FANDOM

Szkatułka Mistrza Fu
Szkatulka.png
Informacje
Typ: szkatułka
Właściciel: Mistrz Fu
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)"

Szkatułka Mistrza Fu - drewniana szkatuła, której strzeże Mistrz Fu. Jest przeznaczona do przechowywania miraculum, które nie mają jeszcze swojego właściciela.

Wygląd

Szkatuła została wykonana z ciemno-brązowego drewna. Ma ona kształt ośmiokąta. Ma czterech bokach można znaleźć po dwie złote tarcze, ułożone w pionie, jeden pod drugim, zaś kolejne cztery boki, znajdujące się pomiędzy nimi, posiadają tylko jedną tarczę usadowioną na środku. Na każdej z tarcz widnieje nazwa zwierzęcia z chińskiego znaku zodiaku. Na wieczku szkatuły znajduje się czerwony grawer. Zawias znajduje się na jednym z boków i jest w kolorze złota.

Miejsce, gdzie spoczywają Miraculum, kształtem przypomina kwiat o pięciu płatkach. Jego krawędzie są nieco wyższe, w kolorze złota. Pod kwiatem znajduje się podłoże koloru czerwonego.

Miraculum1.jpg
Każdy z płatków przeznaczony jest dla innego Miraculum i posiada inny kolor. Na środku każdego z nich widnieje okrąg w kolorze ciemniejszym, z symbolem nawiązującym do danego Miraculum. Płatek niebieski przeznaczony jest dla Miraculum Pawia, zielony- Miraculum Żółwia, fioletowy- Miraculum Ćmy, pomarańczowy- Miraculum Lisa, zaś w żółtym można znaleźć Miraculum Pszczoły.

W środku kwiatu znajduje się podwyższenie, na którym mieści się symbol Yin Yang. Symbol Yin jest koloru czarnego z czerwoną obwódką. W jego wnętrzu znajduje się koło z pięcioma czarnymi kropkami, które nawiązuje do Miraculum Biedronki. Obok niego znajduje się symbol Yang, który jest koloru szarego z czarną obwódką. Wewnątrz znaku znajduje się koło z symbolem kociej łapy, które jest nawiązaniem do Miraculum Czarnego Kota.

Ciekawostki

  • Szkatuła została zainspirowana kulturą oraz wierzeniami wschodniej Azji. Potwierdza to jej kształt oraz umieszczone na niej elementy. Do tej pory nie wiadomo jednak, dlaczego tak jest.
  • Kwiat znajdujący się wewnątrz prawdopodobnie nawiązuje do kwiatu wiśni.
  • Pudełeczka, w których Marinette oraz Adrien znajdują miraculum, wyglądem przypominają szkatułę, jednak nie mają one złotych tarcz umiejscowionych po bokach.
  • "Kwiat" znajdujący się w środku jest odwzorowaniem godła Korei Południowej- pięć płatków kwiatu, a na środku niego znak Yin- Yang.
  • W odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) można zobaczyć, że szkatuła jest podstawą dla gramofonu.
  • Jeremy w wywiadzie powiedział, że szkatułka posiada więcej niż jedno piętro.[1]

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki