FANDOM

1(11)
Zaakumowane przedmioty

List of akumatized objects

Poniżej znajduje się lista przedmiotów zatrutych przez akumy. Po zainfekowaniu danej rzeczy, akuma przekształca jej posiadacza w super-złoczyńcę. Niekiedy służy jako broń.

Lista

Przedmiot Odcinek Opis Normalnie Zaakumowany
Parasolka Aurore Nawałnica Nawałnica używa parasolki do kontrolowania pogody.
1(11)
2(11)
Różdżka do baniek mydlanych Nino Bańkor Przyrząd do robienia baniek mydlanych. Po przemianie służy jako broń.
3
4(11)
Zdjęcie należące do Theo, które przedstawia Biedronkę Kotowtór Zdjęcie Biedronki, które zainspirowało Theo do stworzenia rzeźby.
5
6
Rolki Alix Czasołamaczka Rolki, dzięki którym Czasołamaczka może ładować energię i przenosić się w czasie.
8
7
Naszyjnik Jalil'a Faraon Egipski naszyjnik, który nosi Jalil.
9
Faraon Naszyjnik
Gwizdek na ptaki Xavier'a Pan Gołąb Drewniany gwizdek służący do nawoływania gołębi. Po przemianie w złoczyńcę, Pan Gołąb kontroluje nim ptaki.
11
12
Smartfon Alyi Lady Wifi Lady WiFi posługuje się telefonem jako bronią. Może zatrzymywać osoby/przedmioty, nagrywać oraz teleportować się przy użyciu innych telefonów.
13
14
Rysik Nathanaël'a Ilustrachor Dzięki rysikowi Ilustrachor może narysować lub wymazać dowodny przedmiot w rzeczywistości.
15
16
Gwizdek Agenta Roger'a ArcyGlina Po przemianie, ArcyGlina może kontrolować dane osoby, nakładając na nich karę za pomocą gwizdka.
17
18
Przypinka Kim'a Mroczny Amor Przypinka , którą Kim chciał podarować Chloé w Walentynki.
19
20
Przypinka Mylène Postraszycielka Przypinka, którą otrzymała od Ivan'a
21
22
Szpada do szermierki Armand'a Czarny Miecz Po przemianie staje się bronią Czarnego Miecza
Dargencourtci
Dargencourtcib
Zdjęcie należące do Fred'a Mim Zdjęcie przedstawiające córkę Fred'a- Mylène, które mężczyzna chowa w swoim meloniku. Fotografia jest również jego szczęśliwym amuletem.
ObjetoAkumatizado25
ObjetoAkumatizado26
Czapka Wang'a Kung Zup Czapka Kucharska, którą nosi Wang Cheng
Kung Food sombrero a punto de ser infectado
Kung Food sombrero de Kung Food a la mitad
Perfumy Rose Wonna Księżniczka Perfumy należące do Rose, którymi spryskała list miłosny dla Księcia Aliego. Po przemianie stają się jej bronią.
Perfumy
Perfumy2
Okulary Maxa Gracz Okulary, które nosi Max. Jako super-złoczyńca, dzięki nim może przywrócić poprzedni zapis swojej zbroi.
OkularyMaxa
OkularyAkuma
Tekst piosenki Ivana Kamienne Serce (Początki - część 2) Tekst piosenki, którą Ivan napisał dla Mylène.
Tekst
Tekstakuma
Bransoletka Otisa Panterman Bransoletka z klem nieznanego zwierzęcia, którą nosi Otis.
Bransoletkaotisa
Bransoletka akuma
Różdżka Manon Lalkarka Zabawkowa różdżka Manon. Po staniu się super-złoczyńcą, dziewczynka używa jej, aby kontrolować lalki oraz osoby, które  przedstawiają zabawki.
Rożdżka
Rożdżka akuma
Talia kart należąca do Simon'a Simon Mówi Po zaakumowaniu Simon Mówi używa kart, aby zahipnotyzować innych.
KartySimon1
KartySimon2
Gitara Jagged'a Diablo Rockman Gitara, która po zaakumowaniu staje się bronią Diablo Rockman'a.
Gitara1
Gitara2
Lusterko Juleki Reflekta Lusterko, które Juleka nosi na swoim ręku. Po zaakumowaniu staje się bronią Reflekty, dzięki której może przemieniać innych.
Lusterko1
Lusterko2
Aparat Vincenta Pixelator Gdy mężczyzna zostaje zaatakowany przez Akumę, aparat zamienia się w okular- broń Pixelatora.
Aparat1
Aparat2
Broszka Sabriny Antybiedrona Broszka, którą Sabrina dostała od Chloé jako dowód ich przyjaźni.
AB lq S01 (160)
AB lq S01 (246)
Kolczyki Chloé z kostiumu Biedronki Antybiedrona Kolczyki z kostiumu Biedronki, które przypominają Miraculum Biedronki.
AB lq S01 (285)
AB lq S01 (461)
Kartka Ivana od Kima Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) Kartka Kima wysłana do Ivana, w której napisane jest, że Ivan jest tchórzem i boi się wyznać miłość Mylène.
Ivanpaper
Ivanpaperaku
Naszyjnik Lili. Lisica Naszyjnik imitujący Miraculum Lisa.
NaszyjnikLila
ZaaknaszyjnikLila

Zobacz też...