FANDOM

Wyczarowane przedmioty
Wyczarowane przedmioty

List of Lucky Charm objects

Poniżej znajduje się lista wyczarowanych przedmiotów za pomocą Szczęśliwego Trafu. Pomagają one Biedronce pokonać super-złoczyńców i zniszczyć ich zainfekowany akumą przedmiot.

Lista

Przedmiot Odcinek Opis Obrazek
Mały ręcznik Nawałnica Biedronka  wykorzystuje ręcznik, aby podnieść się z prądem powietrza i zatrzymać Nawałnicę.
N.PNG
Płyta winylowa Bańkor Biedronka wykorzystuje płytę, aby zapobiec pocałunkowi Chloe i Adriena.
Płyta vinylowa.png
Klucz Bańkor Biedronka wykorzystuje klucz, aby odkręcić rurę z powietrzem.
B.PNG
Łyżka Kotowtór Biedronka używa łyżki, aby skonstruować wędkę.
Łyżka.PNG
Pachołek i

linka-zamek do rowerów

Czasołamaczka Pierwsza Biedronka wykorzystuje linę do spięcia rolek Czasołamaczek, a druga Biedronka używa pachołka do zrobienia podjazdu.
C.PNG
Kostium Biedronki Faraon Dzięki niemu Biedronka oszukuje Faraona, oddając fałszywe Miraculum.
Kostium Biedronka.png
Moneta

Pan Gołąb

Za pomocą monety Biedronka korzysta z automatu, aby kupić popcorn, rozsypać go i zwabić gołębie.
P.PNG
Mrożonka

"Nie do mikrofalówki"

Lady Wifi Biedronka wykorzystuje pudełko, aby rozmrozić wejście do chłodni, gdzie był uwięziony Czarny Kot.
L.PNG
Piłeczka kauczukowa Ilustrachor Dzięki piłeczce Biedronka niszczy wszystkie lampy w pokoju.
Kauczuk.jpg
Rękawica kuchenna Arcy Glina Z pomocą Czarnego Kota i rękawicy Biedronka unieruchamia ręce przeciwnika.
Rękawica.jpg
Struny Postraszycielka Ze znalezionych przedmiotów Biedronka tworzy instrumenty, zaś ze strun i miotły- kontrabas, aby uspokoić uczniów i pozbawić sił Postraszycielki piosenką Stary Wilk.
Struny.jpg
Jabłkowe serce Mroczny Amor Biedronka używa go, aby zakleić ręce i strzały Mrocznego Amora.
Jabłko.png
Nakręcana zabawka Czarny Miecz Biedronka wykorzystuje zabawkę, aby wywołać łaskotki u przeciwnika.
Ladybug Windup Toy.png
Pudełko Mim Dzięki pudełku, okularom, ulotce i reflektorom autobusu Biedronka tworzy projektor.
LuckyCharmProyector.png
Rachunek Kung Zup Rachunek, którym po zamoczeniu w zupie, Biedronka krępuje przeciwnika.
Rachunek.png
Balon Wonna Księżniczka Dzięki balonowi i rurce, Biedronka może zablokować broń Wonnej Księżniczki tak, aby perfumy wypełniły balonik.
Balon (1).png
Puszka farby w sprayu Gracz Dzięki farbie Biedronka ogranicza pole widzenia Gracza i wywabia go z kokpitu.
Spray.png
Spadochron Kamienne Serce (Początki - część 2) Dzięki niemu Biedronka może złapać Mylène oraz Akumę.
Spadochron.png
Lewarek Panterman Za pomocą lewarka, Biedronka może unieruchomić pysk Panterman'a, kiedy ten przybiera postać dinozaura.
Lewarek.png
Przedłużacz Lalkarka Dzięki przedłużaczowi, Biedronka chwyta Lady Wifi za rękę oraz blokuje Lalkarkę.
Przedłużacz.png
Jo-jo Simon Mówi Wyczarowane jo-jo, które Biedronka używa po tym, jak jej broń staje się bezużyteczna.
Wyczarowanejojo.png
Supermocny lakier do włosów. Diablo Rockman Biedronka wykorzystuje lakier, aby spryskać włosy super-złoczyńcy i zasłonić jego oczy, aby Diablo Rockman nie mogł grać na gitarze.
WyczarowaneLakier.png
Aparat fotograficzny Reflekta Za pomocą flesza w aparacie Biedronka oślepia Reflektę, aby odebrać jej zaakumowane lusterko.
AparatBiedra.png
Lusterko Pixelator Wykorzystując lusterko bohaterka odbija promień Pixelatora, zamykając go w jego własnej pułapce.
LusterkoBiedra.png
Pojemnik brokatu Antybiedrona Biedronka rozsypuje brokat na Znikawicę, aby móc ją zobaczyć.
Glitterjar.png
Woreczek z kulkami Antybiedrona Biedronka z pomocą Czarnego Kota rozsypuje kulki, żeby Antybiedrona poślizgnęła się i upuściła swoją broń.
Marbles.png
Balonowy kombinezon Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) Biedronka wsadza do kombinezonu węża ogrodowego i rzuca się z nim w stronę Kamiennego Serca, żeby mógł ją złapać i wypuścić zaakumowany przedmiot. Gdy zostaje schwytana mówi Alyi, żeby odkręciła wodę. Dzięki czemu kombinezon jest napełniony i złoczyńca ją puszcza.
Balloon suit.png
Lody na patyku Lisica Za pomocą srebrnego opakowania lodów Biedronka oślepia Lisicę.
Wyczarowane lody.png

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki