FANDOM

 Un dîner de haut vol LB2 Galeria LB5 Za kulisami 
Webisod1Początek
Un dîner de haut vol

Un dîner de haut vol – pierwszy odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

Opis

Kiedy Czarny Kot odnajduje Biedronkę na dachu paryskich domów, postanawia urządzić dla niej romantyczną kolację, która wkrótce okazuje się... niezapomniana! Bon appétit![1]

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Odcinek rozpoczyna się od chwili, gdy Biedronka zeskakuje na dachy domów i przebiega po nich. Niedługo potem zatrzymuje się na jednym z nich, gdyż jej uwagę zwrócił plakat z wizerunkiem Adriena. Biedronka jest wprost nim zachwycona, w pewnym momencie Adrien na plakacie zdaje się do niej "puszczać oczko". Po tym superbohaterka upada i chwilę później wstaje oraz zaczyna opierać się na murku, cały czas wpatrując się w plakat. Nieco dalej ją samą zaczyna obserwować z ukrycia Czarny Kot, który myśli, że ta źle się czuje. Postanawia wobec tego zorganizować romantyczną kolację, mając nadzieję, że zyska uznanie w oczach ukochanej. Swój plan zaczyna realizować wpierw od przygotowania stołu z pełną zastawą, a następnie włącza palnik gazowy w kuchence. Chwilę później chwyta za książkę kucharską i gdy tylko zaczyna mieszać w garnku, rzuca ją za siebie. Dodaje kolejne składniki, a w tym samym momencie Biedronka wciąż wpatruje się rozmarzona w plakat. Zaś Czarny Kot po dodaniu już wszystkich potrzebnych rzeczy do garnka, wykonuje obrót i tzw. "daba", w wyniku czego podrzuca garnek do góry. Sam jest zdziwiony zaistniałą sytuacją i szuka garnka z jedzeniem, i zauważa, że ten znajduje się w powietrzu. W związku z tym wpada w panikę i próbuje złapać garnek, a gdy ten jest prawie przy ziemi, Czarny Kot chwyta go, lecz okazuje się być bardzo gorący i zostaje poparzony w ręce, po czym ponownie podrzuca mimowolnie garnek do góry. Z garnka za to wypada cała jego zawartość. Czarny Kot w tym czasie chucha na swoje poparzone dłonie, a chwilę później zauważa spadający garnek, przed którym robi unik, jednak nie dostrzega spadającego makaronu, który ostatecznie ląduje na jego głowie. Makaron również okazuje się być bardzo gorący, przez co zaczyna parzyć Czarnego Kota, który w wyniku tego zaczyna biegać w panice i uderza się przez to w murek przy kominach oraz traci równowagę. Następnie nieświadomie siada na palniku gazowym, przez co dosłownie wystrzeliwuje w górę. Po powrocie na ziemię wykonuje serię niezamierzonych ruchów i zatrzymuje się zaraz przy Biedronce, nieświadomej całej sytuacji. Spogląda na Czarnego Kota ze zdziwieniem, zaś ten nadal mając makaron na głowie, rozgląda się z zakłopotaniem i po chwili niezręcznie się uśmiecha. Biedronka jednak zdegustowana, odchodzi z dachu przy użyciu swojego jo-jo. Czarny Kot chwilę później pada na ziemię.

Postacie

Video

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy odcinek opublikowano podczas wydarzenia Miraculum 17 maja 2017 r.
    • 20 lipca 2017 roku ponownie pokazano animację na panelu Miraculum na San Diego Comic-Con 2017. [2]
  • Odcinek ponownie zaprezentowano na San Diego Comic-Con w 2018 roku.[3]
  • W odcinku Un dîner de haut vol oraz Chat Perché wykorzystano tą samą animację, kiedy Biedronka zeskakuje z wieży Eiffla na dachy. Jedyną różnicą jest pora dnia.
  • Podczas gotowania, Czarny Kot nuci piosenkę przewodnią.

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

Chameleon

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor