FANDOM

Zaakumowane przedmioty
Zaakumowane przedmioty

List of akumatized objects

Poniżej znajduje się lista przedmiotów zatrutych przez akumy. Po zainfekowaniu danej rzeczy, akuma przekształca jej posiadacza w super-złoczyńcę. Niekiedy służy jako broń.

Lista

Przedmiot Odcinek Opis Normalnie Zaakumowany
Parasolka Aurore Nawałnica Nawałnica używa parasolki do kontrolowania pogody.
1(11).png
2(11).jpeg
Różdżka do baniek mydlanych Nino Bańkor Przyrząd do robienia baniek mydlanym. Po przemianie służy jako broń.
3.png
4(11).jpeg
Zdjęcie należące do Theo, które przedstawia Biedronkę Kotowtór Zdjęcie Biedronki, które zainspirowało Theo do stworzenia rzeźby.
5.png
6.png
Rolki Alix Czasołamaczka Rolki, dzięki którym Czasołamaczka może ładować energię i przenosić się w czasie.
8.png
7.png
Naszyjnik Jalil'a Faraon Egipski naszyjnik, który nosi Jalil.
9.png
Faraon Naszyjnik.png
Gwizdek na ptaki Xavier'a Pan Gołąb Drewniany gwizdek służący do nawoływania gołębi. Po przemianie w złoczyńcę, Pan Gołąb kontroluje nim ptaki.
11.jpeg
12.jpeg
Smartfon Alyi Lady Wifi Lady WiFi posługuje się telefonem jako bronią. Może zatrzymywać osoby/przedmioty, nagrywać oraz teleportować się przy użyciu innych telefonów.
13.png
14.png
Rysik Nathanaël'a Ilustrachor Dzięki rysikowi Ilustrachor może narysować lub wymazać dowodny przedmiot w rzeczywistości.
15.png
16.png
Gwizdek Agenta Roger'a ArcyGlina Po przemianie, ArcyGlina może kontrolować dane osoby, nakładając na nich karę za pomocą gwizdka.
17.png
18.png
Przypinka Kim'a Mroczny Amor Przypinka , którą Kim chciał podarować Chloé w Walentynki.
19.png
20.png
Przypinka Mylène Postraszycielka Przypinka, którą otrzymała od Ivan'a
21.png
22.png
Szpada do szermierki Armand'a Czarny Miecz Po przemianie staje się bronią Czarnego Miecza
Dargencourtci.png
Dargencourtcib.png
Zdjęcie należące do Fred'a Mim Zdjęcie przedstawiające córkę Fred'a- Mylène, które mężczyzna chowa w swoim meloniku. Fotografia jest również jego szczęśliwym amuletem.
ObjetoAkumatizado25.png
ObjetoAkumatizado26.png
Czapka Wang'a Kung Zup Czapka Kucharska, którą nosi Wang Cheng
Kung Food sombrero a punto de ser infectado.png
Kung Food sombrero de Kung Food a la mitad.png
Perfumy Rose Wonna Księżniczka Perfumy należące do Rose, którymi spryskała list miłosny dla Księcia Aliego. Po przemianie stają się jej bronią.
Perfumy.png
Perfumy2.png
Okulary Max'a Gracz Okulary, które nosi Max. Jako super-złoczyńca, dzięki nim może przywrócić poprzedni zapis swojej zbroi.
OkularyMaxa.png
OkularyAkuma.png
Tekst piosenki Ivan'a Kamienne Serce (Początki - część 2) Tekst piosenki, którą Ivan napisał dla Mylène.
Tekst.png
Tekstakuma.png
Bransoletka Otisa Panterman Bransoletka z klem nieznanego zwierzęcia, którą nosi Otis
Bransoletkaotisa.png
Bransoletka akuma.png
Różdżka Manon Lalkarka Zabawkowa różdżka Manon. Po staniu się super-złoczyńcą, dziewczynka używa jej, aby kontrolować lalki oraz osoby, które  przedstawiają zabawki.
Rożdżka.png
Rożdżka akuma.png
Talia kart należąca do Simon'a Simon Mówi Po zaakumowaniu Simon Mówi używa kart, aby zahipnotyzować innych.
KartySimon1.png
KartySimon2.png
Gitara Jagged'a Diablo Rockman Gitara, która po zaakumowaniu staje się bronią Diablo Rockman'a.
Gitara1.png
Gitara2.png
Lusterko Juleki Reflekta Lusterko, które Juleka nosi na swoim ręku. Po zaakumowaniu staje się bronią Reflekty, dzięki której może przemieniać innych.
Lusterko1.png
Lusterko2.png
Aparat Vincenta Pixelator Gdy mężczyzna zostaje zaatakowany przez Akumę, aparat zamienia się w okular- broń Pixelatora.
Aparat1.png
Aparat2.png
Broszka Sabriny Antybiedrona Broszka, którą Sabrina dostała od Chloé jako dowód ich przyjaźni.
AB lq S01 (160).png
AB lq S01 (246).png
Kolczyki Chloé z kostiumu Biedronki Antybiedrona Kolczyki z kostiumu Biedronki, które przypominają Miraculum Biedronki.
AB lq S01 (285).png
AB lq S01 (461).png
Kartka Ivana od Kima Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) Kartka Kima wysłana do Ivana, w której napisane jest, że Ivan jest tchórzem i boi się wyznać miłość Mylène.
Ivanpaper.png
Ivanpaperaku.png
Naszyjnik Lili. Lisica Naszyjnik imitujący Miraculum Lisa.
NaszyjnikLila.png
ZaaknaszyjnikLila.png

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki