FANDOM

Ladybugyoyo8
Wyczarowane przedmioty

List of Lucky Charm objects

Poniżej znajduje się lista wyczarowanych przedmiotów za pomocą Szczęśliwego Trafu. Pomagają one Biedronce pokonać super-złoczyńców i zniszczyć ich zainfekowany akumą przedmiot.

Lista

Sezon 1

Przedmiot Odcinek Opis Obrazek
Mały ręcznik Nawałnica Biedronka  wykorzystuje ręcznik, aby podnieść się z prądem powietrza i zatrzymać Nawałnicę.
N
Płyta winylowa Bańkor Biedronka wykorzystuje płytę, aby zapobiec pocałunkowi Chloe i Adriena.
Płyta vinylowa
Klucz Bańkor Biedronka wykorzystuje klucz, aby odkręcić rurę z powietrzem.
B
Łyżka Kotowtór Biedronka używa łyżki, aby skonstruować wędkę.
Łyżka
Pachołek i

linka-zamek do rowerów

Czasołamaczka Pierwsza Biedronka wykorzystuje linę do spięcia rolek Czasołamaczek, a druga Biedronka używa pachołka do zrobienia podjazdu.
C
Kostium Biedronki Faraon Dzięki niemu Biedronka oszukuje Faraona, oddając fałszywe Miraculum.
Kostium Biedronka
Moneta

Pan Gołąb

Za pomocą monety Biedronka korzysta z automatu, aby kupić popcorn, rozsypać go i zwabić gołębie.
P
Mrożonka

"Nie do mikrofalówki"

Lady Wifi Biedronka wykorzystuje pudełko, aby rozmrozić wejście do chłodni, gdzie był uwięziony Czarny Kot.
L
Piłeczka kauczukowa Ilustrachor Dzięki piłeczce Biedronka niszczy wszystkie lampy w pokoju.
Kauczuk
Rękawica kuchenna ArcyGlina Z pomocą Czarnego Kota i rękawicy Biedronka unieruchamia ręce przeciwnika.
Rękawica
Struny Postraszycielka Ze znalezionych przedmiotów Biedronka tworzy instrumenty, zaś ze strun i miotły- kontrabas, aby uspokoić uczniów i pozbawić sił Postraszycielki piosenką Stary Wilk.
Struny
Jabłkowe serce Mroczny Amor Biedronka używa go, aby zakleić ręce i strzały Mrocznego Amora.
Jabłko
Nakręcana zabawka Czarny Miecz Biedronka wykorzystuje zabawkę, aby wywołać łaskotki u przeciwnika.
Ladybug Windup Toy
Pudełko Mim Dzięki pudełku, okularom, ulotce i reflektorom autobusu Biedronka tworzy projektor.
LuckyCharmProyector
Rachunek Kung Zup Rachunek, którym po zamoczeniu w zupie, Biedronka krępuje przeciwnika.
Rachunek
Balon Wonna Księżniczka Dzięki balonowi i rurce, Biedronka może zablokować broń Wonnej Księżniczki tak, aby perfumy wypełniły balonik.
Balon (1)
Puszka farby w sprayu Gracz Dzięki farbie Biedronka ogranicza pole widzenia Gracza i wywabia go z kokpitu.
Spray
Spadochron Kamienne Serce (Początki - część 2) Dzięki niemu Biedronka może złapać Mylène oraz Akumę.
Spadochron
Lewarek Panterman Za pomocą lewarka, Biedronka może unieruchomić pysk Panterman'a, kiedy ten przybiera postać dinozaura.
Lewarek
Przedłużacz Lalkarka Dzięki przedłużaczowi, Biedronka chwyta Lady Wifi za rękę oraz blokuje Lalkarkę.
Przedłużacz
Jo-jo Simon Mówi Wyczarowane jo-jo, które Biedronka używa po tym, jak jej broń staje się bezużyteczna.
Wyczarowanejojo
Supermocny lakier do włosów. Diablo Rockman Biedronka wykorzystuje lakier, aby spryskać włosy super-złoczyńcy i zasłonić jego oczy, aby Diablo Rockman nie mogł grać na gitarze.
WyczarowaneLakier
Aparat fotograficzny Reflekta Za pomocą flesza w aparacie Biedronka oślepia Reflektę, aby odebrać jej zaakumowane lusterko.
AparatBiedra
Lusterko Pixelator Wykorzystując lusterko bohaterka odbija promień Pixelatora, zamykając go w jego własnej pułapce.
LusterkoBiedra
Pojemnik brokatu Antybiedrona Biedronka rozsypuje brokat na Znikawicę, aby móc ją zobaczyć.
Glitterjar
Woreczek z kulkami Antybiedrona Biedronka z pomocą Czarnego Kota rozsypuje kulki, żeby Antybiedrona poślizgnęła się i upuściła swoją broń.
Marbles
Balonowy kombinezon Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) Biedronka wsadza do kombinezonu węża ogrodowego i rzuca się z nim w stronę Kamiennego Serca, żeby mógł ją złapać i wypuścić zaakumowany przedmiot. Gdy zostaje schwytana mówi Alyi, żeby odkręciła wodę. Dzięki czemu kombinezon jest napełniony i złoczyńca ją puszcza.
Balloon suit
Lody na patyku Lisica Za pomocą srebrnego opakowania lodów Biedronka oślepia Lisicę.
Wyczarowane lody

Sezon 2

Przedmiot Odcinek Opis Obrazek
Pedały rowerowe Kolekcjoner Dzięki wyczarowanemu przedmiotowi oraz innym rzeczom Biedronka tworzy konstrukcję, ktora pozwala jej zapełnić zeszyt Kolekcjonera.
Pedalyrowerowe
Taśma klejąca Królowa Wizji Dzięki taśmie Biedronka uniemożliwia Królowej Wizji obserwowanie ich przez monitor.
Tasmaklejaca
Widelec Miś Goryczek Biedronka wykorzystuje widelec, aby stworzyć konstrukcję i pozbawić swojego wroga broni.
Widelec
Tuba Befana Dzięki tubie Biedronka może unieszkodliwić broń swojego przeciwnika.
Trąbka
Harfa Robotus Używa jej, aby z pomocą Kociego Kija unieruchomić Robotusa.
Harfa
Ozdobny papier Bobogigant Dzięki niemu Biedronka oszukuje Bobogiganta, aby zniszczyć jego zaakumowany przedmiot.
Ozdobnypapier
Wieczne pióro Mroczna Sowa Za pomocą atramentu z pióra Biedronka zakrywa kamerę, aby móc oszukać Mroczną Sowę.
Pioro
Pierwsza część przygód "Rycerza Sowy" Mroczna Sowa Dzięki komiksowy Biedronka odkrywa gdzie znajduje się Akuma.
Komiks
Kaloryfer Riposta Biedronka używając kaloryfera niszczy broń przeciwnika.
Grzejnik
Kask motocyklowy Mrożownik Biedronka nakłada kask dla bezpieczeństwa, kiedy używa motocyklu.
Kask
Imbryczek Sapotiki Dzięki imbrykowi Biedronka wie, że powinna się udać po pomoc do Mistrza Fu.
Dzbanek
Monocykl Sapotiki Biedronka wykorzystuje go, aby zwabić Sapotiki w pułapkę.
Monocykl
Helikopter Gorizilla Biedronka używa zabawki, aby wydostać się z uścisku super-złoczyńcy.
Samolot
Łańcuch Captain Hardrock Super-bohaterowie za pomocą łańcucha unieruchamiają Captain Hardrock.
Lancuch
Płyn do demakijażu Zombizou Biedronka wykorzystuje płyn oraz szalik, aby zmyć szminkę Zombizou.
Plyn
Imbryk Syren Dzięki niemu Biedronka wie, że powinna szukać pomocy u Mistrza Fu.
Imbryk
Kluczyki do samochodu Syren Biedronka wykorzystuje klucze, aby unieruchomić i zamknąć w samochodzie swojego przeciwnika.
Klucz
Kajdanki Rossignoble Z ich pomocą Biedronka i Czarny Kot zaczynają synchronicznie działać, dzięki czemu mogą pokonać super-złoczyńcę.
Kajdanki
Zniszczony talerz L'Insaisissable Sklejony talerz zostaje wykorzystany przez Biedronkę jako fałszywa broń.
Talerz

Zobacz też...