FANDOM

 Vincent Aza LB2 Galeria 
Vincent Aza/Pixelator

Num1

Num2

Informacje produkcyjne
Głos: Karol Osentowski (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż
Wrogowie: Biedronka (dawniej)

Czarny Kot (dawniej)

Broń: Aparat (jako Pixelator)

Vincent Aza – jest wielkim fanem Jagged Stone'a. Próbuje zrobić mu zdjęcie z ukrycia, kiedy jednak zostaje przyłapany na tym przez Fang'a, prosi swojego idola o wspólne zdjęcie. Jego prośba zostaje odrzucona, a Vincent zostaje wyrzucony z hotelu przez Penny Rolling. Władca Ciem wykorzystując okazję posyła do niego Akumę, która infekuje jego aparat.

Osobowość

Vincent ma obsesję na punkcie Jagged Stone'a. Uznaje się za jego najlepszego przyjaciela, chociaż nie znają się osobiście. Szpieguje swojego idola i robi mu zdjęcia z ukrycia. Był na wszystkich koncertach Jaggeda, wysyła mu listy, grzebie w jego śmieciach oraz śledzi matkę swojego idola, kiedy ta gra w pokera. Uznaje swoje zachowanie za normalne i jest zdenerwowany kiedy Jagged mówi, że nie są przyjaciółmi, a Penny Rolling zmusza go do trzymania się jak najdalej od gwiazdy rocka.

Jako Pixelator chce wykonać idealne zdjęcie Jagged'a. Jest przebiegły, złośliwy i pyszny. Stosuje różne sztuczki, aby sfotografować innych ludzi. Pochlebia nawet Chloé i przekonuje do pozowania do zdjęcia. Chęć sfotografowania idola jest silniejsza od posłuszeństwa wobec Władcy Ciem, co prowadzi do fizycznego zagrożenia z jego strony. Zawiera z Biedronką umowę w zamian za sesję zdjęciową z gwiazdą rocka.

Wygląd

Vincent to wysoki mężczyzna o niebieskich oczach. Końcówki jego blond włosów zafarbowane są na kolor różowy. Nosi on białą koszulę z poszarpanymi rękawami oraz wizerunkiem Jagged Stone'a, który znajduje się z przodu koszulki. Z tyłu zaś znajduje się napis z imieniem jego idola. Na szyi można dostrzec srebrny wisiorek. Na rękach ma czarne, siateczkowe rękawiczki bez palców z grubymi pasami wokół nadgarstków. Nosi również granatowe, poszarpane dżinsy, pas z klamrą oraz czarne, wysokie buty z czaszkami umiejscowionymi na wysokości kostek.

Pixelator posiada czarno- niebieski kostium z białymi paskami. Na torsie znajduje się rozpikselowany znak, który przypomina soczewkę obiektywu. Na jego głowie znajduje się czarno-niebieski hełm, który przysłania prawe oko. Spod kasku wystają różowe włosy. Na jego lewym oku znajduje się wbudowany w hełm aparat, który jest jego bronią.

Występowania

Zobacz też...