Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Wang Cheng

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
 Wang Cheng LB2.png Galeria 
Wang Cheng/Kung Zup

Wang pic 2.png

Kung Food pic.png

Informacje produkcyjne
Głos: Robert Tondera (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Chiny
Rodzina: Marinette Dupain-Cheng

Sabine Cheng (siostra)

Wrogowie: Biedronka (kiedyś)
Czarny Kot (kiedyś)
Chloé Bourgeois
Broń: Niebiańska Zupa (jako Kung Zup)

Wang Cheng (zwany także Cheng Shifu) – słynny chiński kucharz i wujek Marinette. W odcinku Kung Zup, po przegranej w konkursie na najlepszego kucharza, z powodu Chloé Bourgeois, zostaje on zainfekowany przez Akumę. Każda osoba, która zje Niebiańską zupę przyrządzoną przez Wanga, jest mu posłuszna.

Charakter

Wang jest miłym, życzliwym i pełnym szacunku mężczyzną. Docenia dobroć Marinette. Kwiaty podarowane przez dziewczynę wykorzystuje do udekorowania swojej słynnej zupy. Po przegraniu konkursu zmaga się z porażką i nie może uwierzyć, że został oszukany.

Jako super-złoczyńca jest mściwy i wściekły. Jest zły na Chloé za zniszczenie jego zupy. Planuje przygotować z dziewczyny potrawkę, aby się na niej zemścić.

Wygląd

Wang to otyły mężczyzna średniego wzrostu. Ma krótkie, czarne włosy, ciemne, gęste brwi oraz ciemnobrązowe oczy. Posiada również mały wąsik pod nosem oraz niewielką bródkę. Mężczyzna ubrany jest w kucharski fartuch z guzikami po obu stronach oraz rękawami podwiniętymi do łokci. Jego buty są koloru czarnego. Wang przez ramię przewiesza również skórzaną torbę.

Jako super-złoczyńca, Kung Zup ma szaro-fioletową skórę. Po zmianie, jego twardówki stały się żółte, natomiast tęczówki przybrały barwę czerwoną. Posiada czerwone plamy nad brwiami, na nosie, dookoła ust oraz oczu. Jego oczy i brwi są dodatkowo zaakcentowane kolorem czarnym. Jego włosy, wąsy oraz broda przybrały żółtą barwę. Fryzura została uformowana na podobieństwo kolców.

Ubrany jest w pomarańczowo-brązowy kostium z krótkimi, postrzępionymi rękawami oraz brązowym pasem zawiązanym na wysokości bioder. Jego buty są koloru czarnego. Na ramieniu w dalszym ciągu można ujrzeć skórzaną torbę, a na głowie widnieje biała czapka kucharska.

Występowania

Ciekawostki

  • Słowo shifu w języku chińskim oznacza mistrz.
  • Znaki na twarzy Kung Zupa są zainspirowane Sun Wukong (Monkey King).[1]
  • Kung Food z wyglądu przypomina Goku Super Saiyan z Dragon Ball.
  • Władca Ciem oraz Adrien mówią o nim jak o artyście.
  • Znaki na koszuli Kung Zupa można przetłumaczyć jako żywność.

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki