Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Ubrania i akcesoria

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szal Adriena
TB Adrien with scarf.jpeg
Informacje
Typ: Część garderoby
Właściciel: Adrien Agreste
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Bańkor"

Szal Adriena – szal, jego właścicielem jest Adrien Agreste.

Wygląd

Szal jest niebieskiego koloru. Został wydziergany przez Marinette (materiał nieznany). Jest miły w dotyku. Wystarczająco długi, aby luźno owinąć go wokół szyi.

Ciekawostki

  • Mimo to, że Adrienowi bardzo spodobał się szal i od razu raczył go założyć, to nigdy więcej nie ubrał go w innych odcinkach.
  • Adrien myśli, że szal jest prezentem od jego ojca, a tak naprawdę dostał go od Marinette.

Parasolka Adriena
MarinettezParasolką.png
Marinette pod parasolką
Informacje
Typ: Parasolka
Właściciel: Adrien (dawniej)
Marinette (obecnie)
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Kamienne Serce (Początki - część 2)"

Parasolka Adriena – parasolka podarowana Marinette przez Adriena, podczas przeprosin chłopaka w odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2).

Wygląd

Parasolka jest prosta i cała czarna, nie ma żadnych wzorów. Posiada długą, srebrną rączkę, zakończoną ciemnym uchwytem.

Ciekawostki

  • Moment, w którym Adrien podaje parasolkę Marinette przez fanów jest uznawany za jeden z najromantyczniejszych w całym serialu.

Galeria

Bransoletka Marinette
BransoletkaMari.png
Informacje
Typ: Biżuteria
Właściciel: Marinette Dupain-Cheng (dawniej)
Adrien Agreste (obecnie)
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Gracz"

Bransoletka Marinette - talizman, który ma przynosić dziewczynie szczęście. W odcinku Gracz, Marinette daje bransoletkę Adrienowi, aby poprawić mu humor.

Wygląd

Bransoletka wykonana jest z czerwonego sznurka, na którą wplątane są kolorowe koraliki. Znajduje się na niej koralik różowy, błękitny, kwadratowy, zielony z kwiatkiem, dwa małe koraliki- czarny i żółty, różowy oraz mały zielony.

Ciekawostki

  • W usuniętych scenach, na storyboardzie widać, gdy Adrien decyduje się zrezygnować z turnieju, próbuje oddać jej bransoletkę, jednak zanim to zrobił, Nino odciąga Marinette od chłopaka. Następnie widzimy jak Adrien chowa bransoletkę do kieszeni.
  • Thomas Astruc potwierdził, że Adrien nadal posiada tą bransoletkę.

Melonik Marinette
MP Marinette's derby.jpeg
Informacje
Typ: Melonik
Właściciel: Marinette Dupain-Cheng
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Pan Gołąb"

Melonik - został zaprojektowany oraz własnoręcznie wykonany przez Marinette. Wygrał konkurs zorganizowany przez Gabriela Agreste.

Wygląd

Melonik jest ciemnoszary. Jego główną część pokrywają kawałki materiału, które przypominają pióra. Wzór wyszyty nitką złotego koloru, znajdujący się przy rondzie kapelusza, po odwróceniu ukazuje ukryty podpis autorki – „Marinette". Z boku do główki przymocowane są na szarej kokardce trzy pióra gołębie, zapięte pomarańczowym guzikiem.

Historia

Melonik powstał na konkurs zorganizowany przez ojca Adriena Agreste. Marinette z początku była załamana tematyką konkursu – melonikiem, gdyż jeszcze nie miała w swoich szkicach projektu tego rodzaju kapelusza. Jednak ostatecznie po wielu pomysłach udało jej się stworzyć ten odpowiedni. Taki sam projekt na rozstrzygnięciu konkursu przedstawiła Chloé, jednak nastolatka wybroniła się z oskarżeń blondynki o plagiat przez ukazanie ukrytego podpisu. Tym samym dziewczyna wygrała konkurs, a w nagrodę jej melonik miał założyć Adrien na następnej sesji zdjęciowej.

Galeria

Plecak Marinette
PlecakMarinette.png
Informacje
Typ: Plecak
Właściciel: Marinette

Plecak Marinette – plecak szkolny należący do Marinette.

Wygląd

Wersja 1

W pierwotnej wersji wyglądem przypomina torbę. Oprócz uchwytu na górze posiada on również szelki, dzięki czemu dziewczyna może założyć torbę na plecy. Cała torba jest koloru różowego, zaś jej krawędzie są koloru czarnego. Klapka torby udekorowana jest charakterystycznym dla dziewczyny motywem kwiatowy oraz pierwszą literę jej imienia, w kółku udekorowanym małymi płatkami kwiatów. Dodatkowo klapa oraz rączka ozdobione są białymi kropkami. Po lewej stronie można zauważyć również czarną kokardę.

Wersja 2

Plecak Marinette jest koloru różowego, z czarnym paskiem u dołu oraz z zamkami i wstawkami w tym samym kolorze. Na przodzie znajduje się kieszonka, na której widnieje motyw kwiatowy z pierwszą literą imienia właścicielki. Górna część kieszonki ozdobiona jest białymi kropkami.

Ciekawostki

  • Marinette posiada dwie wersje plecaka.
  • Drugą wersję plecaka możemy ujrzeć od odcinka Czarny Miecz oraz w czołówce serialu.

Galeria

Torebka Marinette
Ok mari.png
Informacje
Typ: Torebka
Właściciel: Marinette Dupain-Cheng
Torebka Marinette jest zrobiona i wymyślona przez Marinette. Często chowa się w niej Tikki.

Wygląd

Torebka jest niewielkich rozmiarów, ma okrągły kształt, oraz uszyta jest z różowego materiału w białe kropki. Zamykana jest na bigiel koloru złotego.  Na boku torebki widoczny jest czarny kwiatek, oraz inicjał Marinette "M" w ozdobnym okręgu. 

Galeria

Bransoletka Chloé
Bracelet.png
Informacje
Typ: bransoletka
Właściciel: Chloé Bourgeois
Występowanie
Pierwszy odcinek: "ArcyGlina"

Bransoletka Chloé – złota bransoletka należąca do Chloé Bourgeois.

Wygląd

Bransoletka jest wykonana ze złota, ozdobiona jest fioletowymi, sześciokątnymi kamieniami (najprawdopodobniej szlachetnymi), ustawionymi w równych odstępach oraz z wygrawerowanym wzorem.

Historia

Pierwszy raz widzimy bransoletkę w odcinku ArcyGlina, gdy Chloé przynosi ją na szkolny dzień kariery, i pokazuje Sabrinie. Jej ojciec przestrzega ją aby na nią uważała, więc można się domyślić, że jest bardzo cenna. Pudełko z bransoletką znajduje Plagg, który myśli, że to camembert. Lecz, mimo, iż kwami nie znajduje sera to zaczyna się nią bawić. W efekcie jego głowa utyka w bransoletce. Chloé odkrywa brak bransoletki, przez co zaczyna oskarżać Marinette o jej kradzież. Dziewczyna nie przyznaje się do winy, przez co burmistrz prosi o natychmiastową interwencję ojca Sabriny - policjanta, jednak ten nie chce nikogo aresztować bez dowodów, więc w efekcie zostaje zwolniony. (A dalej przemieniony przez akumę). Adrien, gdy znajduje swoje kwami uwięzione przez bransoletkę wychodzi z klasy. Udaje mu się uwolnić Plagga za pomocą camemberta, przemienia się w Czarnego Kota, a złoty przedmiot zabiera za sobą. Na koniec odcinka Biedronka używa znalezionej bransoletki do unieruchomienia przeciwnika i zniszczenia akumy, ostatecznie przedmiot wraca do właścicielki.

Galeria

Broszka Sabriny
BroszkaSabriny.png
Informacje
Typ: Broszka
Właściciel: Chloé Bourgeois(dawniej)
Sabrina
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Antybiedrona"

Broszka Sabriny - broszka, którą Chloé podarowała swojej przyjaciółce, Sabrinie na dowód przyjaźni.

Wygląd

BroszkaSarbiny2.png

Jest to srebrna biżuteria przypominająca kwiat. Od strony wewnętrznej, każdy z pięciu płatków został przyozdobiony wygięciem w kształcie ślimaka.

Przed wydarzeniami z odcinka Antybiedrona, Sabrina posiada pozłacaną broszkę w kształcie róży z pięcioma listkami.

Ciekawostki

  • Chociaż jest ona bardzo podobna do broszki Pani Agreste, Thomas Astruc potwierdził, że nie są one takie same. Biżuteria ta została zaprojektowana przez Gabriela Agreste[1].
  • To w niej ukryła się akuma Znikawicy w odcinku Antybiedrona.

Przypisy

Zegarek Alix
Alixwatch.png
Informacje
Typ: Zegarek kieszonkowy
Właściciel: Pan Kubdel (kiedyś)

Alix Kubdel

Zegarek Alix – zegarek kieszonkowy, którego właścicielką jest Alix Kubdel. Dostała go od ojca na swoje 15 urodziny. Jest przekazywany z pokolenia na pokolenie w rodzinie dziewczyny.

Wygląd

Zegarek jest koloru srebrnego, ma okrągły kształt i wzór wygrawerowany na obudowie. Gdy jest otwarty, pojawia się niebieski hologram kobiety trzymającej zegar odmierzający czas.

Galeria

Przypinka Mylène
PrzypinkaMylene.png
Informacje
Typ: Biżuteria
Właściciel: Mylène Haprèle (aktualnie)
Ivan Bruel (dawniej)
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Postraszycielka"

Przypinka Mylène - przypinka, jej właścicielką jest Mylène. Dostała ją od Ivana w odcinku Postraszycielka.

Wygląd

Przypinka ma kształt koła. Jest czarno-fioletowa, z nieco ciemniejszymi brzegami, a na niej są dwie białe skrzyżowane kości - logo ulubionego zespołu Ivana, Czachołamaczy Zombie.

Okulary Jaggeda Stone
OkularyJS.png
Informacje
Typ: okulary
Właściciel: Jagged Stone
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Digital"

Okulary Jaggeda Stone - okulary stworzone dla Jaggeda przez Marinette.

Wygląd

Na przodzie okularów znajdują się dwie wieże Eiffla, z czterema otworami na wysokości oczu. Są one w kolorze: niebieskim, białym oraz czerwonym, co jest nawiązaniem do francuskiej flagi.

Ciekawostki

Naszyjnik Jalila
9.png
Informacje
Typ: naszyjnik
Właściciel: Jalil Kubdel
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Faraon"

Naszyjnik Jalila - naszyjnik należący do Jalila. W odcinku Faraon Akuma infekuje go, zmieniając jego właściciela naszyjnika w Fraona.

Wygląd

Normalnie

Naszyjnik wyglądem przypomina skarabeusza o ciemnym, niebiesko-zielonym pancerzu, ze złotymi akcentami. Skarabeusz znajduje się na złotej tarczy. Naszyjnik utrzymuje się na czarnym sznurku.

Faraon Naszyjnik.png

Zaakumowany

Po zaakumowaniu wygląd wisiorka zmienia się. Na naszyjniku znajduje się skarabeusz z rozpostartymi skrzydłami. Dominują kolory turkusu, błękitu oraz złota. Nad głową owada znajduje się złota tarcza symbolizująca słońce.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki