Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Wayzz

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze49 Udostępnij
 Wayzz LB2.png Galeria 
Wayzz
Weiji1.png
Informacje produkcyjne
Głos: Sebastian Machalski (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Kwami
Płeć: Nieznana ø
Rodzina: Mistrz Fu - właściciel
Przyjaciele: Inne kwami
Współpracownik/cy: Mistrz Fu

Wayzz — kwami zamieszkujące miraculum żółwia. Aktualnym posiadaczem owego Miraculum jest Mistrz Fu. Po raz pierwszy możemy go ujrzeć w czołówce serialu, jednak więcej dowiadujemy się o nim w odcinku 25 oraz 26.

Charakter

Wayzz jest miły i pomocny. Martwi się o inne Kwami oraz Miracula, które mogłyby zostać użyte w złym celu. Ufa mądrości Mistrza Fu, jednocześnie troszczy się o jego zdrowie, które pogorszyło się wraz z wiekiem.

Wygląd

Wayzz wyglądem przypomina żółwia. Jego ciało jest koloru zielonego. Posiada zielone oczy bez źrenic, zaś jego białka mają żółtą barwę. Ma jeden czułek zakończony czymś na kształt kulki oraz mały ogon. Na plecach nosi okrągłą, żółwią skorupę.

Występowania

Ciekawostki

  • Początkowo nie wiedziano, dlaczego ta postać występuje w czołówce i kim ona może być.
  • Żółw w wielu kulturach (szczególnie na Dalekim Wschodzie) uznawany jest za symbol szczęścia. Oznaczał też mądrość, rozwagę, stabilność i równowagę.
  • Potrafi wyczuć, co się dzieje z pozostałymi kwami. Możemy to zobaczyć w 25 odcinku.
  • Śpi w pudełku po zapałkach, na którym napisane jest "Chat Noir", co po francusku znaczy "Czarny Kot".
  • Jego "pokoik" znajduje się w tubie gramofonu Mistrza Fu - tego samego, w którym ukryta jest Szkatuła z Miraculum.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki