Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Właścicielka Miraculum Lisa

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze39 Udostępnij
Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM.png
Uwaga, spoiler!
Uwaga! Jest to artykuł zapowiedzianej postaci, która nie pojawiła się jeszcze w serialu.
 Właścicielka Miraculum Lisa LB2.png Alya Césaire 
Właścicielka Miraculum Lisa
ModelWML.png
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Kwami: Trixx
Moce i umiejętności:  ?
Broń: Flet

Lisica – nadchodząca postać z serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Jest posiadaczką Miraculum Lisa, które zamieszkuje kwami Trixx. W posiadanie Miraculum wejdzie Alya Césaire. [1]

Wygląd

Super-bohaterka ma falowane włosy w kolorze brązu z białymi końcówkami, które upięte są w wysoki kucyk. Twarz zakrywa maska z pomarańczowym kolorze u góry oraz białym u dołu. Dziewczyna ubrana jest w kostium, który przypomina umaszczenie lisa. Strój, ogon oraz uszy są biało- pomarańczowe. Bohaterka ma czarne buty sięgające powyżej kolan, długie rękawiczki oraz kołnierz tego samego koloru. Końcówki lisich uszu są czarne. Na jej szyi widnieje Miraculum Lisa.

Ciekawostki

  • Fragment jej stroju zaprezentowano na panelu Anime Expo 2016. [2]
    • Zostało to potwierdzone na San Diego Comic Con 2016. Ujawniono również, że pojawi się ona w drugim sezonie serialu.[3]
  • Na panelu New York Comic Con 2016 zdradzono, że posiadaczką Miraculum Lisa zostanie Alya Césaire. Wtedy też ujawniono jej wygląd jako superbohaterki. [4]
  • Jej bronią będzie flet. Można się tego dowiedzieć z Księgi Miraculum.
  • Na jednym z projektów, Chibi icon, włosy dziewczyny związane są w koński ogon a maska ma inne kolory - pomarańczowy u góry oraz biały u dołu.[5]
    • Na New York Toy Fair 2017 wśród przedstawionych zabawek znalazł się wizerunek przyszłej właścicielki Miraculum Lisa, gdzie jej włosy upięte są w kucyk. Bohaterka posiada również maskę taką, jaką ma przedstawiona wcześniej ikonka.
    • Na evencie został przedstawiony również inny jej wygląd, który nieco różni się od pierwszego projektu pokazanego na New York Comic Con 2016.

Galeria

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki