Szczęśliwy Traf
Szczęśliwy traf.png
Informacje
Typ: Supermoc
Właściciel: Biedronka

Szczęśliwy Traf – supermoc używana przez Biedronkę.

Opis

Biedronka rzuca swoje jo-jo wysoko w powietrze, wtedy uwalnia z niego moc szczęścia. Jo-jo obraca się wokół, aż ujawnia obiekt, który jest czerwony w czarne kropki. Obserwując obszar wokół siebie, Biedronka może dowiedzieć się, jakich innych obiektów ma użyć, aby pokonać super-złoczyńcę. Kiedy akuma jest już przemieniona w motyla, super-bohaterka rzuca wyczarowany przedmiot w powietrze i krzyczy: Niezwykła Biedronka!. Wtedy pojawia się energia, która usuwa wszystkie szkody powstałe w wyniku walki ze złoczyńcą.

Mimo że moc jest bardzo użyteczna, to super-bohaterka musi uważać, kiedy jej używa. Po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej postaci po pięciu minutach.

Przebieg

Lucky Charm.gif

Wyczarowane przedmioty

Pełną listę wyczarowanych przedmiotów znajdziesz tutaj.

Wyczarowanymi przedmiotami są zazwyczaj przedmioty codziennego użytku, ale czasem sposób ich wykorzystania jest bardzo mylący lub zadziwiający. Biedronka często jest zdziwiona wyczarowanym przedmiotem, ale wtedy rozgląda się dookoła i od razu wpada na pomysł jego wykorzystania. Obiekt sam nie rozwiązuje problemu, dlatego dziewczyna musi się wspomóc innymi, otaczającymi ją przedmiotami.

Ciekawostki

  • Pod koniec każdego odcinka Biedronka, aby przywrócić wszystko do normy, musi rzucić w powietrze wyczarowany przedmiot i krzyknąć "Niezwykła Biedronka". Praktycznie jest to niemożliwe (a wykonane) w odcinkach: Kotowtór (łyżka, na której wisi Théo), Czarny Miecz (zabawka w zbroi Armanda).
  • Stosuje go dwukrotnie w odcinkach Bańkor i Czasołamaczka.
  • Nie potrzeba Niezwykłej Biedronki, żeby osoby wróciły do normalnej postaci, można to zobaczyć w odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2).
  • Podczas dwóch odcinków (Pixelator i Simon Mówi) Niezwykła Biedronka została użyta przed oczyszczeniem akumy. W pierwszym przez to, iż Biedronka miała niematerialne kończyny,a w drugim przez jej zepsute Jo-jo.
  • Żaden z wyczarowanych przedmiotów nie jest prawdziwą bronią, ani czymkolwiek, co może zadać obrażenia.
  • Praktycznie każdy wyczarowany przedmiot jest absurdalny i na pierwszy rzut oka jest niepotrzebny np. łyżka lub lód.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu