FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM.png
Uwaga, spoiler!
Uwaga! Jest to artykuł zapowiedzianej postaci, która nie pojawiła się jeszcze w serialu.
 Królowa Pszczół LB2.png Chloé Bourgeois LB5.png Galeria 
Królowa Pszczół
ModelWMP.jpg
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Kwami: Pollen
Moce i umiejętności:  ?
Broń: Trompo

Królowa Pszczół[1] – nadchodząca postać z serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Jest posiadaczką Miraculum Pszczoły, które zamieszkuje Pollen. W posiadanie Miraculum Pszczoły wejdzie Chloé Bourgeois.[2]

Wygląd

Postać ma blond włosy spięte w kucyk, rozchodzącą się na boki równo podzieloną grzywkę oraz niebieskie oczy. Jej strój jest żółto-czarny i kreowany na wygląd pszczoły. Włosy splecione są czarną gumką, z której wystają dwa czułki. Na twarzy widnieje czarno-żółta, ostro zakończona maska. Strój, tak jak w przypadku innych superbohaterów, zakrywa całą szyję. Posiada czarne rękawiczki, odsłaniające palce, sięgające jej do połowy ramion. Przez biodra ma przewieszoną okrągłą torebkę. We włosy wpięte jest Miraculum Pszczoły.

Ciekawostki

  • Początkowo została nazwana Bee Queen, czyli Królowa Pszczół.
  • Po raz pierwszy mogliśmy ją zobaczyć na obrazku, który Zagtoon wstawiło na obchody 30 urodzin MIFA.[3]
    • Była to wstępna koncepcja postaci, która z biegiem czasu zmieniła się.
    • Ostatecznie, na panelu Miraculum na San Diego Comic-Con 2016, potwierdzono iż owa postać jest właścicielką Miraculum Pszczoły.[4]
  • Na swoim Instagramie Jeremy Zag opublikował obraz z bohaterami Zagtoon, gdzie widać sylwetkę super-bohaterki.[5]
    • W późniejszym czasie producent opublikował krótką animację, w której można zobaczyć broń bohaterki oraz atak.[6]
    • 25 września Jeremy Zag ujawnił twarz oraz ostateczny wygląd dziewczyny. Producent oznaczył ją #queenbee, co może oznaczać jej imię.[7]
  • Na panelu New York Comic Con 2016 zdradzono, że posiadaczką Miraculum Pszczoły zostanie Chloé Bourgeois.[8]

Filmy

BeeMiraculousPower00:03

BeeMiraculousPower

Prezentacja umiejętności bohaterki

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki