FANDOM

 Tikki LB2 Galeria 
Tikki
Tikki full body
Informacje produkcyjne
Głos: Agata Paszkowska (polski)
Informacje dodatkowe
Płeć: Nieznana ø
Wiek: 5000+
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Marinette Dupain-Cheng - właścicielka
Przyjaciele: Marinette
Mistrz Fu
Plagg
Wayzz
Moce i umiejętności: Przemiana Marinette w Biedronkę

Tikkikwami połączone z miraculum Biedronki, którego właścicielem jest Marinette Dupain-Cheng. Pomaga dziewczynie przemienić się w super-bohaterkę, by zwalczyła zło zagrażające całemu Paryżowi

Osobowość 

Tikki jest spokojna, wesoła, urocza i miła, a także niezwykle mądra. Potrafi być też poważna. Jest otwarta na udzielanie porad, zawsze chętnie pomaga Marinette. Jest bardzo ostrożna, ponieważ nie chce, aby ktoś ją zobaczył.

Wygląd

Tikki to małe stworzonko z dużą głową, malutkim ciałkiem oraz dużymi ciemnoniebieskimi, wpadającymi w fiolet oczami. Z wyglądu jest bardzo podobna do biedronki. Posiada parę czułek, a na czole i na policzkach znajdują się duże czarne kropki. Ma również krótki ogon z trzema końcówkami wyrównanymi w pionie.

Relacje

Wera

Tikki i Marinette

Tikki uznaje Marinette za doskonałą bohaterkę, która z biegiem czasu będzie coraz lepsza. Widzi w niej także utalentowaną projektantkę i dobrą przyjaciółkę. Uspokaja Marinette, gdy jest ona zdenerwowana i pociesza ją, gdy jest smutna. Czasami pomaga dziewczynie w pracy, z projektami lub w tworzeniu planów, jak skraść serce Adriena. Tikki ostrzega ją czasami oraz uczy, jak rozważnie używać swoich mocy. Nie jest szczęśliwa z faktu, że dziewczyna używa Szczęśliwego Trafu, aby rozdzielić Adriena i Chloé.

Występowania

Ciekawostki

  • Tikki wie, że tak naprawdę Adrien jest Czarnym Kotem, lecz musi to utrzymywać w tajemnicy przed Marinette.
  • Prawdopodobnie może kontaktować się z innymi Kwami.
  • Opiekuje się Biedronką, tak jak i jej poprzedniczkami oraz następczyniami.
  • Tak jak u innych Kwami, jej płeć jest nijaka. Można jednak uznać, że jest płci żeńskiej.
  • W odcinku pt. Faraon, można zobaczyć jej postać na hieroglifach.
  • W odcinku Wonna Księżniczka Tikki źle się czuje i prosi Marinette, żeby ta zabrała ją do lekarza, którym jak się okazuje jest Mistrz Fu.
  • W odcinku Wonna Księżniczka udaje, że jest zabawką, żeby nikt nie odkrył, kim jest.
  • W odcinku Pixelator udaje, że jest kotem, gdy zostaje zauważona prez małą dziweczynkę.
  • W wywiadzie Mela Lee zdradziła, że Tikki uwielbia piec, ale jest na to za mała, dlatego spędza czas czytając książkę z przepisami.[1]
  • W drugim wydaniu Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir ujawniono, że jest pierwszym i najstarszym kwami, które powstało.
  • Jej imię, Tikki, oznacza szczęście.[2]

Przypisy

Zobacz także...