FANDOM

Queen Wasp Karta Końcowa
Wielkie Starcie

Le Combat des Reines

Wielkie Starcie — odcinek specjalny należący do 2 sezonu serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Składa się z następujących odcinków:

Opis

Zaczyna się Fashion Week i cały Paryż przychodzi, aby obejrzeć pokaz mody Gabriela Agreste, na którym Adrien będzie nosił kapelusz zaprojektowany przez Marinette. Z tej okazji, Audrey Bourgeois, matka Chloé i międzynarodowa królowa mody przyjeżdża do stolicy. Lecz zmanipulowana przez Gabriela/Władcę Ciem, Audrey zostaje zaakumowana i zmienia się w Królową Stylu, najbardziej stylowym złoczyńcą całego Paryża!

Uzbrojona w swoje berło, przemienia ludzi w brokatowe posągi i zamierza zatrzymać pokaz mody Gabriela, zaczynając od ataku na Adriena.

Bez pomocy Czarnego Kota, Biedronka zmuszona jest wezwać nowych super-bohaterów do pomocy, lecz gubi Miraculum, które chciała powierzyć... Czy Biedronce uda się powstrzymać Królową Stylu i odzyskać Miraculum zanim wpadnie ono w niepowołane ręce?

Po przemianie w Queen Bee, chcąc zaimponować swojej matce, Chloé zostaje zaakumowana w Queen Wasp.

Chloé pokazuje się w przebraniu Biedronki, jednak wszyscy się z niej śmieją. Razem ze swoją mamą chce zamknąć szkołę i wyrzucić z niej wszystkich uczniów. Pan Bourgeois odmawia im, ponieważ wpłynie to na jego przyszłych wyborców.

Audrey decyduje się wyjechać wraz z córką do Nowego Jorku, ponieważ André jej zdaniem niczego nie potrafi zrobić. Wszyscy są szczęśliwi, że Chloé wyjeżdża, oprócz Adriena, dla którego Chloé była kiedyś jedyną przyjaciółką.

Pan Bourgeois daje córce diament, aby ją przekonać, jednak dziewczyna odmawia, przez co burmistrz zostaje zaakumowany. Wszystko co rozkaże, staje się rzeczywistością! Sprawia, że Audrey się w nim zakochuje i hipnotyzuje Czarnego Kota, ale ten odmawia oddania swojego Miraculum. Dyktatyran decyduje się wykorzystać Czarnego Kota, aby zdobyć Miraculum Biedronki.

Postacie

Główni bohaterowie

Postacie poboczne

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

Chameleon

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor