FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
 Szofer Adriena LB2 Galeria 
Szofer Adriena

SW Menacing gorilla

Zaakumowany Szofer Adriena

Informacje dodatkowe
Przezwiska: Goryl
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż

Szofer Adriena – kierowca limuzyny, którą jeździ młody model. W odcinku Gorizilla staję się kolejną ofiarą Władcy Ciem.

Osobowość

Jest poważny i ponury. Nigdy nic nie mówi i nie wyraża emocji. Swoją pracę traktuje bardzo poważnie i jest opiekuńczy w stosunku do Adriena. Nie lubi kiedy ktoś obcy zbliża się do chłopaka. W odcinku Simon Mówi groził Simonowi pięścią, kiedy ten chciał uścisnąć pięść młodego modela. Jest lojalny wobec swojego szefa, Gabriela Agreste i wykonuje każdy jego rozkaz. Jest bardzo porywczy i łatwo się denerwuje, kiedy jednak widzi Adriena, szybko się uspokaja.

Jako super-złoczyńca, jego celem jest odnalezienie oraz złapanie Adriena. Zrobi wszystko, aby wypełnić zadanie, które przez zaakumowaniem powierzył mu Gabriel Agreste. Ani na chwilę się nie poddaje, póki nie złapie w swoje ręce syna Gabriela. Niszczy wszystko na swojej drodze, aby osiągnąć swój cel. Jest bardzo posłuszny Władcy Ciem i nie sprzeciwia się. Wypuszcza z rąk Adriena, kiedy dostał taki rozkaz.

Wygląd

Szofer jest wysoki, duży i barczysty. Ma niebieskie oczy, czarne włosy na czubku głowy i siwe bokobrody, nie ma brwi.

Nosi granatowy garnitur z nieco jaśniejszym swetrem pod spodem. Ma ciemne buty.

Szofer swoim wyglądem po zaakumowaniu przypomina goryla. Ma białka w kolorze żółci oraz czerwone tęczówki. Jego futro jest w kolorze ciemno-niebieskim. Z pyska wystają dwa dolne kły. Twarz, przednie łapy, stopy oraz klatka piersiowa stwora jest w kolorze jasno-niebieskim, otoczona czarnym futrem. Gorizilla nosi na sobie jedynie czarne spodenki.

Występowania

Ciekawostki

  • Thomas Astruc i ekipa nazywają go gorylem.[1]
    • W odcinku specjalnym „Adrien's double life” chłopak również nazywa go gorylem, bo jest duży i milczy.
  • Bardzo lubi święta.[2]
  • Pomaga przy sesjach zdjęciowych chłopaka.
  • W odcinku 22 stanął w obronie ludzi, gdy super-złoczyńca atakował.
  • Mimo że Czarny Miecz mówi do niego ,, jesteś dużym mężczyzną, będziesz dobrze walczyć" (wersja francuska), to po zamianie w rycerza jest taki sam jak inni.
  • Jego nazwa Gorizilla, nawiązuje do postaci Godżilli.
    • Jego wygląd jest zainspirowany King Kongiem.

Przypisy

Zobacz też...