyńcy

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze24 Udostępnij
Super-złoczyńcy
Super-złoczyńcy

Acumatized villains

Super złoczyńcy – ludzie przekształceni przez Władcę Ciem i jego akumy. Zgadzają się na pakt z nim, ponieważ są we władaniu złych emocji i działając w afekcie robią głupstwa; pragną zemsty. W zamian za moce, Władca Ciem chce, aby zdobyli dla niego miracula.

Transformacja

Zawsze, gdy osoba odczuwa silne negatywne emocje, np. gniew, zazdrość czy smutek, Władca Ciem wykrywa je i wysyła do niej akumę. Motyl opętuje ważną rzecz dla danej osoby i tak telepatycznie łączy ją ze złoczyńcą. Pojawia się wtedy fioletowe światło w kształcie motyla dookoła twarzy osoby i Władcy Ciem. Następnie mężczyzna przedstawia propozycję nie do odrzucenia. Kiedy osoba się zgadza, czarno-fioletowy dym wnika do obiektu i otacza osobę. Gdy znika, człowiek staje się super-złoczyńcą, czyli dostaje super-moce i zmienia się jego wygląd.

Pokonanie

Aby pokonać złoczyńcę i uwolnić akumę, Biedronka niszczy zainfekowany przedmiot. Wylatuje z niego czarny motyl. Następnie dziewczyna używa swojego jo-jo i chwyta akumę, aby ta nie rozmnożyła się na tysiące innych i nie infekowała więcej ludzi. Potem moce uwolnione przez super-bohaterkę naprawiają wszystkie szkody i powodują, że złoczyńcy znowu stają się sobą i nic nie pamiętają.

Film

Miraculous Ladybug - Tu as assez fait de mal, petite Akuma Je te libère du mal ! French00:20

Miraculous Ladybug - Tu as assez fait de mal, petite Akuma Je te libère du mal ! French

Lista

Imię Odcinek Opis Złoczyńca
Nawałnica Nawałnica Włada pogodą (tworzy lodowce, huragany).
Nawałnica.png
Lady Wifi Lady Wifi Wykorzystuje swój telefon komórkowy do atakowania, nagrywania oraz zatrzymywania przeciwników (pauza, blokowanie, nagrywanie, przewijanie). Może również teleportować się przez telefony komórkowe.
Lady Wifi.png
Bańkor Bańkor Wytwarza bańki mydlane. Dzięki temu ma możliwość obrony, atakowania i wysłania dorosłych w inne zakątki świata. Jedyny znany sposób zniszczenia baniek to użycie Kotaklizmu.
Bubbler.png
Kotowtór Kotowtór Posiada takie same moce i broń co Czarny Kot, pod którego się podszywa.
CC S01EP05 (320).png
Czasołamaczka Czasołamaczka Zabiera ludziom energię, aby się cofnąć w czasie i uratować swój bezcenny zegarek. Osoba ta wòwczas znika. Im więcej energii zbierze, tym jest szybsza.
Alex1.PNG
Pan Gołąb Pan Gołąb Włada gołębiami za pomocą gwizdka.
Monsieur pigeon2.png
Faraon Faraon Może zmieniać swoją głowę w różnych starożytnych egipskich bożków i zyskiwać ich moc (np. Tocie, daj mi czas!, Sechmecie, daj mi swą siłę!, Anubisie, daj mi mumie!). Potrafi odegrać starożytny rytuał przywracający do życia Nefertiti.
CRHqqQYVAAA3 O .png
Ilustrachor Ilustrachor Dzięki tabletowi umieszczonemu na ręce oraz rysikowi, może dowolnie manipulować prawdziwymi przedmiotami lub je tworzyć i niszczyć (wymazywać). Kiedy jeden z przedmiotów stworzonych przez niego zostaje uszkodzony, to znika bez śladu.
Ilustrachor.jpg
Arcyglina ArcyGlina Na wybrane osoby nakłada kajdanki, dzięki którym osoby te muszą robić to, co im każe.
Arcyglina.jpg
Postraszycielka Postraszycielka Tworzy fioletowo-różową substancję przypominającą śluz. Staje się silniejsza i większa, kiedy ktoś się jej boi. Maleje, gdy nie wyczuwa strachu.
Postraszycielka.jpg
Mroczny Amor Mroczny Amor Osoba postrzeloną strzałą Mrocznego Amora odczuwa tylko nienawiść do swojej drugiej połówki lub przyjaciela.
Amor.png
Czarny Miecz Czarny Miecz Za pomocą miecza, super-złoczyńca może zamieniać cywili w swoich żołnierzy, a pojazdy w machiny bojowe. Potrafi, używając flagi z herbem swojej rodziny, zmienić całe miasto w swoje, a mieszkańców w swoich żołnierzy.
DB S01EP12 (806).png
Mim Mim Może tworzyć nieistniejące przedmioty. Kiedy tworzy następny przedmiot, poprzedni znika.
Mim.jpg
Kung Zup Kung Zup Wszystkie osoby, które zjadły Niebiańską Zupę, są mu posłuszne. Z torby wyjmuje "jedzeniową" broń, którą daje swoim sługom.
Kungzup.png
Wonna Księżniczka Wonna Księżniczka Za pomocą perfum zmienia ludzi w swoich poddanych. Potrafi ich używać by się przemieszczać (latać).
Wonnaksiezniczka.png
Gracz Gracz Posiada takie same umiejętności co jedna z postaci z gry Ultimate Mecha Strike III - MX-01. Zamienia ludzi i pojazdy na punkty, aby zyskać większy poziom swojego robota.
Maxakuma.png
Kamienne Serce Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)

Kamienne Serce (Początki - część 2)

Jest niezwykle silny. Każdy cios sprawia, że rośnie i staje się coraz silniejszy.
OR2 lq (601).png
Panterman Panterman Jest w stanie przybrać formę każdego zwierzęcia, nawet wymarłego. Każda z przemian odbiera mu siły.
Pantera.jpg
Lalkarka Lalkarka Ma moc ożywiania lalek oraz władania osobami, które owe zabawki przedstawiają.
Lalkarka.png
Simon Mówi Simon Mówi Wykorzystuje talię kart do rozkazywania ludziom, żeby robili to, co chce.
Simon Says.png
Diablo Rockman Diablo Rockman Może atakować innych za pomocą swojej gitary. Korzysta również z pomocy Fanga, który staje się smokiem.
Guitar Villain ID.png
Reflekta Reflekta Za pomocą lusterka może zamienić innych ludzi w swoje podobiny.
Reflekta-Juleka.png
Pixelator Pixelator Dzięki okularowi super-złoczyńca może zdigitalizować ludzi i uwięzić ich.
Num2.png
Znikawica Antybiedrona Jest całkowicie niewidzialna.
Sabrina akuma.png
Antybiedrona Antybiedrona Ma takie same umiejętności jak Biedronka, ale całkowicie przeciwne.
CB Antibug.png
Lisica Lisica Posiada moc iluzji, którymi obdarował ją Władca Ciem. Podaje się za superbohaterkę- Lisicę.
CharaImage Volpina.png

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki