FANDOM

Wilfried Pain - zastępca reżysera serii Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Historia

Ukończył studia w paryskim Les Gobelins. Pracował w Method Production nad Mikido razem z Thomas'em Astruc'iem oraz w Ankamie nad Wakfu wraz z Christelle Abgrall. Kiedy zakończył pracę nad Wakfu dołączył do Thomasa by pomóc mu nad Miraculum.

Ciekawostki

  • Przez fanów jest nazywany "Pére WI2NY", ze względu na swój ojcowski stosunek do fanów i udział w Ultimate Mecha Strike III jako głos w odcinku "Gracz".
  • Na Twitterze nie używa swojego pełnego imienia tylko po prostu "Winny".
  • "Pain" to w języku francuskim chleb, a w języku angielskim - ból.
  • Jest otaku, co przyznaje w opisie Twittera.
  • Jednymi z jego ulubionych bohaterów są Chloé Bourgeois oraz Alya Césaire. Jego ulubionym męskim bohaterem jest Gabriel Agreste, ponieważ "jestem ojcem i kocham swoją żonę"[2].
    • Lubi Alyę, ponieważ jest dobrą przyjaciółką, towarzyszką i nie chowa się w cieniu bloga. Jak sam powiedział, "jest jak Jiminy Cricket (z animacji Pinokio) dla Marinette".
  • 25 października opublikował na swoim tweeterze grafikę z dopiskiem "A wtedy... przybędzie nowy złoczyńca: Lunchbreaker" (lunch break - przerwa na obiad). Nie jest to prawdziwy superbohater, jednak ironiczne nawiązanie do przerwy obiadowej twórców serialu (w której także to trakcie Thomas udostępnił grafiki z produkcji odcinka).[3]

Linki

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Twórcy serialu